Prvi "polestar" će pokidati konkurenciju

Da li moćni kupei sa oznakama AMG, M i RS treba da se pribojavaju dolaska ovog modela?

Sportski brend Volvoa, kompanija Polestar, intenzivno radi na finalizaciji svog prvog modela "polestar 1".

Prototip ovog kupea je trenutno u fazi verifikacije i prolazi brojna testiranja kako bi spremandočekao polovinu naredne godine za kada je zakazana premijera.

Podsećamo da će prvi "polestar" pokretati hibridni motor koji će razvijati 600 konjskih snaga i "kamionskih" 1.000 Nm obrtnog momenta.

Prema najavama, samo na struju ovaj model će moći da pređe 150 kilometara, što je rekord kada su hibridi u pitanju.

Pored očekivanog ubrzanja, proizvođač insistira da i ostali elementi vožnje, poput upravljanja i oslanjanja, budu na vrhunskom nivou.

"Kada god vozite 'polestar 1', treba da odmah dobijete osećaj potpune kontrole i da automobil samo vas sluša, bez obzira šta uradili. Ovo je GT koji treba da bude jednostavan i udoban za svakodnevnu vožnju zahvaljujući glatkom i tihom hibridnom sistemu. Ali i spreman da pruži neverovatne performanse, kad god vozač to poželi", rekao je Polestarov glavni test vozač, Joakim Ridholm.

Sledeća runda testiranja je zakazana za početak 2019. u okviru koje će biti proizvedeni i prvi finalni automobili u Polestarovom proizvodnom centru u kineskom Čengduu, koji će uskoro biti završen.

Jedva čekamo da vidimo kako će se ovaj kineski Šveđanin (ili švedski Kinez) pokazati na drumu. A vi? Da li će pomrsiti račune moćnim kupeima Mercedesa, BMW-a, Audi, Aston Martina i drugih "faca"?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Sportski brend Volvoa, kompanija Polestar, intenzivno radi na finalizaciji svog prvog modela "polestar 1".

Prototip ovog kupea je trenutno u fazi verifikacije i prolazi brojna testiranja kako bi spremandočekao polovinu naredne godine za kada je zakazana premijera.

Podsećamo da će prvi "polestar" pokretati hibridni motor koji će razvijati 600 konjskih snaga i "kamionskih" 1.000 Nm obrtnog momenta.

Prema najavama, samo na struju ovaj model će moći da pređe 150 kilometara, što je rekord kada su hibridi u pitanju.

Pored očekivanog ubrzanja, proizvođač insistira da i ostali elementi vožnje, poput upravljanja i oslanjanja, budu na vrhunskom nivou.

"Kada god vozite 'polestar 1', treba da odmah dobijete osećaj potpune kontrole i da automobil samo vas sluša, bez obzira šta uradili. Ovo je GT koji treba da bude jednostavan i udoban za svakodnevnu vožnju zahvaljujući glatkom i tihom hibridnom sistemu. Ali i spreman da pruži neverovatne performanse, kad god vozač to poželi", rekao je Polestarov glavni test vozač, Joakim Ridholm.

Sledeća runda testiranja je zakazana za početak 2019. u okviru koje će biti proizvedeni i prvi finalni automobili u Polestarovom proizvodnom centru u kineskom Čengduu, koji će uskoro biti završen.

Jedva čekamo da vidimo kako će se ovaj kineski Šveđanin (ili švedski Kinez) pokazati na drumu. A vi? Da li će pomrsiti račune moćnim kupeima Mercedesa, BMW-a, Audi, Aston Martina i drugih "faca"?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Sportski brend Volvoa, kompanija Polestar, intenzivno radi na finalizaciji svog prvog modela "polestar 1".

Prototip ovog kupea je trenutno u fazi verifikacije i prolazi brojna testiranja kako bi spremandočekao polovinu naredne godine za kada je zakazana premijera.

Podsećamo da će prvi "polestar" pokretati hibridni motor koji će razvijati 600 konjskih snaga i "kamionskih" 1.000 Nm obrtnog momenta.

Prema najavama, samo na struju ovaj model će moći da pređe 150 kilometara, što je rekord kada su hibridi u pitanju.

Pored očekivanog ubrzanja, proizvođač insistira da i ostali elementi vožnje, poput upravljanja i oslanjanja, budu na vrhunskom nivou.

"Kada god vozite 'polestar 1', treba da odmah dobijete osećaj potpune kontrole i da automobil samo vas sluša, bez obzira šta uradili. Ovo je GT koji treba da bude jednostavan i udoban za svakodnevnu vožnju zahvaljujući glatkom i tihom hibridnom sistemu. Ali i spreman da pruži neverovatne performanse, kad god vozač to poželi", rekao je Polestarov glavni test vozač, Joakim Ridholm.

Sledeća runda testiranja je zakazana za početak 2019. u okviru koje će biti proizvedeni i prvi finalni automobili u Polestarovom proizvodnom centru u kineskom Čengduu, koji će uskoro biti završen.

Jedva čekamo da vidimo kako će se ovaj kineski Šveđanin (ili švedski Kinez) pokazati na drumu. A vi? Da li će pomrsiti račune moćnim kupeima Mercedesa, BMW-a, Audi, Aston Martina i drugih "faca"?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.