"Prada" beleži pad prodaje. Ko je kriv?
Ovo je prvi put da je "Prada" zabeležila pad godišnjeg neto profita od kada je kompanija listirana na berzi u Hong Kongu pre četiri godine, a analitičati kažu da je razlog loša prodaja u Evropi i Azijsko-pacifičkom regionu.
Luksuzna modna kuća za usporavanje prodaje krivi aktuelne neizvesnosti u globalnoj ekonomiji.
Prodaja je porasla Americi i Japanu, ali zarada ostvarena u trećoj najvećoj svetskoj privredi nije bila dovoljna da nadoknadi pad prometa širom tog regiona, pri čemu je promet u Azijsko-pacifičkoj oblasti, koja ima najveći tržišni udeo od 35,7 odsto, opao 3,1 odsto.
U Evropi je prodaja smanjena za 4,9 procenata, a u Kini za 6,3 odsto.
Pogledajte "Prada" kolekciju za ovo proleće i leto:
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.