MarketingWorkshop je u saradnji sa Košarkaškim klubom Crvena zvezda Telekom na Ekonomskom fakultetu u Beogradu organizovao tribinu Revolucija u sportskom marketingu, na kojoj je učestvovala i predstavnica kompanije Telekom Srbija.
Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović
Cilj programa "Laerning2Play" je da poveća svest javnosti o društvenom problemu nepismenosti i da osobama koje zbog nedostatka obrazovanja imaju poteškoće u komunikaciji ponudi novu šansu za razvoj i integraciju u zajednicu. Projekat obuhvata mlade polaznike uzrasta od 14 do 25 godina u Beogradu, Pančevu, Zrenjaninu, Pirotu i Čačku, gde se održavaju edukativna i košarkaška predavanja.
"Društvena odgovornost je kod nas relativno nov termin iako je aktuelan dugo u svetu, posebno u Americi, i zemljama Evrope. Ipak, mi imamo tradiciju u zadužbinarstvu, ali smo i društvo koje je veoma osetljivo i želi da pomogne kada situacija to nalaže. To smo prošle godine videli prilikom poplava. Ako postavimo jedno pitanje zašto su kompanije društveno odgovorne. I sami možete da dođete do tog zaključka, ali u svakom slučaju kompanije nastoje da se na određeni način oduže zajednici koja im omogućava da ostvare poslovni uspeh. Kroz društvenu odgovornost kompanija nastoji da učini najviše za sebe i za društveni cilj za koji se opredeli. U pitanju povezanost sa određenim ciljem. Telekom Srbija pored toga što neguje dobre odnose sa svojim korisnicima takođe se trudi da se kroz akcije koje sprovodi, bilo samostalno ili sa partnerima, učvrtsti na poziciji društvene odgovornosti. Trudimo se da budemo osetljivi i da osluškujemo potrebe zajednice na čitavoj teritoriji Srbije", rekla je Miroslava Tešin Popović i dodala:
"Jedna od najzapaženijih naših kampanja je „Kada voziš, parkiraj telefon!“, koja je za cilj imala da podigne svest vozača i utiče na bezbednost u saobraćaju. Tu su, naravno, i druge kampanje, a posebno nam je važno ulaganje u obrazovanje i mlade, što se vidi kroz aktivnosti koje smo sprovodili do sada. Kompanija na neki način pokušava da se oduži zajednici, a za to je odgovorna i filantropija koju visoki menadžment prepoznaje i teži da neguje vrednosti u koje i sam veruje. Kada je u pitanju saradnja sa Crvenom zvezdom, veoma nam je bilo drago što smo mogli da se akcijom „Kroz igru učimo“ nadovežemo na saradnju, da je proširimo ovako jednim zanimljivim projektom koji nama nije potpuno nepoznat. Mi smo podržavali i ranije uključivanje senzitivnih grupa, a ovde smo prepoznali da su u pitanju mladi, deca i da je njihovo uključivanje zajednicu veoma važno. Energija koja se pokazala već na samom početku je veoma doprinela da se projekat nastavi na odgovarajući način, a mislim da je najveći pokazatelj uspeha kako to mladi u školama doživljavaju."