Lakše do posla: Nauči i ti kako

Autor:

Diploma i iskustvo su važni, ali pri traženju posla od velikog značaja su i naš stav, način komunikacije. Mnogi su već usavršili svoje veštine i zaposlili se zahvaljujući programu Coca-Cola podrška mladima.

3
A- A A+

radionica Foto: Promo/Represent Communitacions

Polaznici ovog programa uče o uspešnoj komunikaciji, poslovnoj administraciji, upravljanju projektima, pripremi poslovnih planova, kao i o tome kako da lakše dođu do željenog posla.

Do sada je čak 500 ljudi prošlo ovaj edukativni program, a u beogradskoj opštini  Savskivenac održava se treći ciklus ovih radionica.

Aleksandar Živković (27), strukovni inženjer menadžmenta, koji je trenutno nezaposlen, kaže da se prijavio za ovaj program kako bi usavršio svoje veštine, pre svega, u komunikaciji.

"Trenutno sam u procesu aktivnog traženja posla, i verujem da će mi biti korisno sve što naučim ovde. Radio sam kao stjuart i ovde i u inostranstvu, a želeo bih da radim na nekom mestugde bih mogao dalje da se razvijam i napredujem", kaže ovaj mladi inženjer, učesnik  radionice.

I polaznica Milica Perović ističe značaj razvijanja veština  komunikacije i smatra da se o tome ne uči dovoljno u školama, na fakultetima.

"Trenutno ne radim nigde, a smatram da ova radionica može puno da mi doprinese.Htela sam da usavršim sebe i veoma sam zadovoljna za sada“, ističe Milica.

DA BUDE ŠTO MANJE NEZAPOSLENIH MEĐU MLADIMA

Milica i Aleksandar su samo neki od više stotina učesnika programa kompanije Coca-Cola HBC Srbija, a zanimljivo je da su se mnogi nakon završenih radionica i zaposlili.

"Do sada je više od 500 mladih pohađalo radionicu, a više od 40 se zaposlilo i to je dobar pokazatelj uspešnosti ovog programa. Kompanija Coca-Cola HBC Srbija je prepoznala problem nezaposlenosti mladih u našoj zemlji i zato je pokrenula ovaj program razvoja i sticanja ličnih veština potrebnih za zapošljavanje, izgradnju karijera. Razvili smo program sa iskusnim predavačima koji mladima na što bolji načinprenose znanja", naglasio je predstavnik kompanije Coca Cola HBC Srbija Dragan Lupšić najavivši sledeću radionicu u Beogradu od 22. novembra.

I predsednica opštine Savski venac Irena Vujović istakla je značaj ovakvih projekata u cilju smanjenja nezaposlenosti.

"Ovo je treći ciklus radionica kompanije Coca-Cola HBC Srbija u Kancelariji za mlade opštine Savski venac. Program je usmeren na smanjenje nezaposlenosti mladih, a naša opština želi da imamo što bogatiji sadržaj kada je edukacija u pitanju. U prethodnih nekoliko mesecisu bile edukacije vezane za programiranje, besplatna školaengleskog jezika. Sve to kako bi mladi bili kokuretniji na tržištu“, istakla je predsednica opštine i dodala da se nada da će i druge društveno odgovorne kompanije slediti primer kompanije Coca-Cola HBC Srbija.

 Ove jeseni ove besplatne edukativne radionice pohađaju ne samo mladi izBeograda, već i oni u Kragujevcu, Novom Sadu, Nišu, Leskovcu, Prokuplju, Prijepolju, Kraljevu, Novom Pazaru i Kovinu.

Trodnevne radionice namenjene su nezaposlenima kojiimajuizmeđu 18 i 30 godina, minimalno srednjustručnu spremu i završeno formalno obrazovanje.

Program vode sertifikovani stručnjaci sa velikim iskustvom, kao i zaposleni kompanije Coca-Cola HBC Srbija.

Zainteresovani kandidati se mogu prijaviti za učešće na sajtu: www.coca-colapodrskamladima.com.

Program Coca-Cola podrška mladima se realizuje u saradnji s Ministarstvom za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, Nacionalnom službom za zapošljavanje i NALED-om.

Raspored radionica po gradovima, uz druge korisne informacije o programu, nalazi se na sajtu www.coca-colapodrskamladima.com.

Tagovi:
Sve vesti