• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Njegovu priču videlo je 150.000 ljudi na Mondu

Nebojša Matović je svestan da je za samo 48 sati poprilično proširio "krug prijatelja". Mladi, simpatični inovator i borac protiv birokratije postao je internet senzacija, zahvaljujući našem tv prilogu.

 Njegovu priču videlo je 150.000 ljudi na Mondu

Njegovu priču je za samo 48 sati pogledalo 150.000 ljudi a na Fejsbuku je pokupio više od 16.000 lajkova! Za njega zna cela Srbija.

Nebojša Matović je jedan od onih mladih ljudi koji su odlučili da znanje stečeno tokom školovanja primene na pravi način – kako bi poboljšali život sebi, ali i drugima.

Dva dana od objavljivanja priče Nebojša nam je, pomalo zbunjen naprasnom popularnošću, pomalo stidljivo rekao:

"Iznenađen sam svime što se desilo"

Inspirisan prednostima koje poseduju električna vozila, ovaj Pančevac proveo je dve godine radeći na tome da svog polovnog "Pežoa" pretvori u automobil koji ne zagađuje životnu okolinu. "Pežo" je na kraju dobio novo srce – elektromotor, ali Nebojša već godinu dana zbog birokratske zavrzlame ne može da ga registruje.

On kaže da su ljudi preko noći počeli da šalju poruke podrške na Fejsu, da ga dodaju za prijatelja, a dve radio-stanice i dve televizije već su ga pozvale za intervju.

"Mene je sramota i nervira me što uopšte moram da se bakćem ovim pravnim začkoljicama i da iznosim svoj problem, ali ja samo želim da pokažem da nismo toliko propali kao što mislimo i da ima mnogo pametnih ljudi u Srbiji", rekao nam je Nebojša.

Mnogi ga zovu da prisustvuje događajima i drži predavanja, međutim, iako su neki obećali da će se založiti za njega, konkretnog rešenja za problem još nema.

Pogledajte njegovu priču, a ko već niste.

A evo i reakcije nadležnih u Agenciji za bezbednost saobraćaja.

Komentari 30

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Uros

U Hrvatskoj se ispitivanje (atestiranje) prepravljenog vozila na električni pogon završava za par dana, uz naknadu od 170 kuna, što je malo preko 200 Eura (do skora naknada je iznosila 115 Eura). U Sloveniji je ispitivanje prepravljenog vozila na električni pogon besplatno, registracija je 20 Eura i kao potsticaj vlasnik dobija besplatno parking mesto bilo gde u Sloveniji. Procedura ispitivanja se završava na jednom mestu, ne ispituju se ni elektromagnetna kompatibilnost ni dinamičke karakteristike u skretanjima, stabilnost i slično. Ja se slažem da se to treba ispitivati kad se vozilo proizvodi i pordaje trećim licima, ali u Zakonu jasno postoji kategorija prepravke za svoje potrebe. Što se tiče gospode iz ABSa, oni pominju prekoračenja mase, što je čista glupost. Za svako vozilo je deklarisana maksimalna dozvoljena masa i dozvoljena osovinska opterećenja koja se nesmeju preći. Iako je prazno vozilo teže od originalnog, to se kompenzuje smanjenjem dozvoljenog broja putnika, tako da ukupna masa ne sme preći najveću dozvoljenu masu deklarisanu od strane proizvođača. Što se tiče električnih vozila baterije i elektromotor se postavljaju na najnižim tačkama u vozilu, niko ih ne stavlja na krov pa da se značajno pomericentar mase. Centar mase može biti samo niži, što je i poželjnije. Što se tiče opterećenja osovina i to se da vrlo lako izmeriti, tako da ako se ona ne pređu nema potrebe za merenjem nekih dinamičkih sila u skretanjima, na čemu gospoda iz ABSa insistiraju. Dakle mnoge nedoumice se mogu zdravorazumski rešiti i bez komplikovanih ispitivanja, što se u našoj okolini i radi. Pošto i ja prepravljam vozilo na električni pogon i par navrata sam razgovarao sa zaposlenima u ABS-u, osnovni problem koji oni skrivaju je što u Srbiji nema nijedne laboratorije koja je u stanju da ispita elektrina vozila prema regulativi ECE 100, koja pokriva tu oblast prepravki (vozila na električni pogon), tako da insistrianje na nekim drugim regulativama tipa elektromagnetna kompatibilnost i slično nema nikakog smisla. To bi bilo isto kada bi vam neko insistriao da ispitate da li vam rade žmigavci a da nemate laboratoriju za ispitivanje kočnica i da vas tako pusti u saobraćaj.

advokat

@Uros Pa ljudi tuzite, agenciju, državu, šta čekate?

ekonomista

svaka cast! decko bezi iz ove zemlje sto pre negde gde ce ceniti tvoje znanje i gde ces na kraju krajeva unovciti isto! sve pohvale za momka

special image