Držite dijetu? Izbegavajte ovo!

Autor:

Da li ste znali da jabuke sadrže više ove supstance od hleba?

Držite dijetu? Izbegavajte ovo! Foto: MONDO/Bojana Zimonjić Jelisavac

"Hafington post" prenosi da ljudi koji se trude da izbegavaju ugljene hidrate ne bi trebalo da se "boje" samo hleba i slatkiša, već i potpuno neočekivanih namirnica.

Jedno parče hleba od celih žitarica sadrži oko 15 grama ugljenih hidrata, dok jedna jabuka prosečne veličine sadrži 20 grama!

Jedno jaje sadrži, prema pisanju tog portala, samo 0,1 gram, 100 grama bundeve sedam grama, a 100 grama brokolija 1,3 grama.

Pola šolje sirove testenine ima 28 grama, a šolja gustog jogurta oko 16 grama.

Očekivane namirnice koje sadrže više ugljenih hidrata od hleba su čips (26), gazirana pića (30-40), lisnato testo kao što je kroasan, koji ima oko 24 grama ugljenih hidrata.

Dakle, naročito kada su letnji dani, probajte da jedete lubenicu, dinju ili breskve, jer imaju veoma nizak sadržaj ugljenih hidrata, po manje od deset grama. Kada je u pitanju povrće, uzmite šampinjone ili spanać.

Pogledajte još:

Ovako se pravilno sprema spanać

Istina ili zabluda - "nemoj da jedeš posle 18h"

Tagovi:

Povezano

Sve vesti