• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nestle Srbima "vratio" Cipiripi

Izvor mondo.rs

Cipiripi se vratio u srpske ruke. Multinacionalna kompanija prodala popularni konditorski brend firmi Silbo iz Beograda.

 Prodaja Cipiripija - Nestle prodao Silbu Izvor: MONDO/Samir Cacan
Izvor: MONDO/Samir Cacan

Trgovačka marka "cipiripi" uskoro napušta portfolio kompanije "Nestle".

Prodaju domaćeg brenda u petak je najavila i sama multinacionalna kompanija, koja je istakla da će "cipiripi" čokoladne table i krem preći u vlasništvo Silbo grupe, koja u svom sastavu već ima konditorsku fabriku Paraćinka.

Kupujem-prodajem

Nestle je sredinom juna 2011. godine srpsku firmu Centroproizvod, koja je bila jedan od vodećih proizvođača hrane u našoj zemlji. Oni su tada kupili njihov asortiman za kulinarstvo, u šta su spadali začini, arome, praškasti proizvodi supe i prelivi, pa proizvodnju napitaka, gde su bile čokolade i čajevi, ali i konditorske proizvode. Vrednost kupovine tada nije bila objavljena, ali se pričalo da je oko 90 miliona evra, navode "Novosti".

Transakcija će, kako je najavljeno, biti obavljena krajem drugog kvartala ove godine, posle završetka odobrenja i završnih uslova, javljaju "Večernje novosti".

"Prodaja 'cipiripija' neće uticati na radna mesta u kompaniji Nestle Adrijatik", kazala je Jana Mihajlova, regionalni direktor tržišta jugoistočne Evrope kompanije Nestle.

"Cipiripi" ima relativno dugu istoriju, potiče iz pogona nekad velikog Centroproizvoda, i više od 27 godina je na rafovima srpskih trgovina.

Prodaju marke Nestle je najavio kao "kontinuiranu reviziju portfolija". Pojedine spekulacije govore da je razlog prodaje malo lošije poslovanje Nestlea u Srbiji a zvaničnih potvrda za to nema.

Kako se navodi u saopštenju Nestlea, oni su posvećeni poslovanju u našoj zemlji, gde su prisutni 25 godina. U Surčinu imaju svoju fabriku i zapošljavaju 547 ljudi.

Ništa rečitiji, kada je reč o samoj prodaji, razlozima i kupovini, nisu u petak bili ni predstavnici kompanije Silbo, poznate kao dobavljača zaa ovo tržište marki Campina, BMI (Paladin), AIA (Wudy), Zanetti... Od 2007. su vlasnik Mlekare Mladost iz Kragujevca, koju su kasnije prodali Megleu, a konditora iz Paraćina su kupili 2011. godine.

Nestle: Dobrovoljno smo povukli "Cipiripi"

Na svom zvaničnom sajtu oni su objavili da Paraćinka sa zadovoljstvom objavljuje da dodaje "cipiripi" u svoju paletu proizvoda.

"Transakcija uključuje 'cipiripi' kakao-blok i namaze. Na taj način brend na kome su odrasle mnoge generacije građana širom Srbije i bivše Jugoslavije vraća se u domaće vlasništvo. Naš cilj je da omogućimo 'cipiripiju' da raste i razvija se na tržištu jugoistočne Evrope. Ovo je prvi primer snažnog srpskog brenda koji se vraća u srpsko vlasništvo. Kao rezultat toga, moći ćemo da otvaramo nova radna mesta, da povećamo srpski izvoz i dalje razvijamo ovaj važan brend", rekao je rekao je Dejan Simić, generalni direktor "Paraćinke" a. d. Paraćin.

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Zile

Polako ali sigurno treba sve vratiti nazad .Zasto da drugi zaradjuju na nama i skupljaju kajmak.

Dusan

Ako. Postujmo nase.

special image