• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Susret kompanije Telekom Srbija i studenata

Izvor mondo.rs

MarketingWorkshop je u saradnji sa Košarkaškim klubom Crvena zvezda Telekom na Ekonomskom fakultetu u Beogradu organizovao tribinu Revolucija u sportskom marketingu, na kojoj je učestvovala i predstavnica kompanije Telekom Srbija.

 Susret kompanije Telekom Srbija i studenata Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Miroslava Tešin Popović, menadžer za korporativnu društvenu odgovornost kompanije Telekom Srbija, je ovom prilikom studentima završnih godina ekonomije prenela iskustva na osnovu učešća u akciji "Kroz igru učimo - Learning2play", u okviru projekta "One Team", koju KK Crvena zvezda Telekom organizuje u saradnji sa Specijalnom Olimpijadom Srbije i Telekomom Srbija, a u okviru projekta Evrolige. Kompanija Telekom Srbija priključila se ovoj akciji u okviru podrške inkluziji I obrazovanju određenih društvenih grupa.

Cilj programa "Laerning2Play" je da poveća svest javnosti o društvenom problemu nepismenosti i da osobama koje zbog nedostatka obrazovanja imaju poteškoće u komunikaciji ponudi novu šansu za razvoj i integraciju u zajednicu. Projekat obuhvata mlade polaznike uzrasta od 14 do 25 godina u Beogradu, Pančevu, Zrenjaninu, Pirotu i Čačku, gde se održavaju edukativna i košarkaška predavanja.

Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

"Društvena odgovornost je kod nas relativno nov termin iako je aktuelan dugo u svetu, posebno u Americi, i zemljama Evrope. Ipak, mi imamo tradiciju u zadužbinarstvu, ali smo i društvo koje je veoma osetljivo i želi da pomogne kada situacija to nalaže. To smo prošle godine videli prilikom poplava. Ako postavimo jedno pitanje zašto su kompanije društveno odgovorne. I sami možete da dođete do tog zaključka, ali u svakom slučaju kompanije nastoje da se na određeni način oduže zajednici koja im omogućava da ostvare poslovni uspeh. Kroz društvenu odgovornost kompanija nastoji da učini najviše za sebe i za društveni cilj za koji se opredeli. U pitanju povezanost sa određenim ciljem. Telekom Srbija pored toga što neguje dobre odnose sa svojim korisnicima takođe se trudi da se kroz akcije koje sprovodi, bilo samostalno ili sa partnerima, učvrtsti na poziciji društvene odgovornosti. Trudimo se da budemo osetljivi i da osluškujemo potrebe zajednice na čitavoj teritoriji Srbije", rekla je Miroslava Tešin Popović i dodala:

"Jedna od najzapaženijih naših kampanja je „Kada voziš, parkiraj telefon!“, koja je za cilj imala da podigne svest vozača i utiče na bezbednost u saobraćaju. Tu su, naravno, i druge kampanje, a posebno nam je važno ulaganje u obrazovanje i mlade, što se vidi kroz aktivnosti koje smo sprovodili do sada. Kompanija na neki način pokušava da se oduži zajednici, a za to je odgovorna i filantropija koju visoki menadžment prepoznaje i teži da neguje vrednosti u koje i sam veruje. Kada je u pitanju saradnja sa Crvenom zvezdom, veoma nam je bilo drago što smo mogli da se akcijom „Kroz igru učimo“ nadovežemo na saradnju, da je proširimo ovako jednim zanimljivim projektom koji nama nije potpuno nepoznat. Mi smo podržavali i ranije uključivanje senzitivnih grupa, a ovde smo prepoznali da su u pitanju mladi, deca i da je njihovo uključivanje zajednicu veoma važno. Energija koja se pokazala već na samom početku je veoma doprinela da se projekat nastavi na odgovarajući način, a mislim da je najveći pokazatelj uspeha kako to mladi u školama doživljavaju."

Tagovi

mts

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image