Koliko praktičan može biti jedan automobil? (FOTO)

"Opel kombo lajf" i njegova "braća" iz grupacije donose nov pogled na porodično vozilo

Ako i dalje plačete zbog neumitnog kraja MPV modela, za vas imamo rešenje. Možda nije tako elegantno kao pojedini monovolumeni, ali je neverovatno praktično, a to je kada je prevoz porodica (često) najbitnije.

Iz PSA grupacije stiže jedno rešenje s tri imena – "sitroen berlingo multispejs", "pežo partner tipi" i "opel kombo lajf". U pitanju je putnički kombi, koji može da primi 5-7 putnika u 2-3 reda sedišta.

Sva tri modela stižu na identičnoj platformi, sa istom paletom motora, a dele i mnoge druge komponente, a najviše se razlikuju po spoljašnjem dizajnu. Odnosno, svaki model prati ostatak portfolija svog brenda. Do sada su zvanično predstavljeni modeli Sitroena i Opela. Dok čekamo Pežoov model, predstavićemo vam "opel kombo lajf".

Kao što smo rekli, ovo je pravi porodični model, s tri "izofiks" pozicije na zadnjim sedištima, a ako se odlučite za produženi model s tri reda sedišta, voleće vas i familija, ekipa s fudbala, roditelji drugara vaše dece...

"Kombo lajf" se dizajnom prednje maske u potpunosti uklapa u ostatak Opelove SUV ponude, s kojim deli i neke napredne sigurnosne sisteme, poput upozorenja na pospanost vozača i na opasnost od čeonog sudara s detekcijom pešaka i automatskim kočenjem u slučaju krajnje nužde. Tu su i zadnja kamera koja iz ptičje perspektive pokriva 180 stepeni, „head-up“ displej, kao i poseban sistem grejanja.

undefined opel kombo lajf spolja

Osim funkcija grejanja volana i prednjih sedišta, "kombo lajf" poseduje i pomoćni grejač (zbog kog je Audi morao da povuče 330.000 vozila), koji funkcioniše nezavisno od motora i može da zagreje vozilo pre samog polaska. Pomoćni grejač se aktivira uz pomoć tajmera ili daljinske kontrole, kreirajući ugodnu i prijatnu temperaturu unutar kabinskog prostora.

Tu je i napredni tempomat koji prilagođava brzinu vozila u odnosu na vozilo ispred, ukoliko je to potrebno.

Od "grendlenda X" je pozajmljen sistem IntelliGrip, pa će se "kombo lajf" dobro snaći i na blatnjavoj, peskovitoj, vlažnoj ili snežnoj podlozi.

Punjenje mobilnih spravica je moguće svim putnicima preko USB priključaka, a tu je i jedna utičnica od 230 V koja omogućava dopunu laptopa.

Kraći model (4,4 metra) ima zapreminu gepeka od skoro 600 litara, a duži (4,75 metara) – čak 850. Preklapanjem sedišta dužeg modela, dobija se "kargo" prostor od nepunih 2.700 litara. Uz to je moguće preklopiti i naslon suvozačevog sedišta, što omogućava prevoz zaista dugih predmeta.

Zahvaljujući kliznim zadnjim vratima omogućen je veoma jednostavan pristup zadnjem delu, što je posebno bitno roditeljima s malom decom.

undefined opel kombo lajf unutra

"Kombo lajf" je jedan od modela sa najvećim brojem pregrada za sitnice. Ima ih u svim delovima kabine, a posebno je zanimljivo rešenje gornje pregrade koja stiže sa opcionim panoramskim krovom. Ako vam to nije dovoljno, tu je i dodatnih 36 litara za sitnice iznad prtljažnika, kojima je moguće pristupiti iz kabine, ali i spolja – bez otvaranja vrata prtljažnika, jer je moguće otvoriti samo zadnji prozor.

Možda i nije najlepši model (koji ćete od jula viđati na ulicama), ali je jedan od najpraktičnijih.

Šta je vama bitnije – dizajn ili praktičnost?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Ako i dalje plačete zbog neumitnog kraja MPV modela, za vas imamo rešenje. Možda nije tako elegantno kao pojedini monovolumeni, ali je neverovatno praktično, a to je kada je prevoz porodica (često) najbitnije.

Iz PSA grupacije stiže jedno rešenje s tri imena – "sitroen berlingo multispejs", "pežo partner tipi" i "opel kombo lajf". U pitanju je putnički kombi, koji može da primi 5-7 putnika u 2-3 reda sedišta.

Sva tri modela stižu na identičnoj platformi, sa istom paletom motora, a dele i mnoge druge komponente, a najviše se razlikuju po spoljašnjem dizajnu. Odnosno, svaki model prati ostatak portfolija svog brenda. Do sada su zvanično predstavljeni modeli Sitroena i Opela. Dok čekamo Pežoov model, predstavićemo vam "opel kombo lajf".

Kao što smo rekli, ovo je pravi porodični model, s tri "izofiks" pozicije na zadnjim sedištima, a ako se odlučite za produženi model s tri reda sedišta, voleće vas i familija, ekipa s fudbala, roditelji drugara vaše dece...

"Kombo lajf" se dizajnom prednje maske u potpunosti uklapa u ostatak Opelove SUV ponude, s kojim deli i neke napredne sigurnosne sisteme, poput upozorenja na pospanost vozača i na opasnost od čeonog sudara s detekcijom pešaka i automatskim kočenjem u slučaju krajnje nužde. Tu su i zadnja kamera koja iz ptičje perspektive pokriva 180 stepeni, „head-up“ displej, kao i poseban sistem grejanja.

undefined opel kombo lajf spolja

Osim funkcija grejanja volana i prednjih sedišta, "kombo lajf" poseduje i pomoćni grejač (zbog kog je Audi morao da povuče 330.000 vozila), koji funkcioniše nezavisno od motora i može da zagreje vozilo pre samog polaska. Pomoćni grejač se aktivira uz pomoć tajmera ili daljinske kontrole, kreirajući ugodnu i prijatnu temperaturu unutar kabinskog prostora.

Tu je i napredni tempomat koji prilagođava brzinu vozila u odnosu na vozilo ispred, ukoliko je to potrebno.

Od "grendlenda X" je pozajmljen sistem IntelliGrip, pa će se "kombo lajf" dobro snaći i na blatnjavoj, peskovitoj, vlažnoj ili snežnoj podlozi.

Punjenje mobilnih spravica je moguće svim putnicima preko USB priključaka, a tu je i jedna utičnica od 230 V koja omogućava dopunu laptopa.

Kraći model (4,4 metra) ima zapreminu gepeka od skoro 600 litara, a duži (4,75 metara) – čak 850. Preklapanjem sedišta dužeg modela, dobija se "kargo" prostor od nepunih 2.700 litara. Uz to je moguće preklopiti i naslon suvozačevog sedišta, što omogućava prevoz zaista dugih predmeta.

Zahvaljujući kliznim zadnjim vratima omogućen je veoma jednostavan pristup zadnjem delu, što je posebno bitno roditeljima s malom decom.

undefined opel kombo lajf unutra

"Kombo lajf" je jedan od modela sa najvećim brojem pregrada za sitnice. Ima ih u svim delovima kabine, a posebno je zanimljivo rešenje gornje pregrade koja stiže sa opcionim panoramskim krovom. Ako vam to nije dovoljno, tu je i dodatnih 36 litara za sitnice iznad prtljažnika, kojima je moguće pristupiti iz kabine, ali i spolja – bez otvaranja vrata prtljažnika, jer je moguće otvoriti samo zadnji prozor.

Možda i nije najlepši model (koji ćete od jula viđati na ulicama), ali je jedan od najpraktičnijih.

Šta je vama bitnije – dizajn ili praktičnost?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Ako i dalje plačete zbog neumitnog kraja MPV modela, za vas imamo rešenje. Možda nije tako elegantno kao pojedini monovolumeni, ali je neverovatno praktično, a to je kada je prevoz porodica (često) najbitnije.

Iz PSA grupacije stiže jedno rešenje s tri imena – "sitroen berlingo multispejs", "pežo partner tipi" i "opel kombo lajf". U pitanju je putnički kombi, koji može da primi 5-7 putnika u 2-3 reda sedišta.

Sva tri modela stižu na identičnoj platformi, sa istom paletom motora, a dele i mnoge druge komponente, a najviše se razlikuju po spoljašnjem dizajnu. Odnosno, svaki model prati ostatak portfolija svog brenda. Do sada su zvanično predstavljeni modeli Sitroena i Opela. Dok čekamo Pežoov model, predstavićemo vam "opel kombo lajf".

Kao što smo rekli, ovo je pravi porodični model, s tri "izofiks" pozicije na zadnjim sedištima, a ako se odlučite za produženi model s tri reda sedišta, voleće vas i familija, ekipa s fudbala, roditelji drugara vaše dece...

"Kombo lajf" se dizajnom prednje maske u potpunosti uklapa u ostatak Opelove SUV ponude, s kojim deli i neke napredne sigurnosne sisteme, poput upozorenja na pospanost vozača i na opasnost od čeonog sudara s detekcijom pešaka i automatskim kočenjem u slučaju krajnje nužde. Tu su i zadnja kamera koja iz ptičje perspektive pokriva 180 stepeni, „head-up“ displej, kao i poseban sistem grejanja.

undefined opel kombo lajf spolja

Osim funkcija grejanja volana i prednjih sedišta, "kombo lajf" poseduje i pomoćni grejač (zbog kog je Audi morao da povuče 330.000 vozila), koji funkcioniše nezavisno od motora i može da zagreje vozilo pre samog polaska. Pomoćni grejač se aktivira uz pomoć tajmera ili daljinske kontrole, kreirajući ugodnu i prijatnu temperaturu unutar kabinskog prostora.

Tu je i napredni tempomat koji prilagođava brzinu vozila u odnosu na vozilo ispred, ukoliko je to potrebno.

Od "grendlenda X" je pozajmljen sistem IntelliGrip, pa će se "kombo lajf" dobro snaći i na blatnjavoj, peskovitoj, vlažnoj ili snežnoj podlozi.

Punjenje mobilnih spravica je moguće svim putnicima preko USB priključaka, a tu je i jedna utičnica od 230 V koja omogućava dopunu laptopa.

Kraći model (4,4 metra) ima zapreminu gepeka od skoro 600 litara, a duži (4,75 metara) – čak 850. Preklapanjem sedišta dužeg modela, dobija se "kargo" prostor od nepunih 2.700 litara. Uz to je moguće preklopiti i naslon suvozačevog sedišta, što omogućava prevoz zaista dugih predmeta.

Zahvaljujući kliznim zadnjim vratima omogućen je veoma jednostavan pristup zadnjem delu, što je posebno bitno roditeljima s malom decom.

undefined opel kombo lajf unutra

"Kombo lajf" je jedan od modela sa najvećim brojem pregrada za sitnice. Ima ih u svim delovima kabine, a posebno je zanimljivo rešenje gornje pregrade koja stiže sa opcionim panoramskim krovom. Ako vam to nije dovoljno, tu je i dodatnih 36 litara za sitnice iznad prtljažnika, kojima je moguće pristupiti iz kabine, ali i spolja – bez otvaranja vrata prtljažnika, jer je moguće otvoriti samo zadnji prozor.

Možda i nije najlepši model (koji ćete od jula viđati na ulicama), ali je jedan od najpraktičnijih.

Šta je vama bitnije – dizajn ili praktičnost?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.