Jedna jedina papučica je dovoljna! (FOTO, VIDEO)

Da se razumemo, tu je i papučica za kočenje, ali se ona koristi samo kad je frka.

Jedva čekamo da ovo probamo: pomoću e-Pedal - e-papučice moguće je i dodavati „gas“, ali i kočiti. Upravo ovu novotariju ima novi „nisan lif“ (Nissan Leaf), najpopularniji električni automobil ove japanske kompanije.

U čemu je fora sa ovom papučicom, kako se koristi?

U jednom smeru je logično – pritisnete i ubrzavate. Ali kad je otpustite, onda „lif“ kreće da koči. Za razliku od klasičnih automobila, koji takođe kreću da koče (motorom) kad im pustite gas, ovde se to dešava značajnije većom silom, jer se na taj način i dopunjavaju baterije.

e-Pedal će takođe držati u mestu i kad se auto nađe na uzbrdici, bez potrebe da pritisnete papučicu kočnice, koja je ipak tu za svaki slučaj. 

Proizvođač tvrdi da je vožnja na ovaj način jednostavnija, efikasnija i dovoljna za većinu vozikanja po gradu.

Pogledajte galeriju slika, a posebna obratite pažnju na novu naglašeniju klinastiju siluetu:

undefined Nisan Lif 2017 električni automobil

Pored opisanog, „lif“ stiže i sa drugim poboljšanjima, poput duže autonomije, koja sada iznosi pristojnih 378 kilometara po evropskim standardima merenja (postoje i japanska i američka standardizacija), kao i jačeg motora, kome je ukupna snaga povećana na 147 „konja“.

Na papiru najviše razočarava podatak da je maksimalna brzina samo 143 km/h što je značajno sporije od konkurenata, a posebno od naprednijeg „teslinog modela 3“, koji je i preko 200 km/h.

Iz svega navedenog, vidi se napredak koji čini da su električni automobili svakim danom sve bliži modelima sa klasičnim motorima. Ipak, i dalje neke stvari ostaju nerešene, poput ograničene autonomije, nedovoljno brzog punjenja, kao i više cene.

Mnogi ističu i da na popularnost e-automobila najviše utiču sve rigorozniji zakoni pojedinih država, među kojima prednjače Kalifornija i neke članice Evropske unije.

Upoznajte se sa „nisan lifom“ i kroz video (ako ne znate japanski uključite titlove preko CC tastera):

Jedva čekamo da ovo probamo: pomoću e-Pedal - e-papučice moguće je i dodavati „gas“, ali i kočiti. Upravo ovu novotariju ima novi „nisan lif“ (Nissan Leaf), najpopularniji električni automobil ove japanske kompanije.

U čemu je fora sa ovom papučicom, kako se koristi?

U jednom smeru je logično – pritisnete i ubrzavate. Ali kad je otpustite, onda „lif“ kreće da koči. Za razliku od klasičnih automobila, koji takođe kreću da koče (motorom) kad im pustite gas, ovde se to dešava značajnije većom silom, jer se na taj način i dopunjavaju baterije.

e-Pedal će takođe držati u mestu i kad se auto nađe na uzbrdici, bez potrebe da pritisnete papučicu kočnice, koja je ipak tu za svaki slučaj. 

Proizvođač tvrdi da je vožnja na ovaj način jednostavnija, efikasnija i dovoljna za većinu vozikanja po gradu.

Pogledajte galeriju slika, a posebna obratite pažnju na novu naglašeniju klinastiju siluetu:

undefined Nisan Lif 2017 električni automobil

Pored opisanog, „lif“ stiže i sa drugim poboljšanjima, poput duže autonomije, koja sada iznosi pristojnih 378 kilometara po evropskim standardima merenja (postoje i japanska i američka standardizacija), kao i jačeg motora, kome je ukupna snaga povećana na 147 „konja“.

Na papiru najviše razočarava podatak da je maksimalna brzina samo 143 km/h što je značajno sporije od konkurenata, a posebno od naprednijeg „teslinog modela 3“, koji je i preko 200 km/h.

Iz svega navedenog, vidi se napredak koji čini da su električni automobili svakim danom sve bliži modelima sa klasičnim motorima. Ipak, i dalje neke stvari ostaju nerešene, poput ograničene autonomije, nedovoljno brzog punjenja, kao i više cene.

Mnogi ističu i da na popularnost e-automobila najviše utiču sve rigorozniji zakoni pojedinih država, među kojima prednjače Kalifornija i neke članice Evropske unije.

Upoznajte se sa „nisan lifom“ i kroz video (ako ne znate japanski uključite titlove preko CC tastera):

Jedva čekamo da ovo probamo: pomoću e-Pedal - e-papučice moguće je i dodavati „gas“, ali i kočiti. Upravo ovu novotariju ima novi „nisan lif“ (Nissan Leaf), najpopularniji električni automobil ove japanske kompanije.

U čemu je fora sa ovom papučicom, kako se koristi?

U jednom smeru je logično – pritisnete i ubrzavate. Ali kad je otpustite, onda „lif“ kreće da koči. Za razliku od klasičnih automobila, koji takođe kreću da koče (motorom) kad im pustite gas, ovde se to dešava značajnije većom silom, jer se na taj način i dopunjavaju baterije.

e-Pedal će takođe držati u mestu i kad se auto nađe na uzbrdici, bez potrebe da pritisnete papučicu kočnice, koja je ipak tu za svaki slučaj. 

Proizvođač tvrdi da je vožnja na ovaj način jednostavnija, efikasnija i dovoljna za većinu vozikanja po gradu.

Pogledajte galeriju slika, a posebna obratite pažnju na novu naglašeniju klinastiju siluetu:

undefined Nisan Lif 2017 električni automobil

Pored opisanog, „lif“ stiže i sa drugim poboljšanjima, poput duže autonomije, koja sada iznosi pristojnih 378 kilometara po evropskim standardima merenja (postoje i japanska i američka standardizacija), kao i jačeg motora, kome je ukupna snaga povećana na 147 „konja“.

Na papiru najviše razočarava podatak da je maksimalna brzina samo 143 km/h što je značajno sporije od konkurenata, a posebno od naprednijeg „teslinog modela 3“, koji je i preko 200 km/h.

Iz svega navedenog, vidi se napredak koji čini da su električni automobili svakim danom sve bliži modelima sa klasičnim motorima. Ipak, i dalje neke stvari ostaju nerešene, poput ograničene autonomije, nedovoljno brzog punjenja, kao i više cene.

Mnogi ističu i da na popularnost e-automobila najviše utiču sve rigorozniji zakoni pojedinih država, među kojima prednjače Kalifornija i neke članice Evropske unije.

Upoznajte se sa „nisan lifom“ i kroz video (ako ne znate japanski uključite titlove preko CC tastera):