Upoznajte zamenu za "e-golf" (FOTO)

Novi električni "folksvagen" moći će da pređe jednim punjenjem i do 600 kilometara

Trenutni lider u automobilskom svetu potvrdio je dolazak prvog modela iz električne serije I.D. u novembtu 2019.

VW je evropski lider

U pitanju je hečbek model, koji će biti nešto kraći od "golfa", ali će, prema rečima proizvođača, imati prostora u kabini kao da se vozite u "pasatu".

Ova najava znači da će Folksvagen imati dva slična modela krajem sledeće godine – novi "golf" i I.D. hečbek, koji stiže kao zamena za "e-golf".

Sudeći prema konceptu, koju je predstavljen u Parizu 2016. godine, električni hečbek će se odlikovati veoma modernim dizajnom. Kreativcima iz Volfsburga je električni pogon pružio veliki nivo slobode.

undefined folksvagen i.d. hečbek

Prednji deo, odnosno hauba će biti daleko kraća nego što smo navikli. Prednje stakle će biti kao kod minivenova, poput novog "senika", a sa "Francuzom" će deliti i veličinu točkova (najveće fabričke felne za aktuelni "golf" su dimenzija od 18 inča).

Najavljena su prednja interaktivna LED svetla sa opcijom animacije, pa će, na primer, dok se puni ona pulsirati. U autonomnom modu, skeneri puta će biti jasno označeni plavom bojom.

Opis kabine, koja će biti "pasatovih" dimenzija, ostavićemo za vreme kada se pojavi serijski model, jer ovaj deo automobila često doživi najveću promenu na putu od koncepta do serijskog modela.

Pogledajte kako je zamišljena unutrašnjost:

undefined folksvagen i.d. hečbek unutra

Električni motor će se nalaziti u zadnjem delu automobila i proizvodiće 168 konjskih snaga. Najavljena autonomija je u rasponu od 400 do celih 600 kilometara. Biće moguće i sporije bežično punjenje. Brža, žična varijanta će puniti baterije, koje će biti smeštene u podu, do 80 odsto kapaciteta za pola sata.

Na osnovu računarskih simulacija, I.D. će stizati do "stotke" za najviše osam sekundi, a maksimalna brzina će biti ograničena na samo 160 kilometara na sat.

Zahvaljujući poziciji motora, ovaj model će imati krug okretanja od 9,9 metara, što je u rangu najboljih modela iz kategorije malih gradskih automobila.

Pored ovog modela, VW je najavio dolazak i drugih električnih automobila iz serije I.D. – "crozz" i "buzz microbus". Plan nemačke kompanije je da do 2025. dostigne prodaju od milione električnih modela godišnje.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Trenutni lider u automobilskom svetu potvrdio je dolazak prvog modela iz električne serije I.D. u novembtu 2019.

VW je evropski lider

U pitanju je hečbek model, koji će biti nešto kraći od "golfa", ali će, prema rečima proizvođača, imati prostora u kabini kao da se vozite u "pasatu".

Ova najava znači da će Folksvagen imati dva slična modela krajem sledeće godine – novi "golf" i I.D. hečbek, koji stiže kao zamena za "e-golf".

Sudeći prema konceptu, koju je predstavljen u Parizu 2016. godine, električni hečbek će se odlikovati veoma modernim dizajnom. Kreativcima iz Volfsburga je električni pogon pružio veliki nivo slobode.

undefined folksvagen i.d. hečbek

Prednji deo, odnosno hauba će biti daleko kraća nego što smo navikli. Prednje stakle će biti kao kod minivenova, poput novog "senika", a sa "Francuzom" će deliti i veličinu točkova (najveće fabričke felne za aktuelni "golf" su dimenzija od 18 inča).

Najavljena su prednja interaktivna LED svetla sa opcijom animacije, pa će, na primer, dok se puni ona pulsirati. U autonomnom modu, skeneri puta će biti jasno označeni plavom bojom.

Opis kabine, koja će biti "pasatovih" dimenzija, ostavićemo za vreme kada se pojavi serijski model, jer ovaj deo automobila često doživi najveću promenu na putu od koncepta do serijskog modela.

Pogledajte kako je zamišljena unutrašnjost:

undefined folksvagen i.d. hečbek unutra

Električni motor će se nalaziti u zadnjem delu automobila i proizvodiće 168 konjskih snaga. Najavljena autonomija je u rasponu od 400 do celih 600 kilometara. Biće moguće i sporije bežično punjenje. Brža, žična varijanta će puniti baterije, koje će biti smeštene u podu, do 80 odsto kapaciteta za pola sata.

Na osnovu računarskih simulacija, I.D. će stizati do "stotke" za najviše osam sekundi, a maksimalna brzina će biti ograničena na samo 160 kilometara na sat.

Zahvaljujući poziciji motora, ovaj model će imati krug okretanja od 9,9 metara, što je u rangu najboljih modela iz kategorije malih gradskih automobila.

Pored ovog modela, VW je najavio dolazak i drugih električnih automobila iz serije I.D. – "crozz" i "buzz microbus". Plan nemačke kompanije je da do 2025. dostigne prodaju od milione električnih modela godišnje.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Trenutni lider u automobilskom svetu potvrdio je dolazak prvog modela iz električne serije I.D. u novembtu 2019.

VW je evropski lider

U pitanju je hečbek model, koji će biti nešto kraći od "golfa", ali će, prema rečima proizvođača, imati prostora u kabini kao da se vozite u "pasatu".

Ova najava znači da će Folksvagen imati dva slična modela krajem sledeće godine – novi "golf" i I.D. hečbek, koji stiže kao zamena za "e-golf".

Sudeći prema konceptu, koju je predstavljen u Parizu 2016. godine, električni hečbek će se odlikovati veoma modernim dizajnom. Kreativcima iz Volfsburga je električni pogon pružio veliki nivo slobode.

undefined folksvagen i.d. hečbek

Prednji deo, odnosno hauba će biti daleko kraća nego što smo navikli. Prednje stakle će biti kao kod minivenova, poput novog "senika", a sa "Francuzom" će deliti i veličinu točkova (najveće fabričke felne za aktuelni "golf" su dimenzija od 18 inča).

Najavljena su prednja interaktivna LED svetla sa opcijom animacije, pa će, na primer, dok se puni ona pulsirati. U autonomnom modu, skeneri puta će biti jasno označeni plavom bojom.

Opis kabine, koja će biti "pasatovih" dimenzija, ostavićemo za vreme kada se pojavi serijski model, jer ovaj deo automobila često doživi najveću promenu na putu od koncepta do serijskog modela.

Pogledajte kako je zamišljena unutrašnjost:

undefined folksvagen i.d. hečbek unutra

Električni motor će se nalaziti u zadnjem delu automobila i proizvodiće 168 konjskih snaga. Najavljena autonomija je u rasponu od 400 do celih 600 kilometara. Biće moguće i sporije bežično punjenje. Brža, žična varijanta će puniti baterije, koje će biti smeštene u podu, do 80 odsto kapaciteta za pola sata.

Na osnovu računarskih simulacija, I.D. će stizati do "stotke" za najviše osam sekundi, a maksimalna brzina će biti ograničena na samo 160 kilometara na sat.

Zahvaljujući poziciji motora, ovaj model će imati krug okretanja od 9,9 metara, što je u rangu najboljih modela iz kategorije malih gradskih automobila.

Pored ovog modela, VW je najavio dolazak i drugih električnih automobila iz serije I.D. – "crozz" i "buzz microbus". Plan nemačke kompanije je da do 2025. dostigne prodaju od milione električnih modela godišnje.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.