Ilustracija
Mondo/ Stefan Stojanović Ilustracija

U GSP i dodaju da su spremni za prelazak na zimski red vožnje od 1. septembra.

Prošle godine iz GSP je otišlo 288 vožača, a tu se ubrajaju i oni koji su stekli uslov za penziju, dok je od početka ove godine iz preduzeća otišlo 206 vozača, navode u tom preduzeću.

"Realno nam nedostaje oko 200 vozača, ali bez obzira na to mi uspevamo da taj nedostatak nadoknadimo internom reorganizacijom, preraspodelom rada, da se to ne oseća u saobraćaju", tvrdi PR menadžerka GSP-a, Slavica Stevanović.

Prosečna starost vozača GSP je 43,7 godina što je, kaže, dobro jer su to relativno mladi ljudi i navodi da svi zainteresovani za posao vozača prolaze kroz, kako je navela, stroge regulative i procedure.

"Oni moraju da prođu i kroz psiho testove i ostala testiranja. To je odgovoran posao, tako da moramo da budemo vrlo precizni u odabiru", rekla je Stevanović.

Otkaz vozaču autobusa 56 zbog obračuna sa putnicom

Navela je da GSP Beograd ima stalno otvoren konkurs koji je objavljen na sajtu tog preduzeća i pozvala sve zainteresovane koji imaju položenu D kategoriju i koji ispunjavaju uslove da se jave.

Beograd: Sad javni prevoz može da teče bolje

Podsetila je da je od 22. juna na snazi bio letnji red vožnje kada je na ulicama daleko manji broj vozila zbog godišnjih odmora i školskog raspusta, i da je to vreme iskorišćeno da se vozila kontinuirano i sukcesivno povuku u garaže i pripreme se za zimski red vožnje, odnosno za narednih 10 meseci.

Navela je da će od septembra, prema planiranom redu vožnje, na ulice Beograda izaći 1.355 vozila, od čega je 870 vozila GSP, najviše autobusa i to 645, zatim 135 tramvaja, 94 trolejbusa i četiri elekto-autobusa.

"Oko 476 autobusa daju privatni prevoznici. Mi smo spremni, autobusi su naravno spremni, i radiće se po planu", kaže Stevanović.