Crna Gora ih zabranila, a da li će i Srbija

EURO 4 minimum ako hoćete da uvezete vozilo u Crnu Goru

U Crnu Goru od danas neće moći da se uvezu polovna motorna vozila koja ne ispunjavaju EURO 4 standard, a nova koja se uvoze moraju minimalno da ispunjavaju standard Euro 6.

Ministarstvo saobraćaja i pomorstva je izradilo izmene i dopune Pravilnika o tehničkim zahtevima za vozila koja se uvoze ili prvi put stavljaju na tržište u Crnoj Gori, definišući minimalne granične vrednosti u pogledu emisije gasova i nivoa buke za nova i upotrebljivana motorna vozila, piše portal CdM.

Nadležno ministarstvo je najavilo da će u narednom periodu uraditi Studiju starosne strukture vozila po kategorijama i tipovima, koja će dati osnovne indikatore i mere za podmlađivanje voznog parka i ujedno povećanje stepena bezbednosti saobraćaja.

Nemci zabranjuju dizelaše sa EURO 4, a uskoro i sa EURO 5 normom

Tokom prošle godine u Crnoj Gori je uvezeno 21.630 automobila, od toga je iz Evrope uvezeno 14.388 dizel vozila. Najčešće su uvožena vozila iz Nemačke, Holandije i Francuske.

Najviše su se uvozili automobili koji ispunjavaju EURO 3 normu. Oni su se proizvodili od 2000. do 2005. godine.

Iako je bilo najava da će se slična zabrana uvesti i u Srbiji, za sada nje nema, pa se i u našu zemlju najviše uvoze polovnjaci sa EURO 3 normom.

U prvih devet meseci ove godine, više od polovine uvezenih polovnih automobila bili su modeli sa EURO 3 motorima.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

U Crnu Goru od danas neće moći da se uvezu polovna motorna vozila koja ne ispunjavaju EURO 4 standard, a nova koja se uvoze moraju minimalno da ispunjavaju standard Euro 6.

Ministarstvo saobraćaja i pomorstva je izradilo izmene i dopune Pravilnika o tehničkim zahtevima za vozila koja se uvoze ili prvi put stavljaju na tržište u Crnoj Gori, definišući minimalne granične vrednosti u pogledu emisije gasova i nivoa buke za nova i upotrebljivana motorna vozila, piše portal CdM.

Nadležno ministarstvo je najavilo da će u narednom periodu uraditi Studiju starosne strukture vozila po kategorijama i tipovima, koja će dati osnovne indikatore i mere za podmlađivanje voznog parka i ujedno povećanje stepena bezbednosti saobraćaja.

Nemci zabranjuju dizelaše sa EURO 4, a uskoro i sa EURO 5 normom

Tokom prošle godine u Crnoj Gori je uvezeno 21.630 automobila, od toga je iz Evrope uvezeno 14.388 dizel vozila. Najčešće su uvožena vozila iz Nemačke, Holandije i Francuske.

Najviše su se uvozili automobili koji ispunjavaju EURO 3 normu. Oni su se proizvodili od 2000. do 2005. godine.

Iako je bilo najava da će se slična zabrana uvesti i u Srbiji, za sada nje nema, pa se i u našu zemlju najviše uvoze polovnjaci sa EURO 3 normom.

U prvih devet meseci ove godine, više od polovine uvezenih polovnih automobila bili su modeli sa EURO 3 motorima.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

U Crnu Goru od danas neće moći da se uvezu polovna motorna vozila koja ne ispunjavaju EURO 4 standard, a nova koja se uvoze moraju minimalno da ispunjavaju standard Euro 6.

Ministarstvo saobraćaja i pomorstva je izradilo izmene i dopune Pravilnika o tehničkim zahtevima za vozila koja se uvoze ili prvi put stavljaju na tržište u Crnoj Gori, definišući minimalne granične vrednosti u pogledu emisije gasova i nivoa buke za nova i upotrebljivana motorna vozila, piše portal CdM.

Nadležno ministarstvo je najavilo da će u narednom periodu uraditi Studiju starosne strukture vozila po kategorijama i tipovima, koja će dati osnovne indikatore i mere za podmlađivanje voznog parka i ujedno povećanje stepena bezbednosti saobraćaja.

Nemci zabranjuju dizelaše sa EURO 4, a uskoro i sa EURO 5 normom

Tokom prošle godine u Crnoj Gori je uvezeno 21.630 automobila, od toga je iz Evrope uvezeno 14.388 dizel vozila. Najčešće su uvožena vozila iz Nemačke, Holandije i Francuske.

Najviše su se uvozili automobili koji ispunjavaju EURO 3 normu. Oni su se proizvodili od 2000. do 2005. godine.

Iako je bilo najava da će se slična zabrana uvesti i u Srbiji, za sada nje nema, pa se i u našu zemlju najviše uvoze polovnjaci sa EURO 3 normom.

U prvih devet meseci ove godine, više od polovine uvezenih polovnih automobila bili su modeli sa EURO 3 motorima.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.