TOP 10: Najudobniji automobili (FOTO)

Sedišta, točkovi, amortizeri, opruge... - svi oni moraju da se uklope baš kako treba da bi vožnja bila kao "po oblacima"

Automobilski kolumnista britanskog "Telegrafa", Honest John (Iskreni Džon), napravio je listu najudobnijih automobila. Većina su ovovekovni automobili bez superluksuznih modela proizvođača kao što su Rols Rojs, Bentli i drugi. Da li se slažete sa ovim izborom?

Alfa MiTo Kloverlif MultiEr

"Pet senzora non-stop kontroliše prednje i zadnje vešanje i prilagođava ga putu. Za udobnost su zaduženi i elektronski kontrolisani amortizeri. Možete osetiti kako točkovi upadaju u rupe, ali bez remećenja udobnosti kabine."

Mercedes-Benc GL

"Čak je sedenje u trećem redu sedišta udobno koliko se da nalazite u dva prednja. Stvarno su toliko dobra za razliku od čudnog usećaja u Mercedesovoj R klasi."

Mazda 5 1.6D TS2

"Motor i menjač su 120 kilograma lakši nego u prethodnoj generaciji. Zahvaljujući toj činjenici i 205/55 R16 gumama sa relativno mekanim vešanjem, vožnja i po putevima punih rupa je iznenađujuće udobno. Upravljanje je kao u nekom Poršeu, ali za razliku od Poršea rupe se ne osećaju."

Daevu Kalos

"Originalni Kalos iz 2003. godine je imao jednu vrhunsku stvar – udobnost. S druge strane tu je tromi motor sa samo 104 Nm obrtnog momenta. Mekano vešanje omogućava ugodnu vožnju uz male troškove održavanja. Upravo zato su ljudi voleli ovaj model."

Džip Grend Čiroki

"Verzija 'Limited' sa 265/60 R18 gumama je katastrofalna. Ali 'Overland' sa 265/50 'dvadeseticama' i 'Quadra Lift' vazdušnim ogibljenjem vožnja je precizna sa efijasnim 'upijanjem' rupa."

Honda CR-V

"Ovo je moja 'zona komfora'. Možete birati između 225/60 R18 ili 225/65 R17 guma. Oba seta pružaju super udobnost – za razliku od 'devetnestica'. Sedišta su takođe veoma udobna. CR-V ne pruža toliko preciznu vožnju (tu je Mazda CX-7 šampion), ali je udobnost na maksimalnom nivou."

Ford Granada MkII 2.8i

"Osamdesetih je ovaj model bio 'zemlja snova'. Ekstremno udobna vožnja na odličnim kožnim sedištima.'

Sitroen C5

"Hydractive III vešanje jednostavno upija sve nepravilnosti na putevima. Što se tiče upravljivosti, neki je preziru, a drugi je cene.

Ševrolet Spark

"Ova automobil je pravo iznenađenje po pitanju osećaja u vožnji sa 155/70 R14 gumama. Po ovom pitanju boljeg među modelima manjim od "fieste" nema.

Sitroen 2CV ("spaček")

"Rešenje u kom je svaki točak bio posebno povezan sa oprugom i amortizerom omogućavalo je vožnju pri ekstremnim uglovima, a da pri tom sva četiri točka budu uvek na putu. Nikad nijedan automobil ove veličine nije pružio takvu udobnost. To i ne čudi jer je jedan od zahteva inženjerima bio da moraju da naprave automobil toliko udoban da u vožnji 'po tek preoranom polju jaja u korpi na zadnjem sedištu ostanu čitava'."

Automobilski kolumnista britanskog "Telegrafa", Honest John (Iskreni Džon), napravio je listu najudobnijih automobila. Većina su ovovekovni automobili bez superluksuznih modela proizvođača kao što su Rols Rojs, Bentli i drugi. Da li se slažete sa ovim izborom?

Alfa MiTo Kloverlif MultiEr

"Pet senzora non-stop kontroliše prednje i zadnje vešanje i prilagođava ga putu. Za udobnost su zaduženi i elektronski kontrolisani amortizeri. Možete osetiti kako točkovi upadaju u rupe, ali bez remećenja udobnosti kabine."

Mercedes-Benc GL

"Čak je sedenje u trećem redu sedišta udobno koliko se da nalazite u dva prednja. Stvarno su toliko dobra za razliku od čudnog usećaja u Mercedesovoj R klasi."

Mazda 5 1.6D TS2

"Motor i menjač su 120 kilograma lakši nego u prethodnoj generaciji. Zahvaljujući toj činjenici i 205/55 R16 gumama sa relativno mekanim vešanjem, vožnja i po putevima punih rupa je iznenađujuće udobno. Upravljanje je kao u nekom Poršeu, ali za razliku od Poršea rupe se ne osećaju."

Daevu Kalos

"Originalni Kalos iz 2003. godine je imao jednu vrhunsku stvar – udobnost. S druge strane tu je tromi motor sa samo 104 Nm obrtnog momenta. Mekano vešanje omogućava ugodnu vožnju uz male troškove održavanja. Upravo zato su ljudi voleli ovaj model."

Džip Grend Čiroki

"Verzija 'Limited' sa 265/60 R18 gumama je katastrofalna. Ali 'Overland' sa 265/50 'dvadeseticama' i 'Quadra Lift' vazdušnim ogibljenjem vožnja je precizna sa efijasnim 'upijanjem' rupa."

Honda CR-V

"Ovo je moja 'zona komfora'. Možete birati između 225/60 R18 ili 225/65 R17 guma. Oba seta pružaju super udobnost – za razliku od 'devetnestica'. Sedišta su takođe veoma udobna. CR-V ne pruža toliko preciznu vožnju (tu je Mazda CX-7 šampion), ali je udobnost na maksimalnom nivou."

Ford Granada MkII 2.8i

"Osamdesetih je ovaj model bio 'zemlja snova'. Ekstremno udobna vožnja na odličnim kožnim sedištima.'

Sitroen C5

"Hydractive III vešanje jednostavno upija sve nepravilnosti na putevima. Što se tiče upravljivosti, neki je preziru, a drugi je cene.

Ševrolet Spark

"Ova automobil je pravo iznenađenje po pitanju osećaja u vožnji sa 155/70 R14 gumama. Po ovom pitanju boljeg među modelima manjim od "fieste" nema.

Sitroen 2CV ("spaček")

"Rešenje u kom je svaki točak bio posebno povezan sa oprugom i amortizerom omogućavalo je vožnju pri ekstremnim uglovima, a da pri tom sva četiri točka budu uvek na putu. Nikad nijedan automobil ove veličine nije pružio takvu udobnost. To i ne čudi jer je jedan od zahteva inženjerima bio da moraju da naprave automobil toliko udoban da u vožnji 'po tek preoranom polju jaja u korpi na zadnjem sedištu ostanu čitava'."

Automobilski kolumnista britanskog "Telegrafa", Honest John (Iskreni Džon), napravio je listu najudobnijih automobila. Većina su ovovekovni automobili bez superluksuznih modela proizvođača kao što su Rols Rojs, Bentli i drugi. Da li se slažete sa ovim izborom?

Alfa MiTo Kloverlif MultiEr

"Pet senzora non-stop kontroliše prednje i zadnje vešanje i prilagođava ga putu. Za udobnost su zaduženi i elektronski kontrolisani amortizeri. Možete osetiti kako točkovi upadaju u rupe, ali bez remećenja udobnosti kabine."

Mercedes-Benc GL

"Čak je sedenje u trećem redu sedišta udobno koliko se da nalazite u dva prednja. Stvarno su toliko dobra za razliku od čudnog usećaja u Mercedesovoj R klasi."

Mazda 5 1.6D TS2

"Motor i menjač su 120 kilograma lakši nego u prethodnoj generaciji. Zahvaljujući toj činjenici i 205/55 R16 gumama sa relativno mekanim vešanjem, vožnja i po putevima punih rupa je iznenađujuće udobno. Upravljanje je kao u nekom Poršeu, ali za razliku od Poršea rupe se ne osećaju."

Daevu Kalos

"Originalni Kalos iz 2003. godine je imao jednu vrhunsku stvar – udobnost. S druge strane tu je tromi motor sa samo 104 Nm obrtnog momenta. Mekano vešanje omogućava ugodnu vožnju uz male troškove održavanja. Upravo zato su ljudi voleli ovaj model."

Džip Grend Čiroki

"Verzija 'Limited' sa 265/60 R18 gumama je katastrofalna. Ali 'Overland' sa 265/50 'dvadeseticama' i 'Quadra Lift' vazdušnim ogibljenjem vožnja je precizna sa efijasnim 'upijanjem' rupa."

Honda CR-V

"Ovo je moja 'zona komfora'. Možete birati između 225/60 R18 ili 225/65 R17 guma. Oba seta pružaju super udobnost – za razliku od 'devetnestica'. Sedišta su takođe veoma udobna. CR-V ne pruža toliko preciznu vožnju (tu je Mazda CX-7 šampion), ali je udobnost na maksimalnom nivou."

Ford Granada MkII 2.8i

"Osamdesetih je ovaj model bio 'zemlja snova'. Ekstremno udobna vožnja na odličnim kožnim sedištima.'

Sitroen C5

"Hydractive III vešanje jednostavno upija sve nepravilnosti na putevima. Što se tiče upravljivosti, neki je preziru, a drugi je cene.

Ševrolet Spark

"Ova automobil je pravo iznenađenje po pitanju osećaja u vožnji sa 155/70 R14 gumama. Po ovom pitanju boljeg među modelima manjim od "fieste" nema.

Sitroen 2CV ("spaček")

"Rešenje u kom je svaki točak bio posebno povezan sa oprugom i amortizerom omogućavalo je vožnju pri ekstremnim uglovima, a da pri tom sva četiri točka budu uvek na putu. Nikad nijedan automobil ove veličine nije pružio takvu udobnost. To i ne čudi jer je jedan od zahteva inženjerima bio da moraju da naprave automobil toliko udoban da u vožnji 'po tek preoranom polju jaja u korpi na zadnjem sedištu ostanu čitava'."