Zabrana dizaleša stigla i do prestonice Nemačke

Od kraja godine starija dizel vozila neće moći da saobraćaju nemačkom prestonicom

MONDO/Marko Tanasković Berlin
Berlin
MONDO/Marko Tanasković Berlin

Sud u Berlinu odlučio je da u glavnom gradu Nemačke treba da bude uvedena zabrana korišćenja starijih dizel automobila na pojedinim putevima jer njihove emisije azotnog oksida premašuju ograničenja.

U odluci se navodi da zabranom treba obuhvatiti vozila sa standardom EURO 5 i starija.

Tužbu protiv pokrajinske uprave podnela je organizacija za zaštitu okoline DUH. Ona je zatražila da Berlin smanji zagađenje vazduha zabranjivanjem dizel vozila sa standardom EURO 4 od kraja 2018, a EURO 5 od septembra 2019. godine.

Nemački sud presudio: Dizelaši se mogu zabraniti

Predsedavajući sudija Ulrih Martike rekao je da nivo opasnog azotnog oksida u vazduhu opada, ali da nema sumnje da je zabrana starijih dizel vozila jedini način da se stepen zagađenja spusti na dozvoljeni nivo.

Zabrana starijih dizel vozila od februara stupa na snagu u Frankfurtu, a mera koju je već uveo Hamburg (prvi u Nemačkoj) izazvala je bila kontroverze zbog toga što je zabrana saobraćaja dizel vozila uvedena na lokacijama u kojima se meri kvalitet vazduha.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

MONDO/Marko Tanasković Berlin
Berlin
MONDO/Marko Tanasković Berlin

Sud u Berlinu odlučio je da u glavnom gradu Nemačke treba da bude uvedena zabrana korišćenja starijih dizel automobila na pojedinim putevima jer njihove emisije azotnog oksida premašuju ograničenja.

U odluci se navodi da zabranom treba obuhvatiti vozila sa standardom EURO 5 i starija.

Tužbu protiv pokrajinske uprave podnela je organizacija za zaštitu okoline DUH. Ona je zatražila da Berlin smanji zagađenje vazduha zabranjivanjem dizel vozila sa standardom EURO 4 od kraja 2018, a EURO 5 od septembra 2019. godine.

Nemački sud presudio: Dizelaši se mogu zabraniti

Predsedavajući sudija Ulrih Martike rekao je da nivo opasnog azotnog oksida u vazduhu opada, ali da nema sumnje da je zabrana starijih dizel vozila jedini način da se stepen zagađenja spusti na dozvoljeni nivo.

Zabrana starijih dizel vozila od februara stupa na snagu u Frankfurtu, a mera koju je već uveo Hamburg (prvi u Nemačkoj) izazvala je bila kontroverze zbog toga što je zabrana saobraćaja dizel vozila uvedena na lokacijama u kojima se meri kvalitet vazduha.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

MONDO/Marko Tanasković Berlin
Berlin
MONDO/Marko Tanasković Berlin

Sud u Berlinu odlučio je da u glavnom gradu Nemačke treba da bude uvedena zabrana korišćenja starijih dizel automobila na pojedinim putevima jer njihove emisije azotnog oksida premašuju ograničenja.

U odluci se navodi da zabranom treba obuhvatiti vozila sa standardom EURO 5 i starija.

Tužbu protiv pokrajinske uprave podnela je organizacija za zaštitu okoline DUH. Ona je zatražila da Berlin smanji zagađenje vazduha zabranjivanjem dizel vozila sa standardom EURO 4 od kraja 2018, a EURO 5 od septembra 2019. godine.

Nemački sud presudio: Dizelaši se mogu zabraniti

Predsedavajući sudija Ulrih Martike rekao je da nivo opasnog azotnog oksida u vazduhu opada, ali da nema sumnje da je zabrana starijih dizel vozila jedini način da se stepen zagađenja spusti na dozvoljeni nivo.

Zabrana starijih dizel vozila od februara stupa na snagu u Frankfurtu, a mera koju je već uveo Hamburg (prvi u Nemačkoj) izazvala je bila kontroverze zbog toga što je zabrana saobraćaja dizel vozila uvedena na lokacijama u kojima se meri kvalitet vazduha.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.