• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Telekom i Kolarac podstiču kreativnost mladih

Izvor mondo.rs

Zadužbina Ilije M. Kolarca, uz podršku Telekoma Srbija, raspisala je konkurs za učešće u projektu "Podsticaj istraživačkim i kreativnim idejama mladih".

 Telekom i Kolarac podstiču kreativnost mladih Izvor: MONDO - Stefan Stojanović

Izvor: MONDO - Stefan Stojanović

Poziv je  upućen srednjoškolcima i akademcima da u svojim radovima prezentuju ideje koje uspešno povezuju znanje, kulturu, kreativnost, preduzetništvo, radoznalost i entuzijazam mlade generacije.

Prvo predavanje održano je početkom oktobra, a u nastavku projekta u subotu se predstavila studentska organizacija ESTIEM seminarom "Budi Coolturan" 2014. - "Kreiraj sebe!", čija je tema menadžment u kulturi.

Studenti Univerziteta u Beogradu imali su priliku da saznaju više na ovu temu od uspešnih menadžera i stručnjaka iz oblasti PR-a. Ovaj projekat još čvršće povezuje Telekom Srbija sa Kolarcem i studentskom organizacijom ESTIEM sa kojima kompanija ima dugogodišnju uspešnu saradnju.

"Želimo da povećamo broj posetilaca koji čine mladi i da organizujemo više programa čiji autori i kreatori su mladi. A zašto to? Ova zgrada postoji više od 80 godina i razlikuje se od nekih drugih ustanova koje se bave kulturom, umetnošću i organizacijom tribina, prezentacija i predavanja po tome što je osnivač zadužbine trgovac Ilija Milosavljević Kolarac, koji je rekao da sve što ima od dukata, imanja i novca daje za obrazovanje i kulturu Srbije. On je zadužio odbor da napravi zgradu u kojoj će se trajno organizovati one vrste aktivnosti koje podrazumevaju dodatno obrazovanje, zato što škole u Srbiji nikada neće pružiti dovoljno znanja i informacija koje su potrebne. Ovo je preteča svih kulturno obrazovnih-ustanova i služila je za promociju i prezentaciju dobrog dela onoga što nedostaje školstvu. Ne postoji ništa što je važno u ovoj zemlji, a da nije bilo tema na Kolarcu, ali nam nedostaje novi način komunikacije, sa novom publikom, nedostaje nam interesovanje mladih da predstave svoja dela umetnička ili naučno-istraživačka. Da prepoznaju da je Kolarac važno mesto za to. I jedna od stvari zbog koje učestvujemo na ovakav način u ovom projektu je da vas animiramo da u svom budućem radu imate u vidu da smo mi jedna otvorena kuća, pre svega za mlade", rekla je u obraćanju studentima Jasna Dimitrijević, direktorka Kolarčeve zadužbine.

Cilj ove serije predavanja koja će biti završena u decembru je afirmacija kreativnosti i mobilnosti mladih, stvaranje prostora za primenu programa iz oblasti istraživanja i tehnološkog razvoja, inovativnost u načinu promocije znanja i kulture, isticanje znanja kao ključnog činioca za dobar posao, kao i podsticanje preduzetničkog razmišljanja mladih.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE