"Auto-otpad" iz Nemačke ne može u Srbiju

Automobili koji se u Nemačkoj proglašavaju za otpad ne mogu se uvoziti u Srbiju, poručio je ministar životne sredine Goran Trivan. Cilj je veći uvoz električnih i hibridnih automobila.

Na Beogradskom Kar šou (BG Car Show), koji je otvoren u četvrtak, Trivan je naglasio da će se to ministarstvo boriti protiv uvoza automobila koji se u zapadnoevropskim zemljama proglašavaju za otpad.

"Automobili (dizelaši) koji se u Nemačkoj proglašavaju za otpad ne mogu ulaziti u Srbiju, jer su otpad. Mi smo već zajedno sa Agencijom za bezbednost saobraćaja sprečili taj uvoz i to ćemo nastaviti da radimo", rekao je Trivan.

Trivan je istakao da i automobilska industrija mora da postane deo modernog ekološkog razvoja naše zemlje.

"Vršićemo pritisak na auto industriju kako bi postala ekološki prihvatljiva", poručio je ministar.

On je naveo da se u Srbiju godišnje uveze 26.000 novih vozila i 131.000 polovnih vozila.

Konstatovao je da nije pošteno da samo uvoznici novi automobila plaćaju ekološku taksu i da će i uvoznici polovnjaka morati da plate tu taksu.

"Saobraćaj je drugi najveći zagađivač vazduha u Srbiji, posle energetike".

Trivan je rekao da će se u narednom periodu veća pažnja posvetiti tehničkim pregledima kako bi se kontrolisalo šta vozila koja se registruju emituju u vazduh.

Ministar je naveo da je, sa druge strane, cilj da se što više uvoze električni i hibridni automobili.

"Srbija drži do svoje auto industrije, a to je i pitanje koncepta razvoja. Novo vreme je nastalo u svetu, ali i za Srbiju. Nemamo izbora, nećemo dozvoliti da bude drugačije. Moramo da vršimo pritisak na auto-industriju kako bi postala ekološki prihvatljiva", poručio je Trivan.

MONDO na Sajmu:Od "zveri" do "narodnih" automobila


FOTOGRAFIJE SA SAJMA

undefined ...

DEVOJKE...

MONDO/Stefan Stojanović promoterke

Na Beogradskom Kar šou (BG Car Show), koji je otvoren u četvrtak, Trivan je naglasio da će se to ministarstvo boriti protiv uvoza automobila koji se u zapadnoevropskim zemljama proglašavaju za otpad.

"Automobili (dizelaši) koji se u Nemačkoj proglašavaju za otpad ne mogu ulaziti u Srbiju, jer su otpad. Mi smo već zajedno sa Agencijom za bezbednost saobraćaja sprečili taj uvoz i to ćemo nastaviti da radimo", rekao je Trivan.

Trivan je istakao da i automobilska industrija mora da postane deo modernog ekološkog razvoja naše zemlje.

"Vršićemo pritisak na auto industriju kako bi postala ekološki prihvatljiva", poručio je ministar.

On je naveo da se u Srbiju godišnje uveze 26.000 novih vozila i 131.000 polovnih vozila.

Konstatovao je da nije pošteno da samo uvoznici novi automobila plaćaju ekološku taksu i da će i uvoznici polovnjaka morati da plate tu taksu.

"Saobraćaj je drugi najveći zagađivač vazduha u Srbiji, posle energetike".

Trivan je rekao da će se u narednom periodu veća pažnja posvetiti tehničkim pregledima kako bi se kontrolisalo šta vozila koja se registruju emituju u vazduh.

Ministar je naveo da je, sa druge strane, cilj da se što više uvoze električni i hibridni automobili.

"Srbija drži do svoje auto industrije, a to je i pitanje koncepta razvoja. Novo vreme je nastalo u svetu, ali i za Srbiju. Nemamo izbora, nećemo dozvoliti da bude drugačije. Moramo da vršimo pritisak na auto-industriju kako bi postala ekološki prihvatljiva", poručio je Trivan.

MONDO na Sajmu:Od "zveri" do "narodnih" automobila


FOTOGRAFIJE SA SAJMA

undefined ...

DEVOJKE...

MONDO/Stefan Stojanović promoterke

Na Beogradskom Kar šou (BG Car Show), koji je otvoren u četvrtak, Trivan je naglasio da će se to ministarstvo boriti protiv uvoza automobila koji se u zapadnoevropskim zemljama proglašavaju za otpad.

"Automobili (dizelaši) koji se u Nemačkoj proglašavaju za otpad ne mogu ulaziti u Srbiju, jer su otpad. Mi smo već zajedno sa Agencijom za bezbednost saobraćaja sprečili taj uvoz i to ćemo nastaviti da radimo", rekao je Trivan.

Trivan je istakao da i automobilska industrija mora da postane deo modernog ekološkog razvoja naše zemlje.

"Vršićemo pritisak na auto industriju kako bi postala ekološki prihvatljiva", poručio je ministar.

On je naveo da se u Srbiju godišnje uveze 26.000 novih vozila i 131.000 polovnih vozila.

Konstatovao je da nije pošteno da samo uvoznici novi automobila plaćaju ekološku taksu i da će i uvoznici polovnjaka morati da plate tu taksu.

"Saobraćaj je drugi najveći zagađivač vazduha u Srbiji, posle energetike".

Trivan je rekao da će se u narednom periodu veća pažnja posvetiti tehničkim pregledima kako bi se kontrolisalo šta vozila koja se registruju emituju u vazduh.

Ministar je naveo da je, sa druge strane, cilj da se što više uvoze električni i hibridni automobili.

"Srbija drži do svoje auto industrije, a to je i pitanje koncepta razvoja. Novo vreme je nastalo u svetu, ali i za Srbiju. Nemamo izbora, nećemo dozvoliti da bude drugačije. Moramo da vršimo pritisak na auto-industriju kako bi postala ekološki prihvatljiva", poručio je Trivan.

MONDO na Sajmu:Od "zveri" do "narodnih" automobila


FOTOGRAFIJE SA SAJMA

undefined ...

DEVOJKE...

MONDO/Stefan Stojanović promoterke