Probali smo nove "Opel X" krosovere (FOTO)

Doviđenja, MPV! Dobro došli, krosoveri!

MONDO/Marko Tanasković 

Nakon 88 godina provedenih pod patronatom "General Motors-a", Opel je u martu ove godine postao deo PSA grupacije čiji su glavni članovi "Pežo" i "Sitroen".

"Grendlend X" (Grandland X) i "kroslend X" (Crossland X) su prvi "Opel" krosoveri nastali u novom aranžmanu.

Na probnoj vožnji koju je organizovala kompanija "Autopromet", dugogodišnji prodavac automobila ovog nemačkog proizvođača, imali smo prilike da se iz prve ruke uverimo kako izgledaju noviteti.

Testirani modeli su bili u najvišem paketu opreme "Innovation" sa najjačim dizel motorom zapremine 1,6 litara i snage od 130 "konja". Glavni utisak koji smo stekli nakon desetak kilometara vožnje jeste da su automobili veoma tihi. Čak i pri jačem stiskanju "gasa" i približavanju skale obrtomera "crvenoj zoni" buka nije neprijatna.

Očekivano, sedi se visoko ali i veoma udobno zahvaljujući ergonomskim AGR sedištima. Unutrašnjost oba modela je veoma slična. Instrument tabla, pored analognih pokazivača, ima i dodatni, veoma korisni 3,5-inčni ekran na kome se prikazuju trenutna i prosečna potrošnja, brzina i brojni drugi parametri automobila.

MONDO/Marko Tanasković "opel kroslend X"

Centralno je postavljen osmoinčni ekran osetljiv na dodir, preko kog se kontroliše info-zabavni IntelliLink sistem u verziji 5.0, koji osim dobrog dizajna, donosi i navigaciju, mogućnost bežičnog povezivanja sa telefonom, podršku za Android Auto i Apple CarPlay aplikacije, kao i brojne druge opcije.

Oba modela su bila "pretrpana" opremom, kao što su napredna AFL LED farovi, panoramski krov, "head-up" displej, razna upozorenja u toku vožnje, panoramska kamera za vožnju unazad, kočenje prilikom detektovane opasnosti, sistem za prepoznavanje pospanosti vozača i druge "sitnice".

Najveća razlika između ovih modela je količina raspoloživog prostora. Ona je uslovljena dimenzijama – "grendlend" ima za oko deset centimetara veće međuosovinsko rastojanje, a isto toliko je i širi. Ovo praktično znači da će putnici pozadi imati više komfora, posebno na dužim putovanjima. Razlika u ukupnoj dužini (4,48 u odnosu 4,21) je uticala da veći model ima za 100 litara veći prtljažnik (514 prema 412 l).

MONDO/Marko Tanasković "opel grendlend X"

Spolja gledano "kroslend X" je simpatičniji, posebno zbog dvobojnog krova, dok "grendlend X" ostavlja ozbiljniji utisak. Naravno, ova dva modela nikako nisu za poređenje, jer su pozicionirani u različitim segmentima, pa su tako i namenjena različitoj publici.

Početna cena "kroslenda X" je 13.760 evra, a "grendlenda X" 18.900 evra.

Kako se vama čine ovi prvi "francuski Opeli"? Pišite nam u komentarima…

MONDO/Marko Tanasković 

Nakon 88 godina provedenih pod patronatom "General Motors-a", Opel je u martu ove godine postao deo PSA grupacije čiji su glavni članovi "Pežo" i "Sitroen".

"Grendlend X" (Grandland X) i "kroslend X" (Crossland X) su prvi "Opel" krosoveri nastali u novom aranžmanu.

Na probnoj vožnji koju je organizovala kompanija "Autopromet", dugogodišnji prodavac automobila ovog nemačkog proizvođača, imali smo prilike da se iz prve ruke uverimo kako izgledaju noviteti.

Testirani modeli su bili u najvišem paketu opreme "Innovation" sa najjačim dizel motorom zapremine 1,6 litara i snage od 130 "konja". Glavni utisak koji smo stekli nakon desetak kilometara vožnje jeste da su automobili veoma tihi. Čak i pri jačem stiskanju "gasa" i približavanju skale obrtomera "crvenoj zoni" buka nije neprijatna.

Očekivano, sedi se visoko ali i veoma udobno zahvaljujući ergonomskim AGR sedištima. Unutrašnjost oba modela je veoma slična. Instrument tabla, pored analognih pokazivača, ima i dodatni, veoma korisni 3,5-inčni ekran na kome se prikazuju trenutna i prosečna potrošnja, brzina i brojni drugi parametri automobila.

MONDO/Marko Tanasković "opel kroslend X"

Centralno je postavljen osmoinčni ekran osetljiv na dodir, preko kog se kontroliše info-zabavni IntelliLink sistem u verziji 5.0, koji osim dobrog dizajna, donosi i navigaciju, mogućnost bežičnog povezivanja sa telefonom, podršku za Android Auto i Apple CarPlay aplikacije, kao i brojne druge opcije.

Oba modela su bila "pretrpana" opremom, kao što su napredna AFL LED farovi, panoramski krov, "head-up" displej, razna upozorenja u toku vožnje, panoramska kamera za vožnju unazad, kočenje prilikom detektovane opasnosti, sistem za prepoznavanje pospanosti vozača i druge "sitnice".

Najveća razlika između ovih modela je količina raspoloživog prostora. Ona je uslovljena dimenzijama – "grendlend" ima za oko deset centimetara veće međuosovinsko rastojanje, a isto toliko je i širi. Ovo praktično znači da će putnici pozadi imati više komfora, posebno na dužim putovanjima. Razlika u ukupnoj dužini (4,48 u odnosu 4,21) je uticala da veći model ima za 100 litara veći prtljažnik (514 prema 412 l).

MONDO/Marko Tanasković "opel grendlend X"

Spolja gledano "kroslend X" je simpatičniji, posebno zbog dvobojnog krova, dok "grendlend X" ostavlja ozbiljniji utisak. Naravno, ova dva modela nikako nisu za poređenje, jer su pozicionirani u različitim segmentima, pa su tako i namenjena različitoj publici.

Početna cena "kroslenda X" je 13.760 evra, a "grendlenda X" 18.900 evra.

Kako se vama čine ovi prvi "francuski Opeli"? Pišite nam u komentarima…

MONDO/Marko Tanasković 

Nakon 88 godina provedenih pod patronatom "General Motors-a", Opel je u martu ove godine postao deo PSA grupacije čiji su glavni članovi "Pežo" i "Sitroen".

"Grendlend X" (Grandland X) i "kroslend X" (Crossland X) su prvi "Opel" krosoveri nastali u novom aranžmanu.

Na probnoj vožnji koju je organizovala kompanija "Autopromet", dugogodišnji prodavac automobila ovog nemačkog proizvođača, imali smo prilike da se iz prve ruke uverimo kako izgledaju noviteti.

Testirani modeli su bili u najvišem paketu opreme "Innovation" sa najjačim dizel motorom zapremine 1,6 litara i snage od 130 "konja". Glavni utisak koji smo stekli nakon desetak kilometara vožnje jeste da su automobili veoma tihi. Čak i pri jačem stiskanju "gasa" i približavanju skale obrtomera "crvenoj zoni" buka nije neprijatna.

Očekivano, sedi se visoko ali i veoma udobno zahvaljujući ergonomskim AGR sedištima. Unutrašnjost oba modela je veoma slična. Instrument tabla, pored analognih pokazivača, ima i dodatni, veoma korisni 3,5-inčni ekran na kome se prikazuju trenutna i prosečna potrošnja, brzina i brojni drugi parametri automobila.

MONDO/Marko Tanasković "opel kroslend X"

Centralno je postavljen osmoinčni ekran osetljiv na dodir, preko kog se kontroliše info-zabavni IntelliLink sistem u verziji 5.0, koji osim dobrog dizajna, donosi i navigaciju, mogućnost bežičnog povezivanja sa telefonom, podršku za Android Auto i Apple CarPlay aplikacije, kao i brojne druge opcije.

Oba modela su bila "pretrpana" opremom, kao što su napredna AFL LED farovi, panoramski krov, "head-up" displej, razna upozorenja u toku vožnje, panoramska kamera za vožnju unazad, kočenje prilikom detektovane opasnosti, sistem za prepoznavanje pospanosti vozača i druge "sitnice".

Najveća razlika između ovih modela je količina raspoloživog prostora. Ona je uslovljena dimenzijama – "grendlend" ima za oko deset centimetara veće međuosovinsko rastojanje, a isto toliko je i širi. Ovo praktično znači da će putnici pozadi imati više komfora, posebno na dužim putovanjima. Razlika u ukupnoj dužini (4,48 u odnosu 4,21) je uticala da veći model ima za 100 litara veći prtljažnik (514 prema 412 l).

MONDO/Marko Tanasković "opel grendlend X"

Spolja gledano "kroslend X" je simpatičniji, posebno zbog dvobojnog krova, dok "grendlend X" ostavlja ozbiljniji utisak. Naravno, ova dva modela nikako nisu za poređenje, jer su pozicionirani u različitim segmentima, pa su tako i namenjena različitoj publici.

Početna cena "kroslenda X" je 13.760 evra, a "grendlenda X" 18.900 evra.

Kako se vama čine ovi prvi "francuski Opeli"? Pišite nam u komentarima…