Pogledajte koja je to haljina zaludela žene širom sveta.
Onlajn modni brend MM.LaFleur dodao je u aprilu u svoju kolekciju crnu haljinu pod nazivom "The Tory", namenjenu za svakodnevni izgled.
Modeli ove haljine su se brzo rasprodali, a sada postoji lista čekanja na kojoj je više od 1.000 ljudi željnih ovog modnog uspeha.
POGLEDAJTE GALERIJU:
"Zapravo smo očekivali da 'The Tory' bude ograničen proizvod, koji će trajati samo jednu sezonu, ali smo brzo promislili ovaj plan u trenutku kada je postala omiljena haljina u kolekciji", rekla je Sara LaFleur, osnivačica i generalni direktor MM.LaFleur modnog brenda, koji je započela 2013. godine zajedno sa dizajnerom Mijakom Nakamurom.
Tajna uspeha i popularnosti ove minimalističke haljine po ceni od 235 dolara, leži u detaljima sa japanskim senzibilitetom koje je uneo Nakamura. Napravljena je od japanskog laganog materijala koji dozvoljava koži da diše i ne može da se izgužva, a moguće ju je oprati u veš mašini.
Podvijeni kratki rukavi, elegantan rez preko grudi i asimetrični donji deo haljine, takođe čine da ova haljina izgleda specijalno, ali i za svaki dan.
S obzirom na to da dnevno dobiju 50 narudžbi za ovu haljinu, mnogi ljudi su na listi čekanja i neće je dobiti sve do januara.
A što se tiče mogućnosti da haljina bude i drugim bojama, to još nije u planu, tako da za sada ostaje u vidu savršene male crne haljine.
Dame, kako se vama čini?
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici -MONDOZabava, kao i na Twitteru@Mondo_zabava.