• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

dm nastavlja izvanredne poslovne rezultate

Izvor Promo

Uspešna poslovna godina dm drogerija

Sa rekordnim prometom od 10,9 milijardi dinara i rastom od 29,3 odsto kompanija dm drogerie markt je zaključila poslovnu 2017/18. godinu u Srbiji, što je rezultat uspešnog i odgovornog poslovanja.

Kompanija dm trenutno posluje sa prodajnom mrežom koju čini 91 prodavnica širom Srbije i sa više od 850 zaposlenih.

dm je u Evropi ostvario rekordan promet od 10,7 milijardi evra i potvrdio lidersku poziciju na evropskom tržištu. Grupa dm drogerie markt trenutno posluje u 13 zemalja Evrope, sa mrežom od više od 3.500 prodajnih objekata i sa preko 61.000 zaposlenih.

"U prethodnoj godini intenzivno smo radili na inoviranju naše ponude proizvoda i usluga, kao i uvođenju novih brendova. Opredeljenost i posvećenost lokalnom tržištu rezultiralo je sa više od 12 miliona obavljenih kupovina u protekloj poslovnoj godini, što potvrđuje poverenje koje smo stekli kod naših kupaca", istakla je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm drogerie markt Srbije i Makedonije.



Pored toga, dm drogerie markt se pokazao kao vrlo poželjan poslodavac koji svojim zaposlenima obezbeđuje snažnu podršku, tržišno atraktivne zarade i mnoštvo dodatnih benefita - dve dodatne zarade u toku godine, besplatne zdravstvene preglede, kao i besplatne kurseve nemačkog jezika.

U protekloj poslovnoj godini, kompanija dm drogerie markt je kroz različite humanitarne projekte donirala više od 4,5 miliona dinara.

Kako bi doprinela razvoju domaće proizvodnje i konkurentnosti na našem tržištu kompanija dm je pokrenula projekat "dm inkubator", koji srpskim proizvođačima pruža mogućnost da kroz kvalitativan mentoring razviju svoj proizvod i plasiraju ga na domaće tržište kroz lanac dm prodavnica.

/promo tekst/

Komentari 6

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Sara

U odnosu na Lili nemaju šta da traže. Cene su im brutalne

S

Bitno je da kvalitet proizvoda bude kao i u Nemačkoj ....da ne budemo zemlja..treće kategorije po kvalitetu robe a cene veće .

Janicije

Mora da su im plate radnicima proporcionalne ostvarenom profitu.

special image