Stigla nova verzija omiljenog dizelaša – 2.0 TDI

Pored ovog motora, Folksvagen predstavio i hibrid za novog "golfa", kao i novu verziju koja koristi komprimovani prirodni gas

Komentariši

EA288 Evo je oznaka nove serije Folksvagenovih dizel motora zapremine dve litre.

Po prvi put, pripadnici čuvene TDI porodice biće kompatibilni s blagim hibridnim sistemom koji radi na 12V, a koristi sistem starter-generator i paket litijum-jonskih baterija, koji će doprineti da se smanji i potrošnja i emisija izduvnih gasova. Prema rečima proizvođača, novi motor će biti u rigoroznim granicama kada je reč o zagađenju okoline.

Raspon snage je od 100 do 150 kW (136 do 204 KS), a prvo će se ugrađivati u Audijeve modele.

Među najbitnijim unapređenjima koja je EA288 Evo dobio spadaju izmene u procesu sagorevanja koje doprinose i bržem odzivu turbo jedinice, a unapređen je i sistem, koji je povećan što je doprinelo njegovoj efikasnosti, kao i dugotrajnosti.

Osim ovog, nama najzanimljivijeg, motora, VW je predstavio još dve nove, ništa manje zanimljive, pogonske jedinice.

Budućnost dizela je, ipak, svetla!

Za novi "golf" je spremna hibridna jedinica. Uz pomoć blage 48-voltne električne pomoći, ovaj sistem se predstavlja kao pristupačna opcija svima koji žele da voze ekološki osvešćen automobil. Najavljuje se da će potrošnja i emisija biti drastično smanjenje, što neće uticati na njegove ukupne performanse. Novi "golf" predstavlja prekretnicu u elektrifikaciji Folksvagenovih vozila.

Baziran na 1.5 TSI ACT Bluemotion benzincu, stiže 1.5 TGI Evo koji je prilagođen za rad na komprimovani prirodni gas (CNG). "Golf" opremljen ovom pogonskom jedinicom imaće snagu od 130 KS, a u paru sa DSG automatskim menjačem trošiće samo 3,5 kilograma CNG-a na 100 kilometara. Jedno punjenje će mu biti dovoljno za 490 kilometara.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

EA288 Evo je oznaka nove serije Folksvagenovih dizel motora zapremine dve litre.

Po prvi put, pripadnici čuvene TDI porodice biće kompatibilni s blagim hibridnim sistemom koji radi na 12V, a koristi sistem starter-generator i paket litijum-jonskih baterija, koji će doprineti da se smanji i potrošnja i emisija izduvnih gasova. Prema rečima proizvođača, novi motor će biti u rigoroznim granicama kada je reč o zagađenju okoline.

Raspon snage je od 100 do 150 kW (136 do 204 KS), a prvo će se ugrađivati u Audijeve modele.

Među najbitnijim unapređenjima koja je EA288 Evo dobio spadaju izmene u procesu sagorevanja koje doprinose i bržem odzivu turbo jedinice, a unapređen je i sistem, koji je povećan što je doprinelo njegovoj efikasnosti, kao i dugotrajnosti.

Osim ovog, nama najzanimljivijeg, motora, VW je predstavio još dve nove, ništa manje zanimljive, pogonske jedinice.

Budućnost dizela je, ipak, svetla!

Za novi "golf" je spremna hibridna jedinica. Uz pomoć blage 48-voltne električne pomoći, ovaj sistem se predstavlja kao pristupačna opcija svima koji žele da voze ekološki osvešćen automobil. Najavljuje se da će potrošnja i emisija biti drastično smanjenje, što neće uticati na njegove ukupne performanse. Novi "golf" predstavlja prekretnicu u elektrifikaciji Folksvagenovih vozila.

Baziran na 1.5 TSI ACT Bluemotion benzincu, stiže 1.5 TGI Evo koji je prilagođen za rad na komprimovani prirodni gas (CNG). "Golf" opremljen ovom pogonskom jedinicom imaće snagu od 130 KS, a u paru sa DSG automatskim menjačem trošiće samo 3,5 kilograma CNG-a na 100 kilometara. Jedno punjenje će mu biti dovoljno za 490 kilometara.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

EA288 Evo je oznaka nove serije Folksvagenovih dizel motora zapremine dve litre.

Po prvi put, pripadnici čuvene TDI porodice biće kompatibilni s blagim hibridnim sistemom koji radi na 12V, a koristi sistem starter-generator i paket litijum-jonskih baterija, koji će doprineti da se smanji i potrošnja i emisija izduvnih gasova. Prema rečima proizvođača, novi motor će biti u rigoroznim granicama kada je reč o zagađenju okoline.

Raspon snage je od 100 do 150 kW (136 do 204 KS), a prvo će se ugrađivati u Audijeve modele.

Među najbitnijim unapređenjima koja je EA288 Evo dobio spadaju izmene u procesu sagorevanja koje doprinose i bržem odzivu turbo jedinice, a unapređen je i sistem, koji je povećan što je doprinelo njegovoj efikasnosti, kao i dugotrajnosti.

Osim ovog, nama najzanimljivijeg, motora, VW je predstavio još dve nove, ništa manje zanimljive, pogonske jedinice.

Budućnost dizela je, ipak, svetla!

Za novi "golf" je spremna hibridna jedinica. Uz pomoć blage 48-voltne električne pomoći, ovaj sistem se predstavlja kao pristupačna opcija svima koji žele da voze ekološki osvešćen automobil. Najavljuje se da će potrošnja i emisija biti drastično smanjenje, što neće uticati na njegove ukupne performanse. Novi "golf" predstavlja prekretnicu u elektrifikaciji Folksvagenovih vozila.

Baziran na 1.5 TSI ACT Bluemotion benzincu, stiže 1.5 TGI Evo koji je prilagođen za rad na komprimovani prirodni gas (CNG). "Golf" opremljen ovom pogonskom jedinicom imaće snagu od 130 KS, a u paru sa DSG automatskim menjačem trošiće samo 3,5 kilograma CNG-a na 100 kilometara. Jedno punjenje će mu biti dovoljno za 490 kilometara.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Komentari(0)

Još uvek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš diskusiju.