Modna industrija prolazi kroz čudan period, a ludilu su podlegli i u modnoj kući "Guči".
Prošli su dani kad su retki šokirali oblaceci se ekscentricno, zavladala je estetika ružnog… u tolikoj meri da je sad šik onaj ko je obucen normalno. I ne nosi plastiku.
Ova pomama za "cudnim" dizajnom koji ne možete opisati drugacije nego kao ružan, zahvatila je i velike modne kuce. Setite se samo "Balensijaginih" izleta:
Prvo su napravili ceger i prodavali (i rasprodali) ga za 2.000 evra.
Pošto je to "prošlo", stigla je i suknja koja bukvalno izgleda kao da je napravljena od patosnice za kola, za "tricavih" 1.900 evra.
Onda gumica za kosu od 145 evra...
... i konacno:
Kroks klompe sa platformom. Rasprodate, naravno. Za 680 evra po paru.
Onda je francuski brend Celine u prodaju pustio providnu plasticnu torbu…
Ne.
Francuski brend Celine pustio je u prodaju providnu plasticnu KESU koja izgleda baš tako. Kao kesa.
Na njoj piše ime brenda, a tu je i upozorenje na cetiri jezika, engleskom, francuskom, nemackom i italijanskom, da se kesa drži podalje od beba i male dece zbog opasnosti od gušenja.
A sada se po društvenim mrežama sprdaju na racun gumenog cegera modne kuce "Guci", koji košta 980 dolara, dolazi u nekoliko boja i izgleda ovako:
Kao torba za prljav veš recimo. Ili, za odlaganje baštenskog alata ili nabavku... tako nešto…
Ali, eto je, gumena, sa krupnim logom brenda sa strane, u crvenoj, žutoj, roze i nekoj boji pseceg govanceta.
Nema potrebe ni da vam prepricavamo komentare. Verovatno je i vama palo na pamet nešto slicno: "Konacno, korpa za veš u koju možete da stavite svoju guci odecu… "Godinama vec pokušavam da nadem lepu korpu za veš, evo onoga što sam tražila"… i, naravno "Ovo je tužno, Guci".
Ali, zaljubljenici u modu su cudan soj. A "nadležni" iz modnih kuca to koriste. Na trenutke deluje kao da se samo dobro zezaju na racun modnih trendova, ali onda pogledate cene i shvatite da u stvari trljaju ruke, prodajuci maglu.