Hrana koja smanjuje apetit

Autor:

Ako želite da smršate uvrstite sledeće namirnice u svoj jelovnik, one koje smanjuju osećaj gladi.

4
A- A A+
komorač Foto: YouTube

Komorač

Ova biljka ne samo što smanjuje potrebu za hranom, nego i podstiče razgradnju masnoe u telu. Komorač je i diuretik bogat antioksidansima, kalijumom, magnezijumom, kalcijumom, vitaminima B i C.

Kod pripreme čaja od komorača, jednu ili dve čajne kašičice semenki komorača prelijte vrelom vodom (ne sme da vri) i ostavite da odstoji do 10 minuta, procedite.

Semenke komorača mogu se kombiniovati s listovima koprive i piti kao čaj koji takođe pomaže pri mršavljenju.

Za pripremu čaja od komorača i koprive, potrebno je pomešati jednu čajnu kašičicu semenki komorača u dve čajne kašičice lista koprive. Ovu mješavinu prelijte vrelom vodom, tri šoljice, i ostavite da odstoji oko dva minuta, piše "Alternativa za vas".

avokado Foto: Guliver/Getty/Thinkstock

  Avokado

Zbog velike količine vlakana, avokado daje osećaj sitosti, poboljšava funkcionalnost organa za varenje, ubrzava metabolizam.

Bogat je masnoćama koje su dobre za kardiovaskularni sistem. U avokadu su prisutni vitamini K, B6, B9 i E, minerali kalijum, magnezijum i gvožđe.

Redovnim konzumiranjem avokada poboljšaćete rad svog srca, ali i značajno smanjiti opasnost od bolesti srca.

Avokado ima kremastu teksturu i daje poseban, bogat ukus raznim jelima. Usitnjeni avokado može biti zamena za puter i druge masnoće, a možete ga narezati na kriške i dodati u salate.

Jabuka Foto: Guliver/Getty images/Thinkstock

Jabuka

Sve sorte jabuka uspešno pomažu smanjenju osećaja gladi. Ako pojedete jabuku pre obroka, značajno ćete smanjiti unos kalorija na kraju obroka. Razlog tome je prisutnost topivih vlakana i pektina, koji osiguravaju duži osećaj sitosti.

Uz vlakna, telo ćete snabdeti vitaminom C i mineralima magnezijumom i kalijumom.

Kao izvor kvercetina, jabuka poseduje antioksidativna svojstva i povećava energiju, daje snagu za fizičke aktivnosti.

Jabuku treba jesti s korom jer je u njoj najveći sadržaj vlakana. Zato uvijek birajte one koje su organski uzgojene bez pesticida, ali i svakako dobro operite!

Foto: YouTube

Menta

Čaj od mente je popularno sredstvo za lečenje problema varenja, bolova u stomaku i nervoze.

Eterično ulje mente opušta mišiće disajnih puteva, a antioksidansi prisutni u ovoj biljci pomažu da se snizi nivo holesterola u krvi.

Za one koji se bave sportom, menta omogućuje bolje snabdevanje tela, a posebno mozga, kiseonikom. Ujedno smanjuje nakupljanje mlečne kiseline u mišićima.

Zahvaljujući snažnom okusu i aromi, metvica je pouzdano sredstvo za smanjenje osjećaja gladi, što su pokazala i mnoga znanstvena istraživanja.

Ako uveče osećate potrebu za slatkišima, popijte vruć čaj od mente, tako ćete pobediti tu nezdravu želju. Ako ujutru natašte popijete čaj od mente u kombinaciji sa zelenim čajem, to će znatno ubrzati vaš metabolizam.

badem Foto: Guliver/Getty/Thinstock

Badem

Bademi su odličan izvor korisnih masnoća i idealan izbor za grickanje između obroka. Sadrže veliku količinu proteina, vlakana i nezasićenih masnih kiselina. Samo jedna šaka badema biće dovoljan dnevni izvor antioksidansa, vitamina E i magnezijuma.

Pročitajte i ovo:

Kako najbrže da skinete kilograme

Zašto dijetu ne treba početu u ponedeljak

Super trik za mršavljenje

Kako se pravilno meriti

Sve vesti