VW grupacija posluje kao nikad do sad. Pretpostavljamo da su sa rekordom postavljenim u septembru šefovi bili i više nego zadovoljni.
Međutim, izgleda da odnosi između brendova u grupaciji nisu baš najbolji. Prema nekim izvorima menadžeri i sindikat "Folksvagena" su prilično nezadovoljni odnosom sa sestrinskom markom Škoda.
Kako prenosi Rojters, oni žele da deo proizvodnje vrate u Nemačku. Takođe, žele da smanje komparativnu prednost češke kompanije, a to je kombinovanje nemačke tehnologije sa jeftinijom radnom snagom, tako što bi VW dodatno naplaćivao upotrebu zajedničkih platformi, koje su Nemci osmislili.
Ono što takođe "ubija" Nemce jesu i izvrsne ocene koje Škodina vozila dobijaju na testiranjima, koja su uz to i jeftinija od VW pandana.
Nova "škoda kodiak" dobila je bolje ocene od, 1.500 evra skupljeg "VW tiguana" u prestižnom nemačkom automobilskom magazinu "Auto Motor und Šport". Čak je i "superb" dobio bolje ocene od "pasata".
Predlog koji stiže iz samog vrha "Folksvagena" jeste da se modeli ova dva brenda u bliskoj budućnosti diferenciraju, posebno sa najavom dolaska električnih vozila.
Kompanija "Škoda" je pod vlasništvom VW grupacije uspela da se pretvori iz marke za "podsmeh" u jednog od najuspešnijih proizvođača automobila, koji je čak prošle godine uspeo da nadmaši Audijeve rezultate.
Ipak, u javnosti se "spušta lopta".
"Sa skoro 100 vozila, koliko ih imamo u grupaciji, postoji mogućnost da se neki modeli preklope", izjavio je šef VW-a, Herbert Dis i dodao da će uvek biti dobrih "rezervnih igrača", kao i da je dobro imati zdravu internu konkurenciju.
Šta vi mislite o ovom rivalstvu, a posebno o Škodi danas?
Pogledajte i uporednu galeriju "pasata" i "superba":