Ponovo počinje proizvodnja automobila u Kragujevcu

Nakon dva meseca pauze, ponovo počinje proizvodnja u pogonima Fijat Srbije

MONDO/Marko Tanasković Redizajnirani Fijat 500L

Redizajnirani "fijat 500L"
MONDO/Marko Tanasković Redizajnirani "fijat 500L"

Proizvodnja u kompaniji Fijat Krajsler automobili (FCA) počinje sutra, nakon dva meseca pauze, kaže Zoran Marković iz Sindikata Predsednik Samostalnog sindikata kragujevačke fabrike.

 "Juče i danas je probna proizvodnja. Sutra očekujemo punu proizvodnju u kompaniji Fijat kao što je bila u prethodnom periodu", rekao je Marković za TV Prva.

Kaže da očekuje da se većinski predstavnici kapitala, država i čelni ljudi Fijata, dogovore oko novog modela i da je to sigurnost za zaposlene.

Objašnjava da oko 4.500 radnika živi od ove kompanije te da su očekivanja radnika i sindikata da neko ispred države ili Fijata iznese konkretan plan za naredni period.

Napominje da zvanično još uvek nema podatke o tome da li će Fijat lansirati novi model i kada bi to moglo da se desi.

Na osnovu izjave čelnih ljudi Fijata iz juna 2018. godine da u narednom petogodišnjem periodu ostaju u Kragujevcu, do Nove godine je, kaže, trebalo da se urade projekcije planova u Italiji i ostalim fabrikama, a posle toga, planovi bi trebali da budu završeni za fabriku u Srbiji, Poljskoj, Turskoj i ostalim "isturenim odeljenjima".

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

MONDO/Marko Tanasković Redizajnirani Fijat 500L

Redizajnirani "fijat 500L"
MONDO/Marko Tanasković Redizajnirani "fijat 500L"

Proizvodnja u kompaniji Fijat Krajsler automobili (FCA) počinje sutra, nakon dva meseca pauze, kaže Zoran Marković iz Sindikata Predsednik Samostalnog sindikata kragujevačke fabrike.

 "Juče i danas je probna proizvodnja. Sutra očekujemo punu proizvodnju u kompaniji Fijat kao što je bila u prethodnom periodu", rekao je Marković za TV Prva.

Kaže da očekuje da se većinski predstavnici kapitala, država i čelni ljudi Fijata, dogovore oko novog modela i da je to sigurnost za zaposlene.

Objašnjava da oko 4.500 radnika živi od ove kompanije te da su očekivanja radnika i sindikata da neko ispred države ili Fijata iznese konkretan plan za naredni period.

Napominje da zvanično još uvek nema podatke o tome da li će Fijat lansirati novi model i kada bi to moglo da se desi.

Na osnovu izjave čelnih ljudi Fijata iz juna 2018. godine da u narednom petogodišnjem periodu ostaju u Kragujevcu, do Nove godine je, kaže, trebalo da se urade projekcije planova u Italiji i ostalim fabrikama, a posle toga, planovi bi trebali da budu završeni za fabriku u Srbiji, Poljskoj, Turskoj i ostalim "isturenim odeljenjima".

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

MONDO/Marko Tanasković Redizajnirani Fijat 500L

Redizajnirani "fijat 500L"
MONDO/Marko Tanasković Redizajnirani "fijat 500L"

Proizvodnja u kompaniji Fijat Krajsler automobili (FCA) počinje sutra, nakon dva meseca pauze, kaže Zoran Marković iz Sindikata Predsednik Samostalnog sindikata kragujevačke fabrike.

 "Juče i danas je probna proizvodnja. Sutra očekujemo punu proizvodnju u kompaniji Fijat kao što je bila u prethodnom periodu", rekao je Marković za TV Prva.

Kaže da očekuje da se većinski predstavnici kapitala, država i čelni ljudi Fijata, dogovore oko novog modela i da je to sigurnost za zaposlene.

Objašnjava da oko 4.500 radnika živi od ove kompanije te da su očekivanja radnika i sindikata da neko ispred države ili Fijata iznese konkretan plan za naredni period.

Napominje da zvanično još uvek nema podatke o tome da li će Fijat lansirati novi model i kada bi to moglo da se desi.

Na osnovu izjave čelnih ljudi Fijata iz juna 2018. godine da u narednom petogodišnjem periodu ostaju u Kragujevcu, do Nove godine je, kaže, trebalo da se urade projekcije planova u Italiji i ostalim fabrikama, a posle toga, planovi bi trebali da budu završeni za fabriku u Srbiji, Poljskoj, Turskoj i ostalim "isturenim odeljenjima".

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.