• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Tela poginulih u potonulom brodu

Izvor MONDO/Agencije

Ronioci koji tragaju za eventualnim preživelima unutar potonulog južnokorejskog trajekta, primetili su tri tela u jednoj od putničkih kabina.

Spasioci nisu uspeli da izvuku tela, saopštila je danas južnokorejska Obalska straža.

Trajekt na kojem je bilo 476 putnika, uglavnom dece školskog uzrasta i članova posade, potonuo je sredinom sedmice na putu iz luke Inčeon ka ostrvu Džedžu na jugu Južne Koreje. Ukupno 174 osobe su spasene, a sve su manje nade da će biti preživelih.

Ronioci su tela primetili u potonuloj kabini, ali nisu uspeli da razbiju staklo kako bi ih izvukli.

Obalska straža ističe da nisu zabeleženi nikakvi zvukovi iz unutrašnjosti potonulog broda.

Spasilačke operacije su otežane zbog snažne plime oko olupine, koja se nalazi oko 25 kilometara od jugozapadne obale Južne Koreje.

Istraga o nesreći, koja je najteža u Južnoj Koreji u proteklih 21 godinu, usmerena je na nemar posade, probleme sa skladišnim prostorom i strukturalnim propustima na brodu, mada sve ukazuje na to da je trajekt prošao sve bezbednosne provere.

Južnokorejska novinska agencija "Jonhap" javila je da je kapetan trajekta Li Džun Suk uhapšen rano jutros. Prema izjavama pojedinih preživelih, kapetan je među prvima pobegao sa broda.

Istražioci navode da kapetan nije bio na svom mestu kada je brod počeo naglo da se naginje i za kormilom se nalazio mlađi oficir.

Tako južnokorejsko tužilaštvo tvrdi da je brodom u trenutku nesreće upravljao 25-godišnji treći oficir palube kome je to bio prvi put da navigira u vodama Južne Koreje.

Tužilac Jang Jung-jun rekao je novinarima da je 25-godišnji oficir upravljao brodom u području gde se nalaze brojna manja ostrva i gde su jake struje.

Jang je rekao da je drugi oficir obično zadužen za upravljanje trajaketom u tom delu puta. Nije utvrđeno da li je u trenutku neseće brod plovio brže nego što je propisano.

"Jonhap" ističe da se kapetan suočava sa pet optužbi, među kojima je nemar na dužnosti i kršenje pomorskih zakona. Nalozi za hapšenje objavljeni su za mlađim oficirom i drugim članovima posade jer nisu ispunili dužnost i pomogli putnicima.

Kapetan nije komentarisao kada je napustio brod, mada je uputio izvinjenje zbog izgubljenih života.

Istražioci i Obalska straža saopštili su da je previše rano govoriti o uzroku nesreće.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image