• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Uskoro biciklom od Slavije do Avale

Autor Jelena Stokić Izvor mondo.rs

Gradski menedžer Goran Vesić, je povodom Evropske nedelje mobilnosti, najavio danas da će prilikom rekonstrukcije Slavije i Bulevara oslobođenja, biti napravljena i biciklistička staza.

"Tokom nedelje promoviše se pešačenje, biciklizam.Mi nemamo kulturu vožnje bicikala, već se građani radije voze automobilima. Verujem da u nekoj budućnosti možemo da promenimo te navike“,  rekao je gradski menedžer Goran Vesić prisustvujući početku obeležavanja nedelje mobilnosti i dodao:

"Nije lako s obzirom na nasleđe. Još 1997. kao član gradskog veća bio sam zadužen za gradnju biciklističke staze od 25. maja ka Adi Ciganliji. Međutim, od tada nije napravljena ni jedna staza. Mi ćemo se truditi da to promenimo. Sledeće godine se radi rekonstrukcija Slavije i Bulevar oslobođenja i predviđeno je da u bulevaru bude biciklistička staza.

Sekretar Dušan Rafailović je precizirao da je u razgovorima sa projektantom dogovoreno da se izvrši i izgradnja biciklističke staze od Birčaninove ulice do Autokomande.

 “Time bi se praktično biciklistički saobraćaj vezao za biciklističku rutu od Autokomande do Avale. U ovom trenutku te dve staze se obeležavaju“, objasnio je Rafailović.

On  je naglasio da je ovih dana završena i izgradnja pet novih biciklističkih parkinga i da su obeležene i četiri zone usporenog saobraćaj u užem gradskom području.

Od sledeće godine električni autobusi

Gradski menadžer Goran Vesiće je izjavio da će od sledeće godine Grad kupiti prve električne autobuse. To će biti naš doprinos smanjenu zagađenja u Beogradu", izjavio je Vesić.

 “Razgovara se sa projektantima da se i u Ruzveltovoj ulici napravi staza, tako da bi onda biciklisti mogli da se spuste do Dunavskog keja, a onda da nastave do Ade Ciganlije“, rekao je Rafailović.

Goran Vesić je potvrdio da je počelo raščišćavanje terena na mestu nekadašnje tekstilne fabrike Beko gde bi trebalo da nikne stambeno poslovni kompleks. Međutim, on nije mogao da kaže kada će izgradnja početi, jer to"zavisi isključivo od investitora, odnosno grčke kompanije Lamda.

"Ta kompanija je dobila spor oko parcele koji je trajao godinama, a grad je omogućio da se dobiju sve potrebne dozvole, tako da od Grada Beograda više ništa ne zavisi", rekao je Vesić.

Komentari 5

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Dread

Već imamo električne autobuse, zovu se trolejbusi... Bus je skraćeno od autobus. ;)

Sport Bili

Mislim da bi trebalo pristupiti ozbiljno ovom nadasve ozbiljnom projektu. Prvo, treba formirati sporiju traku za na primer recimo te?ka vozila kao ?to su trotineti i bicikli s prikolicom. Drugo, treba postaviti znakove ograni?enja jer prizna?ete nije normalno da neki trotinet proleti br?e od 18,5 na sat ipo. A to zna?i da treba misliti i na policijske patrole sa najmodernijim radarima. Tre?e, formirati ?utu traku za slu?aj da do?e do kvara na prevozilima. I ?etvrto i najva?nije, doneti uredbu da i trotineti na mlazni pogon moraju imati upaljena svetla preko dana pa ?ak i kad su parkirana na regularnim mestima kao ?to je uz drvo, banderu, kontejner, poljski wc i ostalo.

Orvel

U svetloj budućnosti-metroom od slavije do avale!

special image