VW kod kuće otpušta, a u istočnoj Evropi zapošljava

Do 2023. Folksvagen planira da otpusti najmanje 5.000 radnika u Nemačkoj, a isto toliko zaposli u novom postrojenju koje bi do tad trebalo da bude otvoreno u istočnoj Evropi

Folksvagen želi da pokrene novi program štednje koji bi uključivao ukidanje oko 5.000 radnih mesta do 2023. godine, piše nemački poslovni dnevnik Handelsblatt, a prenosi portal Seebiz.eu.

Ta brojka bi mogla da poraste i do 7.000, piše nemački list.

Sa ukidanjem radnih mesta bi moglo da se krene već od 2020. stoji u planu izvršnog direktora Herberta Disa "o poboljšanju poslovnih rezultata".

Osim štednje, dodatni razlog je fokusiranje na razvoj automobila na elektropogon za čiju je proizvodnju potrebno manje radnika nego za proizvodnju klasičnih automobila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem.

Elektromobilnost je i razlog zašto VW traži lokaciju za novu fabriku u istočnoj Evropi u kojoj će se proizvoditi modeli sa klasičnim motorima.

Kako je proizvodnja električnih automobila skuplja, kompanija bi ovim otpuštanjem kompenzovala troškove.

Zato se razmatraju mere poboljšanja efikasnosti "teške" 5,9 milijardi evra godišnje, koje bi se primenjivale od 2023, kada bi trebalo da se otvori pomenuto novo postrojenje u istočnoj Evropi, a za koje konkuriše i Srbija.

Podsećamo da je reč je o investiciji od 1,4 milijarde evra, gde će biti zaposleno oko 5.000 radnika plus 650 inženjera, a sve to na površini od 400.000 kvadratnih metara. U novoj će se proizvoditi oko 300.000 automobila godišnje – pet modela Folksvagena, Škode i Seata.

Ostaje da se vidi reakcija uticajnog Sindikata VW-a koji se već usprotivio izgradnji nove fabrike na istoku Evrope, a i ranije je imao negativne komentare na sve veću popularnost nečega što, takođe, dolazi iz istočne Evrope, češke Škode, koja je deo VW grupe od 2000. godine.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Folksvagen želi da pokrene novi program štednje koji bi uključivao ukidanje oko 5.000 radnih mesta do 2023. godine, piše nemački poslovni dnevnik Handelsblatt, a prenosi portal Seebiz.eu.

Ta brojka bi mogla da poraste i do 7.000, piše nemački list.

Sa ukidanjem radnih mesta bi moglo da se krene već od 2020. stoji u planu izvršnog direktora Herberta Disa "o poboljšanju poslovnih rezultata".

Osim štednje, dodatni razlog je fokusiranje na razvoj automobila na elektropogon za čiju je proizvodnju potrebno manje radnika nego za proizvodnju klasičnih automobila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem.

Elektromobilnost je i razlog zašto VW traži lokaciju za novu fabriku u istočnoj Evropi u kojoj će se proizvoditi modeli sa klasičnim motorima.

Kako je proizvodnja električnih automobila skuplja, kompanija bi ovim otpuštanjem kompenzovala troškove.

Zato se razmatraju mere poboljšanja efikasnosti "teške" 5,9 milijardi evra godišnje, koje bi se primenjivale od 2023, kada bi trebalo da se otvori pomenuto novo postrojenje u istočnoj Evropi, a za koje konkuriše i Srbija.

Podsećamo da je reč je o investiciji od 1,4 milijarde evra, gde će biti zaposleno oko 5.000 radnika plus 650 inženjera, a sve to na površini od 400.000 kvadratnih metara. U novoj će se proizvoditi oko 300.000 automobila godišnje – pet modela Folksvagena, Škode i Seata.

Ostaje da se vidi reakcija uticajnog Sindikata VW-a koji se već usprotivio izgradnji nove fabrike na istoku Evrope, a i ranije je imao negativne komentare na sve veću popularnost nečega što, takođe, dolazi iz istočne Evrope, češke Škode, koja je deo VW grupe od 2000. godine.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Folksvagen želi da pokrene novi program štednje koji bi uključivao ukidanje oko 5.000 radnih mesta do 2023. godine, piše nemački poslovni dnevnik Handelsblatt, a prenosi portal Seebiz.eu.

Ta brojka bi mogla da poraste i do 7.000, piše nemački list.

Sa ukidanjem radnih mesta bi moglo da se krene već od 2020. stoji u planu izvršnog direktora Herberta Disa "o poboljšanju poslovnih rezultata".

Osim štednje, dodatni razlog je fokusiranje na razvoj automobila na elektropogon za čiju je proizvodnju potrebno manje radnika nego za proizvodnju klasičnih automobila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem.

Elektromobilnost je i razlog zašto VW traži lokaciju za novu fabriku u istočnoj Evropi u kojoj će se proizvoditi modeli sa klasičnim motorima.

Kako je proizvodnja električnih automobila skuplja, kompanija bi ovim otpuštanjem kompenzovala troškove.

Zato se razmatraju mere poboljšanja efikasnosti "teške" 5,9 milijardi evra godišnje, koje bi se primenjivale od 2023, kada bi trebalo da se otvori pomenuto novo postrojenje u istočnoj Evropi, a za koje konkuriše i Srbija.

Podsećamo da je reč je o investiciji od 1,4 milijarde evra, gde će biti zaposleno oko 5.000 radnika plus 650 inženjera, a sve to na površini od 400.000 kvadratnih metara. U novoj će se proizvoditi oko 300.000 automobila godišnje – pet modela Folksvagena, Škode i Seata.

Ostaje da se vidi reakcija uticajnog Sindikata VW-a koji se već usprotivio izgradnji nove fabrike na istoku Evrope, a i ranije je imao negativne komentare na sve veću popularnost nečega što, takođe, dolazi iz istočne Evrope, češke Škode, koja je deo VW grupe od 2000. godine.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.