• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Skupština: Zašto više para ide privatnicima nego GSP-u

Izvor MONDO/Agencije

Današnju sednicu Skupštine grada obeležela je rasprava zamenika gradonačelnika Vesića i bivšeg gradonačelnika Đilasa o subvencijama za prevoz i građevinskim dozvolama.

 Đilas i Vesić o gradskom prevozu i gradnji u Beogradu Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović
Ilustracija
Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Šef odborničke grupe Saveza za Srbiju Dragan Đilas kritikovao je na sednici Skupštine grada stanje u javnom gradskom prevozu tvrdeći da se iz gradskog budžeta previše novca izdvaja za privatne prevoznike, na šta je zamenik gradonačelnika Goran Vesić rekao da je Đilas ostavio dug privatnim prevoznicima od 1,5 milijardi dinara.

Đilas je rekao da se iz gradskog budžeta previše novca izdvaja za privatne prevoznike, a da se, s druge strane, smanjuju subvencije za GSP.

GSP Beograd nedostaje čak 200 vozača, ali...

Naveo je da su izdvajanja za privatne prevoznike od 2013. do danas porasle sa 6,2 milijarde dinara na 15 milijardi dinara, dok su subvencije za GSP u istom periodu porasle sa 7,5 na 9,5 milijardi.

''To je suština problema. Ili treba smanjiti subvencije privatnim prevoznicima ili povećati GSP-u'', rekao je Đilas.

On je dodao da je gradska vlast 2015. godine potpisala novi ugovor sa privatnim prevoznicima i da su u toj godini privatnici dobili 9,5 milijardi dinara i da iz godine u godinu rastu davanja za privatne prevoznike, a smanjuju se za GSP.

A u Beogradu nova linija autobusa - 4444

''U 2016. godini privatni prevoznici su iz budžeta dobili 12,7 milijardi, a GSP je ostao na 8,5 milijardi dinara, da bi ove godine privatnicima dodeljeno 15 miljardi dinara, a GSP-u 9,5 milijardi'', rekao je Đilas.

Vozači ubuduće u uniformama

Vesić je naveo da svi vozači, kada je reč o privatnim prevoznicima, moraju da imaju uniforme, a da će se putnici zatečeni bez karte u privatnom prevozu kažnjavati sa 5. 000 dinara. Takođe, dodao je da će se privatni prevoznici kažnjavati ukoliko nemaju kamere i wi-fi, a ako vozilo nije čisto kazna će biti 20.000 dinara.

Nakon toga, za govornicu je izašao zamenik gradonačelnika Goran Vesić želeći da odgovori Đilasu koji je u tom trenutku napustio skupštinsku salu.

"Uteče čovek. Ne mogu da verujem, on je uvek tako hrabar, dobaci sa vrata i pobegne. To vam je Đilas", ironično je prokomentarisao Vesić.

Vesić je precizirao da je danas kilometraža svih linija javnog gradskog prevoza Beograda 54.098 kilometara, a da je 2012. godine, kada je Đilas vodio grad, bila 35.238 kilometara.

"Mi smo poslednjih godinu dana uveli 20 novih autobuskih linija", rekao je Vesić.

Istakao je da je Đilas 2013. godine ostavio dug prema privatnim prevoznicima od 1,5 milijardi dinara.

"Toliko nije plaćao njihove usluge, pa su nas svi oni tužili, a mi smo u međuvremenu isplatili 260 miliona,od 2014. godine plaćamo obaveze prema svim prevoznicima u Beogradu na vreme. Nema kašnjenja i to možete da pitate svakog prevoznika u glavnom gradu", dodao je Vesić.

Skupština Beograda: Spomenik kralju, prihvatilište deci

On je rekao da privatne prevoznike u Beogradu nije uvela aktuelna gradska vlast, već da su uvedeni krajem 90-ih godina.

"Za nas nema razlike između privatnog i drzavnog prevoznika. Svi su oni u sistemu i svi moraju da poštuju pravila", dodao je Vesić.

Na današnjoj sednici usvojeno je nekoliko nacrta aneksa ugovora o javno-privatnom partnerstvu u oblasti javnog gradskog, prigradskog i lokalnog prevoza, a prema rečima Vesića jedna od važih stvari unete u te anekse tiče se obaveze da svi zaposleni kod privatnih prevoznika kupuju bus plus kartice.

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Ivan

Katastrofa prevoz. Linija 27E najgora u gradu.

Jeca

A zasto grad finansira rasvetu a ne obnovu domova zdravlja, vrtica i skola? Zasto ovo niko nije potegao kao pitanje? Svi mi se gadite

special image