Sedam "tajni" žena koje nemaju celulit

Autor:

Evo kako da pobedite u rovovskom ratu protiv "najvećeg ženskog neprijatelja"... Ili bar da uspostavite "primirje".

3
A- A A+

  Leto je, haljine i šortsevi su sve kraći, a tu je momenat kad nemate izbora i morate da se prošetate plažom (ako ništa drugo, da biste stigli do mora i zaplivali) i odjednom vam se čini da vidite celulit kojeg do prekjuče nije bilo (zakleli biste se)... Ili, ako je i bio tu, nije delovao tako strašno kao sad kad ste se skinuli u kupaći...

Pa, evo kako stoje stvari. Dobra vest je da celulit ne bi trebalo da vas brine. Ima ga oko 90 odsto žena, ali kod nekih se, zahvaljujući srećnom (po njih) sticaju okolnosti manje primećuje nego kod ostalih. Ako niste među tim srećnicama, treba da znate tri stvari: celulit NIJE nešto oko čega vredi lupati glavu u meri koja će vam upropastiti letovanje, to je prvo i najvažnije. Drugo, šta god radili, NE MOŽETE ga se rešiti u potpunosti i što se pre pomirite sa tim, to bolje. I, treće (ovo je dobra vest) MOŽETE ga učiniti manje vidljivim. Evo šta bi trebalo da radite:

Pazite na ishranu

Rasprostranjena je zabluda da će celulit nestati ako smršate. Neće. Ali, borba protiv celulita počinje - u tanjiru. Vaša ishrana bi trebalo da bude bogata proteinima (meso, mahunarke, orašasti plodovi), lecitinom (jaja, paradajz, spanać), zdravim mastima (riba, masline, avokado, orašasti plodovi), voće i povrće koje podstiče topljenje masnih naslaga (grejpfrut).

Pijte dovoljno vode

Voda je najbolje piće na svetu, jasno. Treba vam, recimo, litar i po, dva u toku dana. I više ako je jako toplo.

Vežbajte

Ako unesete više kalorija nego što potrošite, nabacićete salce koje će u određenim zonama da se manifestuje kao (omraženi) celulit. U ovom konkretnom slučaju (rovovskoj borbi protiv celulita), efikasniji su kardio treninzi od vežbi snage.

Masaže "čuda" čine

OK, možda ne baš čuda, ali svakako pomažu. Ako nemate para za masaže, imajte u vidu da prilično dobre rezultate možete da očekujete i ako se masirate sami. Važno je samo da budete uporni i da ne preskačete "tretman".

Piling

Piling bi trebalo da postane deo vaše nedeljne rutine. Neće magično obrisati celulit, ali koža će vam izgledati lepše, a svakako će pozitivno uticati i na mikrocirkulaciju pa ste "ubili dve muve jednim udarcem".

Grubo melevena kafa i morska so su dobar izbor "sredstava" za piling ako muku mučite s celulitom.

Tuširanje hladnom pa toplom vodom, naizmenično

Sve što poboljšava cirkulaciju je vaš "prijatelj". Umesto da stojite pod vrelim mlazom vode ili se kupate u toploj kadi, tuširajte se naizmenično toplom pa hladnom vodom, tako da uvek završite hladnim mlazom. Takođe, nije loše da hladan tuš kružnim pokretima pomerate naviše, od skočnih zglobova ka kukovima. Cirkulacija i metabolizam će se ubrzati.

Sauna

Ako vam odlazak u saunu nije zabranjen iz zdravstvenih razloga, to ne bi bilo loše da probate. Visoke temperature kojima smo izloženi u sauni poboljšavaju krvotok i protok limfe, koža postaje glatka i zategnuta... Boravak u sauni podstiče i rad znojnih žlezda zahvaljujući kojima se organizam čisti od toksina. Jedan odlazak u saunu nedeljno biće sasvim dovoljan.

P. S. Ove taktike rade samo ako ih primenjujete sve do jedne. Jer, samo jedna - nikad nije dovoljna.

Kako da pobedite najvećeg neprijatelja svake žene

Masira oklagijom, a žene kod nje idu kao u hram

Tagovi:
Sve vesti