Novi BMW M4 će biti "poslednji Mohikanac"

Ručni menjači definitivno odlaze u zasluženu penziju – ali za 10 godina

Šef BMW-ovog razvojnog odeljenja, Klaus Frolih je izjavio na sajmu automobila u Los Anđelesu da će novi "BMW M4" biti poslednji njihov model sa ručnim menjačem.

"Iskreno, sa inžinjerske tačke gledišta, mnogo se brže menjaju brzine polugicama (iza volana) i automatikom. Ali mislim da bi M4 trebalo da ostane 'tvrđava' ručnog prenosa i tamo će ova tehnologija umreti, ali što je kasnije moguće", rekao je Frolih.

Ovime su potvrđene letošnje informacije da M serija biti poslednja koja će se osloboditi manualnih menjača.

Ako je za utehu sledeća generacija modela M4 će se pojaviti 2027. ili 2028. godine, jer je razvoj nove odavno završen i spreman je krene ka kupcima širom sveta sledeće godine – sa ručnim menjačima.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Šef BMW-ovog razvojnog odeljenja, Klaus Frolih je izjavio na sajmu automobila u Los Anđelesu da će novi "BMW M4" biti poslednji njihov model sa ručnim menjačem.

"Iskreno, sa inžinjerske tačke gledišta, mnogo se brže menjaju brzine polugicama (iza volana) i automatikom. Ali mislim da bi M4 trebalo da ostane 'tvrđava' ručnog prenosa i tamo će ova tehnologija umreti, ali što je kasnije moguće", rekao je Frolih.

Ovime su potvrđene letošnje informacije da M serija biti poslednja koja će se osloboditi manualnih menjača.

Ako je za utehu sledeća generacija modela M4 će se pojaviti 2027. ili 2028. godine, jer je razvoj nove odavno završen i spreman je krene ka kupcima širom sveta sledeće godine – sa ručnim menjačima.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Šef BMW-ovog razvojnog odeljenja, Klaus Frolih je izjavio na sajmu automobila u Los Anđelesu da će novi "BMW M4" biti poslednji njihov model sa ručnim menjačem.

"Iskreno, sa inžinjerske tačke gledišta, mnogo se brže menjaju brzine polugicama (iza volana) i automatikom. Ali mislim da bi M4 trebalo da ostane 'tvrđava' ručnog prenosa i tamo će ova tehnologija umreti, ali što je kasnije moguće", rekao je Frolih.

Ovime su potvrđene letošnje informacije da M serija biti poslednja koja će se osloboditi manualnih menjača.

Ako je za utehu sledeća generacija modela M4 će se pojaviti 2027. ili 2028. godine, jer je razvoj nove odavno završen i spreman je krene ka kupcima širom sveta sledeće godine – sa ručnim menjačima.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.