Svi autoputevi u Nemačkoj dobijaju nešto nezamislivo

"Naši autobanovi su simbol slobode, a 'testirano na autobanu' predstavlja svojevrsni pečat kvaliteta."

MONDO/Marko Tanasković 

Meka svih zaljubljenika u brzinu su svakako nemački autoputevi, posebno ona polovina na kojima nema ograničenja brzine.

Iako mnogi misle da svim "autobanovima" možete voziti koliko vam volja i automobil dopuštaju, maksimalno dozvoljena brzina na svim deonicama iznosi 130 km/h. Međutim, na polovini ovaj propis je preporučen, ali ne i obavezan, što znači da je dozvoljeno ići i 320 na kilometara na sat, ali ste tad odgovorniji u slučaju udesa.

Naši ljudi o autobanu: Može i 320 km/h, ali…

Međutim, i ovih 50 odsto može uskoro dobiti opšte ograničenje.

Reuters piše da Nemačka razmatra uvođenje tog propisa na celoj mreži najrazvijenije evropske mreže autoputeva kako bi se smanjilo zagađenje životne okoline, što je tokom cele prošle godine bila jedna od najbitnijih tema u ovoj zemlji.

Nemačka auto industrija nije presrećna ovim predlogom jer smatra autobanove bez ograničenja i nacionalnim ponosom.

Tabloid Bild navodi da su "naši autobanovi simbol slobode, a 'testirano na autobanu' predstavlja svojevrsni pečat kvaliteta. Postoji sasvim dovoljno ograničenja."

Ovaj predlog je još jedan pokušaj kako bi Nemačka smanjila emisiju izduvnih gasova i na taj način izbegla visoke EU kazne. Čak 70 nemačkih gradova ima nedozvoljen nivo zagađenja, pa su tokom prošle godine najveći od njih krenuli sa zabranom saobraćanja vozila sa starijim dizel motorima.

Prema Pariskom sporazumu, Nemačka do 2030. mora da smanji i emisiju gasova koji nastaju iz proizvodnje električne energije, industrije, grejanja i hlađenja, kao i od sa farmi domaćih životinja.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

MONDO/Marko Tanasković 

Meka svih zaljubljenika u brzinu su svakako nemački autoputevi, posebno ona polovina na kojima nema ograničenja brzine.

Iako mnogi misle da svim "autobanovima" možete voziti koliko vam volja i automobil dopuštaju, maksimalno dozvoljena brzina na svim deonicama iznosi 130 km/h. Međutim, na polovini ovaj propis je preporučen, ali ne i obavezan, što znači da je dozvoljeno ići i 320 na kilometara na sat, ali ste tad odgovorniji u slučaju udesa.

Naši ljudi o autobanu: Može i 320 km/h, ali…

Međutim, i ovih 50 odsto može uskoro dobiti opšte ograničenje.

Reuters piše da Nemačka razmatra uvođenje tog propisa na celoj mreži najrazvijenije evropske mreže autoputeva kako bi se smanjilo zagađenje životne okoline, što je tokom cele prošle godine bila jedna od najbitnijih tema u ovoj zemlji.

Nemačka auto industrija nije presrećna ovim predlogom jer smatra autobanove bez ograničenja i nacionalnim ponosom.

Tabloid Bild navodi da su "naši autobanovi simbol slobode, a 'testirano na autobanu' predstavlja svojevrsni pečat kvaliteta. Postoji sasvim dovoljno ograničenja."

Ovaj predlog je još jedan pokušaj kako bi Nemačka smanjila emisiju izduvnih gasova i na taj način izbegla visoke EU kazne. Čak 70 nemačkih gradova ima nedozvoljen nivo zagađenja, pa su tokom prošle godine najveći od njih krenuli sa zabranom saobraćanja vozila sa starijim dizel motorima.

Prema Pariskom sporazumu, Nemačka do 2030. mora da smanji i emisiju gasova koji nastaju iz proizvodnje električne energije, industrije, grejanja i hlađenja, kao i od sa farmi domaćih životinja.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

MONDO/Marko Tanasković 

Meka svih zaljubljenika u brzinu su svakako nemački autoputevi, posebno ona polovina na kojima nema ograničenja brzine.

Iako mnogi misle da svim "autobanovima" možete voziti koliko vam volja i automobil dopuštaju, maksimalno dozvoljena brzina na svim deonicama iznosi 130 km/h. Međutim, na polovini ovaj propis je preporučen, ali ne i obavezan, što znači da je dozvoljeno ići i 320 na kilometara na sat, ali ste tad odgovorniji u slučaju udesa.

Naši ljudi o autobanu: Može i 320 km/h, ali…

Međutim, i ovih 50 odsto može uskoro dobiti opšte ograničenje.

Reuters piše da Nemačka razmatra uvođenje tog propisa na celoj mreži najrazvijenije evropske mreže autoputeva kako bi se smanjilo zagađenje životne okoline, što je tokom cele prošle godine bila jedna od najbitnijih tema u ovoj zemlji.

Nemačka auto industrija nije presrećna ovim predlogom jer smatra autobanove bez ograničenja i nacionalnim ponosom.

Tabloid Bild navodi da su "naši autobanovi simbol slobode, a 'testirano na autobanu' predstavlja svojevrsni pečat kvaliteta. Postoji sasvim dovoljno ograničenja."

Ovaj predlog je još jedan pokušaj kako bi Nemačka smanjila emisiju izduvnih gasova i na taj način izbegla visoke EU kazne. Čak 70 nemačkih gradova ima nedozvoljen nivo zagađenja, pa su tokom prošle godine najveći od njih krenuli sa zabranom saobraćanja vozila sa starijim dizel motorima.

Prema Pariskom sporazumu, Nemačka do 2030. mora da smanji i emisiju gasova koji nastaju iz proizvodnje električne energije, industrije, grejanja i hlađenja, kao i od sa farmi domaćih životinja.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.