Promene su pripreme za dolazak prvih elektro automobila, ali i posledica lošeg imidža kompanije zbog "dizejgejta"
Najveci nemacki proizvodac automobila najavio da ce sledece godine predstaviti "doradeni" logo, koji ce bolje reprezentovati elektro-pricu na koju ce se narednih godina fokusirati. Logo je poslednji put promenjen pre cest godina.
Folksvagen ce takode promeniti i medijski nastup kako bi se oslobodili imidža kompanije koja je varala na testovima emisije izduvnih gasova dizel motora, izjavio je Johen Zengpil, šef marketinga Folksvagena, prenosi Blumberg.
"Brend nije u dobroj formi u odnosu na prethodne godine", rekao je Zengpil i dodao kako je VW u ovom trenutku "isuviše nemacki".
Osveženi imidž ce pratiti i ulaganje kompanije od 20 milijardi evra u razvoj elektricnih vozila.
Prošle nedelje kompaniju je preuzeo i novi direktor, Herbert Dis ciji ce glavni zadatak biti usmeravanje nemackog giganta prema elektricnoj buducnosti.
Prvi automobil iz I.D. elektro porodice bice hecbek, nezvanicni naslednik modela "e-Golf". Njegova premijera je najavljena za 2020. godinu, a zatim ce slediti i drugi e-modeli: retro miniven, SUV i sedan.
Pogledajte galeriju elektricnih "folksvagena":
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobracaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.