MONDO/Beta

Mrkonjić o krivičnoj prijavi: Ništa ne znaju...

Autor:

Bivši ministar Milutin Mrkonjić oglasio se povodom krivične prijave koju je Ministarstvo građevinarstva, saobraća i trgovine podnelo protiv njega zbog deonice puta Ub - Lajkovac na Koridoru 11, koja nikada nije puštena u saobraćaj,

7
A- A A+

Milutin Mrkonjić Foto: Mondo/Stefan Stojanović Milutin Mrkonjić

Bivši ministar infrastrukure Srbije Milutin Mrkonjić danas je izjavio da nije odgovoran na eventualne propuste u radovi na deonici od Uba do Lajkovca na Koridoru 11.

"Zna se ko je za šta odgovoran. Ja sam kao ministar bio odgovoran za strateške odluke. Za to sam spreman da odgovaram. Ministarstvo ne gradi, ono vrši nadzor, grade preduzeća", kazao je Mrkonjić na konferenciji za novinare u Skupštini Srbije gde je poslanik Socijalističke partije Srbije.

On se oglasio povodom pisanja beogradskih medija da je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture zbog propusta u izgradnji na deonici od Uba do Lajkovca podnelo krivičnu prijavu Tužilaštvu za organizovani kriminal protiv 14 odgovornih lica na čelu sa bivšim ministrom Milutinom Mrkonjićem.

Krivične prijave protiv Mrkonjića


Mrkonjić je istakao da stručnjaci treba da utvrde da li je bilo propusta u radovima na deonici Koridora 11 i da treba da odgovara onaj ko je odgovoran za propuste ako budu utvrđeni.

"Posao mora da bude profesionlano urađen, za to sam se uvek zalagao", kazao je Mrkonjić i dodao da ne zna ko je pisao prijavu protiv njega, ali da "taj ko je to radio očigledno ne zna ništa".

Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture danas je saopštilo da će deonica autoputa na Koridoru 11 od Uba do Lajkovca morati da se radi ponovo zbog nekvalitetno izvedenih radova, što će, prema prvim procenama, koštati oko 1,07 milijardi dinara.

Deonica je građena od 2010. do 2014. godine i nije bila u saobraćaju, a nadležnim pravosudnim organima podneta je kompletna dokumentacija o izgradnji tog dela Koridora 11.

Saobraćajni institut CIP je na osnovu izveštaja Puteva Srbije, a po nalogu Koridora Srbije, uradio analizu dela te deonice koja je pokazala da je u osnovu autoputa umesto čvrstog materijala ugrađivana glina.

Zbog tih propusta je, kako je navedeno, pucao asfalta na delu autoputa i kosinama.

Deonica je duga 12,5 kilometara, a ponovo će morati da se radi 4,5 kilometara.

Povezano

Sve vesti