• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Skandalozno mali broj ljudi plaća kartu za GSP"

Izvor MONDO/Beta

U Beogradu, prema nedavno završenom brojanju putnika, od 570.000 zaposlenih samo 105.000 redovno plaća prevoz, što je skandalozno, kaže gradski menadžer Goran Vesić.

 Vesić: Skandalozno slaba naplata gradskog prevoza Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Vesić je televiziji Studio B rekao da integrisan tarifni sistem jedan (ITS 1) u gradskom prevozu od milion ljudi koji koriste prevoz svega 250.000 ga plaća, dok u ITS 2 (prigradski prevoz) od 500.000 korisnika svega njih 22.000 redovno plaća prevoz.

"Pritom, mi i dalje imamo najjeftiniji prevoz, gde karta za penzionere košta jedan dinar dnevno, za zaposlene 109 dinara dnevno, a ako uđete u taksi, start će vas koštati 170 dinara i svaki kilometar po još 70, što jasno govori o razlici između jedne i druge vrste prevoza", istakao je Vesić, a prenosi Služba za informisanje Gradske uprave Beograda.

Gradski menadžer je istakao da će novi tarifni sistem dovesti i do smanjenja cene karata za korisnike iz prigradskih naselja.

 Gradska uprava Beograda, kako je naveo, novom mapom želi da ukine obe zone i napravi četiri, po bojama zona koje inače koristi i "Parking servis", a gde će cene za nekadašnji ITS 2 biti niže između 20 i 30 odsto.

"Mi smo zatekli tu nelogičnost podele na ITS1 i ITS 2, koji su zapravo nekada bile linije gradskog prevoza i Laste, koje su se u međuvremenu duplirale i naplaćivale po različitim cenama. Građani koji ga koriste ne znaju koja je razlika i radilo se o neravnopravnoj podeli. Neko ko živi u Obrenovu plaća mesečnu kartu od skoro 7.000 dinara, a onaj ko živi u centru, 3.270 dinara, što ljude iz prigradskih opština čini diskriminisanim", rekao je Vesić.

Prema njegovim rečima, novi tarifni sistem u gradskom saobraćaju će rezultirati boljom naplatom i većim prihodom.

"Ako prihod bude rastao i ako u plaćanju karte svi budemo solidarni, moći ćemo da razgovaramo i o smanjenju cena karata u ostalim zonama", rekao je Goran Vesić i naglasio da niko ne može očekivati da prevoz bude bolji i efikasniji ako je naplata karata mala i time ne dozvoljava mogućnost za njegovo unapređenje.

Komentari 14

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Gradski menadzeru

da li je neko pokusao da ti izmeri IQ?verovatno jeste,ali nije uspeo.

smeh leci

@Gradski menadzeru za gradski menadzer hoces odgovor? jer nije moguce ispod 0!

Gordana

Pa gospodine Vesicu, gde vi zivite, onaj ko ima para taj nekoristi gradski prevoz, taj se vozi taksijem, a vecina gradjana nema dovoljno ni za hranu, pa to je i razlog zasto neplaca prevoz. Vu ste totalno neinformisani ili se pravite ludi da to neznate i nevidite, Sve gledate samo iz Vaseg ugla. Bilo bi najbolje da u ovoj drzavi ostanu samo politicari i da lepo zive a mi svi ostali da se iselimo ako imamo gde ili da poumiremo i da nas sahranite u jednu grobnicu zbog manjih troskove, kako bi vama vise ostalo.

special image