Novi "folksvagen tuareg": najmoderniji VW do sada

Folksvagen će u novom "tuaregu" prikazati više tehnoloških inovacija nego u ijednom pre VW modelu

Novi "tuareg" će biti Folksvagenov flegšip kako po pogledu dizajna, tako i tehnologije.

Očekuje se da novi SUV bude opremljen brojnim senzorima koji će vozači omogućiti bezbednu i, u značajnoj meri, autonomnu vožnju. Proizvođač je već saopštio da će njihov najveći model imati i najveći ekran na mestu instrument table, u svojoj klasi.

Prema rečima ljudi iz Folksvagena, "tuareg" će prilično podsećati na, pre nepune dve godine, predstavljen koncept "T-prajm".

Pogledajte ovaj koncept:

undefined VW t-prajm

"Novi model je naše viđenje premijum kategorije i odlikovaće se svežim izgledom, naprednim povezivanjem, kao i kul faktorom", rekao je šef Folksvagena za srednja i velika vozila.

U skladu sa ostatkom game, "tuareg" treće generacije će imati uzana svetla koja će sa maskom hladnjaka činiti jednu celinu. Ovaj trend VW je započeo u "arteonu".

Novi model će odlikovati i manje masivni stubovi, pa će putnici uživati u mnogo svetla unutar vozila.

Novi "tuareg" je baziran na VW MLB Evo platformi, koju su već isprobali "porše kajen", "bentli bentajga" i "lamborgini urus". Zahvaljujući novoj platformi, najveći VW će biti lakši, ali i veći od prethodnika.

Gde će se smestiti novi "tuareg"?

Što se motorizacije tiče, zna se da dolaze dizelaše – trolitarski V6 u verzijama od 220 i 270 KS, kao i veliki u V8 rasporedu.

Očekivano na raspolaganju će biti i hibrid u kombinaciji dvolitarskog turbo benzinca i manjeg električnog motora.

Zvanična premijera je zakazana za 23. mart, ali ne na beogradskom sajmu (a lepo je mogao da uklopi u BG Car Show), već u Pekingu. Tamo je prvi put prikazan i pomenuti koncept "T-prajm", a i Kina je jedno od najbitnijih tržišta za novi "tuareg".

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Novi "tuareg" će biti Folksvagenov flegšip kako po pogledu dizajna, tako i tehnologije.

Očekuje se da novi SUV bude opremljen brojnim senzorima koji će vozači omogućiti bezbednu i, u značajnoj meri, autonomnu vožnju. Proizvođač je već saopštio da će njihov najveći model imati i najveći ekran na mestu instrument table, u svojoj klasi.

Prema rečima ljudi iz Folksvagena, "tuareg" će prilično podsećati na, pre nepune dve godine, predstavljen koncept "T-prajm".

Pogledajte ovaj koncept:

undefined VW t-prajm

"Novi model je naše viđenje premijum kategorije i odlikovaće se svežim izgledom, naprednim povezivanjem, kao i kul faktorom", rekao je šef Folksvagena za srednja i velika vozila.

U skladu sa ostatkom game, "tuareg" treće generacije će imati uzana svetla koja će sa maskom hladnjaka činiti jednu celinu. Ovaj trend VW je započeo u "arteonu".

Novi model će odlikovati i manje masivni stubovi, pa će putnici uživati u mnogo svetla unutar vozila.

Novi "tuareg" je baziran na VW MLB Evo platformi, koju su već isprobali "porše kajen", "bentli bentajga" i "lamborgini urus". Zahvaljujući novoj platformi, najveći VW će biti lakši, ali i veći od prethodnika.

Gde će se smestiti novi "tuareg"?

Što se motorizacije tiče, zna se da dolaze dizelaše – trolitarski V6 u verzijama od 220 i 270 KS, kao i veliki u V8 rasporedu.

Očekivano na raspolaganju će biti i hibrid u kombinaciji dvolitarskog turbo benzinca i manjeg električnog motora.

Zvanična premijera je zakazana za 23. mart, ali ne na beogradskom sajmu (a lepo je mogao da uklopi u BG Car Show), već u Pekingu. Tamo je prvi put prikazan i pomenuti koncept "T-prajm", a i Kina je jedno od najbitnijih tržišta za novi "tuareg".

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Novi "tuareg" će biti Folksvagenov flegšip kako po pogledu dizajna, tako i tehnologije.

Očekuje se da novi SUV bude opremljen brojnim senzorima koji će vozači omogućiti bezbednu i, u značajnoj meri, autonomnu vožnju. Proizvođač je već saopštio da će njihov najveći model imati i najveći ekran na mestu instrument table, u svojoj klasi.

Prema rečima ljudi iz Folksvagena, "tuareg" će prilično podsećati na, pre nepune dve godine, predstavljen koncept "T-prajm".

Pogledajte ovaj koncept:

undefined VW t-prajm

"Novi model je naše viđenje premijum kategorije i odlikovaće se svežim izgledom, naprednim povezivanjem, kao i kul faktorom", rekao je šef Folksvagena za srednja i velika vozila.

U skladu sa ostatkom game, "tuareg" treće generacije će imati uzana svetla koja će sa maskom hladnjaka činiti jednu celinu. Ovaj trend VW je započeo u "arteonu".

Novi model će odlikovati i manje masivni stubovi, pa će putnici uživati u mnogo svetla unutar vozila.

Novi "tuareg" je baziran na VW MLB Evo platformi, koju su već isprobali "porše kajen", "bentli bentajga" i "lamborgini urus". Zahvaljujući novoj platformi, najveći VW će biti lakši, ali i veći od prethodnika.

Gde će se smestiti novi "tuareg"?

Što se motorizacije tiče, zna se da dolaze dizelaše – trolitarski V6 u verzijama od 220 i 270 KS, kao i veliki u V8 rasporedu.

Očekivano na raspolaganju će biti i hibrid u kombinaciji dvolitarskog turbo benzinca i manjeg električnog motora.

Zvanična premijera je zakazana za 23. mart, ali ne na beogradskom sajmu (a lepo je mogao da uklopi u BG Car Show), već u Pekingu. Tamo je prvi put prikazan i pomenuti koncept "T-prajm", a i Kina je jedno od najbitnijih tržišta za novi "tuareg".

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.