Promena ulja i filtera – 21.000 dolara! (VIDEO)

Kod "bugatija vejron" ulje je potrebno ispustiti sa 16 različitih mesta

Mnogi vozači ne žele da odu u servis da bi kako bi promenili ulje i set filtera, jer se to može uraditi i u kućnoj radinosti. Taj zahvat stvarno i nije preterano komplikovan, osim ukoliko ne vozite "bugati vejron".

Ovaj čuveni model, koji je nosio titule najbržeg i najskupljeg automobila na svetu, predstavlja pravo inženjersko remekdelo i to jedno neverovatno, komplikovno remekdelo.

Obično jednostavan servis zamene ulja i seta filtera kod ovog "bugatija" traje neverovatnih 27 sati i košta čak 21.000 dolara!

O ceni ne bismo polemisali, jer sam "vejron" košta od 1,2 miliona evra pa naviše. Ali zašto toliko dugo?

Pa zato što je potrebno rastaviti barem pola automobila kako biste promenili filtere, a zanimljiva je i zamena ulja.

Naime, ulje je potrebno ispustiti, ne sa jedne ili dve lokacije, niti sa tri, kao kod "ferarija" ili osam, kao kod "lamborginija hurakan", već sa tačno 16 različitih lokacija!

Kako sve izgleda mali servis "bugati vejrona" pogledajte u ovom video materijalu:

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Mnogi vozači ne žele da odu u servis da bi kako bi promenili ulje i set filtera, jer se to može uraditi i u kućnoj radinosti. Taj zahvat stvarno i nije preterano komplikovan, osim ukoliko ne vozite "bugati vejron".

Ovaj čuveni model, koji je nosio titule najbržeg i najskupljeg automobila na svetu, predstavlja pravo inženjersko remekdelo i to jedno neverovatno, komplikovno remekdelo.

Obično jednostavan servis zamene ulja i seta filtera kod ovog "bugatija" traje neverovatnih 27 sati i košta čak 21.000 dolara!

O ceni ne bismo polemisali, jer sam "vejron" košta od 1,2 miliona evra pa naviše. Ali zašto toliko dugo?

Pa zato što je potrebno rastaviti barem pola automobila kako biste promenili filtere, a zanimljiva je i zamena ulja.

Naime, ulje je potrebno ispustiti, ne sa jedne ili dve lokacije, niti sa tri, kao kod "ferarija" ili osam, kao kod "lamborginija hurakan", već sa tačno 16 različitih lokacija!

Kako sve izgleda mali servis "bugati vejrona" pogledajte u ovom video materijalu:

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Mnogi vozači ne žele da odu u servis da bi kako bi promenili ulje i set filtera, jer se to može uraditi i u kućnoj radinosti. Taj zahvat stvarno i nije preterano komplikovan, osim ukoliko ne vozite "bugati vejron".

Ovaj čuveni model, koji je nosio titule najbržeg i najskupljeg automobila na svetu, predstavlja pravo inženjersko remekdelo i to jedno neverovatno, komplikovno remekdelo.

Obično jednostavan servis zamene ulja i seta filtera kod ovog "bugatija" traje neverovatnih 27 sati i košta čak 21.000 dolara!

O ceni ne bismo polemisali, jer sam "vejron" košta od 1,2 miliona evra pa naviše. Ali zašto toliko dugo?

Pa zato što je potrebno rastaviti barem pola automobila kako biste promenili filtere, a zanimljiva je i zamena ulja.

Naime, ulje je potrebno ispustiti, ne sa jedne ili dve lokacije, niti sa tri, kao kod "ferarija" ili osam, kao kod "lamborginija hurakan", već sa tačno 16 različitih lokacija!

Kako sve izgleda mali servis "bugati vejrona" pogledajte u ovom video materijalu:

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.