• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Novi Beograd dobija i petu "transverzalu"

Izvor Tanjug

Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda raspisala je tender za projektovanje i izvođenje radova na spajanju Bulevara umetnosti i Ulice dr Agostina Neta.

  Tender- spajanje Bulevara umetnosti i Ulice dr Agostina Neta Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Gradski menadžer Goran Vesić kaže da je procenjena vrednost radova 320 miliona dinara, a konkursnom dokumentacijom određeno je najviše 16 meseci za izradu projekta i za izvođenje radova, od dana uvođenja izvođača u posao.

"Povezivanjem Bulevara umetnosti i Ulice Dr Agostina Neta omogućiće se kvalitetna saobraćajna veza između delova Novog Beograda koji su sada razdvojeni železničkom prugom i time će se rasteretiti postojeće saobraćajnice", ocenio je Vesić.

Nakon probijanja železničkog nasipa, naveo je on, uslediće izgradnja podvožnjaka, koji će biti projektovan sa po tri trake za svaki smer, sa razdelnim pojasom, obostranim trotoarima i biciklističkim stazama bez prepreka, dok će otvor ispod železničke pruge biti 4,5 metara, saopštio je Beoinfo.

Radovi će biti izvedeni sa minimalnim prekidima železničkog saobraćaja, kazao je gradski menadžer.

Prema njegovim rečima, izgradnjom podvožnjaka ostvariće se i poslednja saobraćajna veza ispod železničke pruge, čiji nasip preseca deo Novog Beograda, od Tošinog bunara do Jurija Gagarina.

Gotovi radovi! Od sutra lakše kroz Beograd

Postojeća magistralna pruga ima dva koloseka, naveo je gradski menadžer, a podvožnjak će se projektovati i graditi tako da se ostavi prostor za buduću izgradnju još po jednog koloseka na železničkom nasipu.

Tehnička dokumentacija koju će najpovoljniji ponuđač morati da uradi obuhvata idejno rešenje za potrebe pribavljanja lokacijskih uslova, zatim idejni projekat sa studijom opravdanosti, projekat za građevinsku dozvolu, projekat za izvođenje radova i projekat izvedenog objekta, rekao je Vesić.

On je naglasio da je za spajanje Bulevara umetnosti i Ulice Dr Agostina Neta, Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda već raspisivala tender tokom 2015. godine, ali nije bilo zainteresovanih ponuđača.

KO JE KRIV ZA SLAVIJU: Oštra polemika zbog "rupa"

"Probijanje železničkog nasipa nije nepoznato domaćoj građevinskoj operativi, s obzirom da je na istoj železničkoj pruzi, na ukrštanju sa Ulicom Jurija Gagarina, uspešno izgrađeno 200 metara železničkog mosta sa izmeštanjem kontaktne mreže i sve to bez dužih prekida u železničkom saobraćaju", zaključio je gradski menadžer.

Komentari 4

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Ето

А у старом делу града- Вождовцу би могла и само још једна трака кружним путем и поред Тошарине. Знамо да је елита на новом и да је тешко 2-3 минута тамо чекати ал ваљда и ових наших 20-30 нешто вреде. А и мање кошта ал они који одлучују се не возе 50-ом.

Ja Sjecam Se

E i obavezno stavite jos dva semafora u taj podvoznjak za svaki slucaj. Kao u Omladinskih brigada, svaka dva metra semafor.

Serbia forever

Mnogo je važnije, kod bivše IDEA - e EXTRA u Omladinskih brigada, uraditi saobraćajnicu u pravcu 64-tog bloka! Ima samo oko 300 metara, a ljudi ne bi morali da prave ceo krug do Piramide!? Jednako važna je saobraćajnica sa 4 trake od ugla Crnotravske i Bul. oslobođenja do ulice Braće Jerković, pored naselja V. Stepa Stepanović!

special image