Ne cvetaju ruže svim SUV modelima

Našli smo jedan brend koji nije uspeo da svoj SUV model probije na tržište kako treba.

U trenutku kada tržište krosovera i SUV-ova raste koracima od "sedam milja", čuveni italijanski brend Mazerati muku muči sa svojim jedinim pulenom u ovoj klasi.

"Mazerati levante" je predstavljen kao model koji će doneti finansijsku stabilnost brendu, kao što se to desilo Poršeu, čiji su SUV-ovi "kajen" i "makan" najprodavaniji modeli ovog brenda.

Prodaja ovog SUV-a je počela 2016. ali je već naredne godine proizvodnja "levantea" zaustavljena na nekoliko dana zbog, kako je saopštio Fijat, "interne reorganizacije", što su mnogi shvatili kao izgovor zbog slabije potražnje.

Ovo je posledica i problema koje su imali neki primerci. Zbog softverske greške dešavalo da se pri brzinama manjim od 3 km/h, automatski menjač sam prebaci u neutralni stepen ("ler") ili da se automobil isključi, čime se povećava rizik od sudara u gradskim gužvama.

Da je "levante" daleko od Mazeratijeve zlatne koke potvrđeno je od strane sindikata FCA koji je saopštio da se obim proizvodnje u fabrici Mirafjori u Torinu smanjuje za 59 odsto do jula ove godine. A upravo je to postrojenje glavno za proizvodnju "levantea", kao i modela "alfa romeo mito".

Ostaje da se vidi šta će biti, ne samo sa "levanteom", već i sa celim brendom Mazerati.

Šteta za ovaj veoma lepi SUV:

undefined maserati levante s

U trenutku kada tržište krosovera i SUV-ova raste koracima od "sedam milja", čuveni italijanski brend Mazerati muku muči sa svojim jedinim pulenom u ovoj klasi.

"Mazerati levante" je predstavljen kao model koji će doneti finansijsku stabilnost brendu, kao što se to desilo Poršeu, čiji su SUV-ovi "kajen" i "makan" najprodavaniji modeli ovog brenda.

Prodaja ovog SUV-a je počela 2016. ali je već naredne godine proizvodnja "levantea" zaustavljena na nekoliko dana zbog, kako je saopštio Fijat, "interne reorganizacije", što su mnogi shvatili kao izgovor zbog slabije potražnje.

Ovo je posledica i problema koje su imali neki primerci. Zbog softverske greške dešavalo da se pri brzinama manjim od 3 km/h, automatski menjač sam prebaci u neutralni stepen ("ler") ili da se automobil isključi, čime se povećava rizik od sudara u gradskim gužvama.

Da je "levante" daleko od Mazeratijeve zlatne koke potvrđeno je od strane sindikata FCA koji je saopštio da se obim proizvodnje u fabrici Mirafjori u Torinu smanjuje za 59 odsto do jula ove godine. A upravo je to postrojenje glavno za proizvodnju "levantea", kao i modela "alfa romeo mito".

Ostaje da se vidi šta će biti, ne samo sa "levanteom", već i sa celim brendom Mazerati.

Šteta za ovaj veoma lepi SUV:

undefined maserati levante s

U trenutku kada tržište krosovera i SUV-ova raste koracima od "sedam milja", čuveni italijanski brend Mazerati muku muči sa svojim jedinim pulenom u ovoj klasi.

"Mazerati levante" je predstavljen kao model koji će doneti finansijsku stabilnost brendu, kao što se to desilo Poršeu, čiji su SUV-ovi "kajen" i "makan" najprodavaniji modeli ovog brenda.

Prodaja ovog SUV-a je počela 2016. ali je već naredne godine proizvodnja "levantea" zaustavljena na nekoliko dana zbog, kako je saopštio Fijat, "interne reorganizacije", što su mnogi shvatili kao izgovor zbog slabije potražnje.

Ovo je posledica i problema koje su imali neki primerci. Zbog softverske greške dešavalo da se pri brzinama manjim od 3 km/h, automatski menjač sam prebaci u neutralni stepen ("ler") ili da se automobil isključi, čime se povećava rizik od sudara u gradskim gužvama.

Da je "levante" daleko od Mazeratijeve zlatne koke potvrđeno je od strane sindikata FCA koji je saopštio da se obim proizvodnje u fabrici Mirafjori u Torinu smanjuje za 59 odsto do jula ove godine. A upravo je to postrojenje glavno za proizvodnju "levantea", kao i modela "alfa romeo mito".

Ostaje da se vidi šta će biti, ne samo sa "levanteom", već i sa celim brendom Mazerati.

Šteta za ovaj veoma lepi SUV:

undefined maserati levante s