Pored ovog motora, Folksvagen predstavio i hibrid za novog "golfa", kao i novu verziju koja koristi komprimovani prirodni gas
EA288 Evo je oznaka nove serije Folksvagenovih dizel motora zapremine dve litre.
Po prvi put, pripadnici cuvene TDI porodice bice kompatibilni s blagim hibridnim sistemom koji radi na 12V, a koristi sistem starter-generator i paket litijum-jonskih baterija, koji ce doprineti da se smanji i potrošnja i emisija izduvnih gasova. Prema recima proizvodaca, novi motor ce biti u rigoroznim granicama kada je rec o zagadenju okoline.
Raspon snage je od 100 do 150 kW (136 do 204 KS), a prvo ce se ugradivati u Audijeve modele.
Medu najbitnijim unapredenjima koja je EA288 Evo dobio spadaju izmene u procesu sagorevanja koje doprinose i bržem odzivu turbo jedinice, a unapreden je i sistem, koji je povecan što je doprinelo njegovoj efikasnosti, kao i dugotrajnosti.
Osim ovog, nama najzanimljivijeg, motora, VW je predstavio još dve nove, ništa manje zanimljive, pogonske jedinice.
Buducnost dizela je, ipak, svetla!
Za novi "golf" je spremna hibridna jedinica. Uz pomoc blage 48-voltne elektricne pomoci, ovaj sistem se predstavlja kao pristupacna opcija svima koji žele da voze ekološki osvešcen automobil. Najavljuje se da ce potrošnja i emisija biti drasticno smanjenje, što nece uticati na njegove ukupne performanse. Novi "golf" predstavlja prekretnicu u elektrifikaciji Folksvagenovih vozila.
Baziran na 1.5 TSI ACT Bluemotion benzincu, stiže 1.5 TGI Evo koji je prilagoden za rad na komprimovani prirodni gas (CNG). "Golf" opremljen ovom pogonskom jedinicom imace snagu od 130 KS, a u paru sa DSG automatskim menjacem trošice samo 3,5 kilograma CNG-a na 100 kilometara. Jedno punjenje ce mu biti dovoljno za 490 kilometara.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobracaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.