Nova "kia sid" napokon u Srbiji – cena od 12.990 evra!

Treća generacija popularnog modela iz C segmenta posebno se ističe bogatom sigurnosnom opremom i to u osnovnom paketu

MONDO/Marko Tanasković 

Pre nešto manje od godinu dana smo najavili da će nova generacija "kije sid" (Ceed) imati svetsku premijeru na sajmu u Ženevi.

Nepunih 350 dana kasnije, novi "sid" je stigao u Srbiju! Glavni razlog ovolikom čekanju jeste bilo obezbeđivanje što povoljnije cene za kupce u Srbiji, i ona je izdejstvovana.

Nova "kia sid" sa atmosferskim 1,4-litarskim motorom, koji razvija 100 konjskih snaga, i u osnovnom Active paketu opreme košta 12.990 evra.

Ono što izdvaja novog "sida" od konkurencije jeste bogata osnovna oprema, posebno u domenu sigurnosti. Tu je sistem za izbegavanje sudara sa automatskim kočenjem, automatsko zatamnjivanje dugih svetala, držanje trake, kao i upozorenje o smanjenoj koncentraciji vozača.

Uz to, tu su i elektro-podizači svih prozora, a kožom presvučeni multimedijalni volan podesiv je i po visini i po dubini.

Jedina stvar koja nam se nije svidela u ovom paketu jeste multimedijalni uređaj, dijagonale 5 inča, koji izgleda prilično zastarelo.

MONDO/Marko Tanasković kia sid - unutrašnjost

Rešenje ovog "problema" košta 1.200 evra i zove se Edition paket opreme, koji donosi multimedijalni sistem sa daleko modernijim (pogledajte fotografije) 7-inčnim displejem osetljivim na dodir i koji je moguće povezati sa Android i iOS uređajima. Ova opcija je veoma bitna, jer sistem dolazi bez navigacionih mapa (rezervisane za info-zabavni sistem u višim paketima opreme) pa povezivanjem sa telefonom dobijate i navigaciju.

Pored toga, Edition paket podrazumeva i 16-inčne alu-felne, naspram 15-inčnih čeličnih, kameru za kretanje unazad, retrovizor sa samozatamnjivanjem, senzor za kišu, automatski dvozonski klima uređaj i maglenke.

Preostala dva najviša pakete opreme sadrže i Kia info-zabavni sistem sa 8-inčnim ekranima i TomTom navigacijom, JBL zvučni sistem, aktivni tempomat, sistem za upozorenje za mrtav ugao i mnoge druge "sitnice".

MONDO/Marko Tanasković kia sid

Kao što se može videti sa slika, novi "sid" predstavlja evoluciju prethodnog modela sa prepoznatljivim oblikom maske hladnjaka, koja je sada aktivna što svakako doprinosi boljoj aerodinamici vozila. Farovi su dobili zanimljivo rešenje dnevnih LED-ova, koji liče na one iz Poršea.

Novi "sid", napravljen na Kijinoj novoj ‘K2’ platformi, u hečbek verziji je 20 milimetara širi (1.800 mm) i 23 milimetra niži (1.447 mm) u odnosu na prethodnika.

Njegov međuosovinski razmak i dalje ostaje 2.650 mm, ali su dizajneri uspeli da povećaju prostor za putnike, koji najveći u klasi. Takođe, značajno je povećan i gepek, čija zapremina u hečbek verziji sada iznosi 395 litara, što je 15 litara više nego kod prethodnika. I kod karavanske verzije prtljažnik je povećan – za 97 litara (18% više) i ima zapreminu od 625 litara.

Kod obe karoserijske verzije, dno prtljažnika, ali i visina ruba su mnogo niži, što olakšava lakši utovar stvari u prtljažnik.

Što se motora tiče, osim pomenutog, tu su i dva turbo-benzinca – 1.0 sa 120 KS i novi 1.4 sa 140 KS.

Za ljubitelje dizelaša, na raspolaganju je novi 1,6-litarski CDRi motor u dve verzije – od 115 i 136 konjskih snaga.

Ovde se mora napomenuti da je cena modela sa ovim motorima značajno viša od modela sa osnovnim benzincem - od 4.300 evra pa naviše.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

MONDO/Marko Tanasković 

Pre nešto manje od godinu dana smo najavili da će nova generacija "kije sid" (Ceed) imati svetsku premijeru na sajmu u Ženevi.

Nepunih 350 dana kasnije, novi "sid" je stigao u Srbiju! Glavni razlog ovolikom čekanju jeste bilo obezbeđivanje što povoljnije cene za kupce u Srbiji, i ona je izdejstvovana.

Nova "kia sid" sa atmosferskim 1,4-litarskim motorom, koji razvija 100 konjskih snaga, i u osnovnom Active paketu opreme košta 12.990 evra.

Ono što izdvaja novog "sida" od konkurencije jeste bogata osnovna oprema, posebno u domenu sigurnosti. Tu je sistem za izbegavanje sudara sa automatskim kočenjem, automatsko zatamnjivanje dugih svetala, držanje trake, kao i upozorenje o smanjenoj koncentraciji vozača.

Uz to, tu su i elektro-podizači svih prozora, a kožom presvučeni multimedijalni volan podesiv je i po visini i po dubini.

Jedina stvar koja nam se nije svidela u ovom paketu jeste multimedijalni uređaj, dijagonale 5 inča, koji izgleda prilično zastarelo.

MONDO/Marko Tanasković kia sid - unutrašnjost

Rešenje ovog "problema" košta 1.200 evra i zove se Edition paket opreme, koji donosi multimedijalni sistem sa daleko modernijim (pogledajte fotografije) 7-inčnim displejem osetljivim na dodir i koji je moguće povezati sa Android i iOS uređajima. Ova opcija je veoma bitna, jer sistem dolazi bez navigacionih mapa (rezervisane za info-zabavni sistem u višim paketima opreme) pa povezivanjem sa telefonom dobijate i navigaciju.

Pored toga, Edition paket podrazumeva i 16-inčne alu-felne, naspram 15-inčnih čeličnih, kameru za kretanje unazad, retrovizor sa samozatamnjivanjem, senzor za kišu, automatski dvozonski klima uređaj i maglenke.

Preostala dva najviša pakete opreme sadrže i Kia info-zabavni sistem sa 8-inčnim ekranima i TomTom navigacijom, JBL zvučni sistem, aktivni tempomat, sistem za upozorenje za mrtav ugao i mnoge druge "sitnice".

MONDO/Marko Tanasković kia sid

Kao što se može videti sa slika, novi "sid" predstavlja evoluciju prethodnog modela sa prepoznatljivim oblikom maske hladnjaka, koja je sada aktivna što svakako doprinosi boljoj aerodinamici vozila. Farovi su dobili zanimljivo rešenje dnevnih LED-ova, koji liče na one iz Poršea.

Novi "sid", napravljen na Kijinoj novoj ‘K2’ platformi, u hečbek verziji je 20 milimetara širi (1.800 mm) i 23 milimetra niži (1.447 mm) u odnosu na prethodnika.

Njegov međuosovinski razmak i dalje ostaje 2.650 mm, ali su dizajneri uspeli da povećaju prostor za putnike, koji najveći u klasi. Takođe, značajno je povećan i gepek, čija zapremina u hečbek verziji sada iznosi 395 litara, što je 15 litara više nego kod prethodnika. I kod karavanske verzije prtljažnik je povećan – za 97 litara (18% više) i ima zapreminu od 625 litara.

Kod obe karoserijske verzije, dno prtljažnika, ali i visina ruba su mnogo niži, što olakšava lakši utovar stvari u prtljažnik.

Što se motora tiče, osim pomenutog, tu su i dva turbo-benzinca – 1.0 sa 120 KS i novi 1.4 sa 140 KS.

Za ljubitelje dizelaša, na raspolaganju je novi 1,6-litarski CDRi motor u dve verzije – od 115 i 136 konjskih snaga.

Ovde se mora napomenuti da je cena modela sa ovim motorima značajno viša od modela sa osnovnim benzincem - od 4.300 evra pa naviše.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

MONDO/Marko Tanasković 

Pre nešto manje od godinu dana smo najavili da će nova generacija "kije sid" (Ceed) imati svetsku premijeru na sajmu u Ženevi.

Nepunih 350 dana kasnije, novi "sid" je stigao u Srbiju! Glavni razlog ovolikom čekanju jeste bilo obezbeđivanje što povoljnije cene za kupce u Srbiji, i ona je izdejstvovana.

Nova "kia sid" sa atmosferskim 1,4-litarskim motorom, koji razvija 100 konjskih snaga, i u osnovnom Active paketu opreme košta 12.990 evra.

Ono što izdvaja novog "sida" od konkurencije jeste bogata osnovna oprema, posebno u domenu sigurnosti. Tu je sistem za izbegavanje sudara sa automatskim kočenjem, automatsko zatamnjivanje dugih svetala, držanje trake, kao i upozorenje o smanjenoj koncentraciji vozača.

Uz to, tu su i elektro-podizači svih prozora, a kožom presvučeni multimedijalni volan podesiv je i po visini i po dubini.

Jedina stvar koja nam se nije svidela u ovom paketu jeste multimedijalni uređaj, dijagonale 5 inča, koji izgleda prilično zastarelo.

MONDO/Marko Tanasković kia sid - unutrašnjost

Rešenje ovog "problema" košta 1.200 evra i zove se Edition paket opreme, koji donosi multimedijalni sistem sa daleko modernijim (pogledajte fotografije) 7-inčnim displejem osetljivim na dodir i koji je moguće povezati sa Android i iOS uređajima. Ova opcija je veoma bitna, jer sistem dolazi bez navigacionih mapa (rezervisane za info-zabavni sistem u višim paketima opreme) pa povezivanjem sa telefonom dobijate i navigaciju.

Pored toga, Edition paket podrazumeva i 16-inčne alu-felne, naspram 15-inčnih čeličnih, kameru za kretanje unazad, retrovizor sa samozatamnjivanjem, senzor za kišu, automatski dvozonski klima uređaj i maglenke.

Preostala dva najviša pakete opreme sadrže i Kia info-zabavni sistem sa 8-inčnim ekranima i TomTom navigacijom, JBL zvučni sistem, aktivni tempomat, sistem za upozorenje za mrtav ugao i mnoge druge "sitnice".

MONDO/Marko Tanasković kia sid

Kao što se može videti sa slika, novi "sid" predstavlja evoluciju prethodnog modela sa prepoznatljivim oblikom maske hladnjaka, koja je sada aktivna što svakako doprinosi boljoj aerodinamici vozila. Farovi su dobili zanimljivo rešenje dnevnih LED-ova, koji liče na one iz Poršea.

Novi "sid", napravljen na Kijinoj novoj ‘K2’ platformi, u hečbek verziji je 20 milimetara širi (1.800 mm) i 23 milimetra niži (1.447 mm) u odnosu na prethodnika.

Njegov međuosovinski razmak i dalje ostaje 2.650 mm, ali su dizajneri uspeli da povećaju prostor za putnike, koji najveći u klasi. Takođe, značajno je povećan i gepek, čija zapremina u hečbek verziji sada iznosi 395 litara, što je 15 litara više nego kod prethodnika. I kod karavanske verzije prtljažnik je povećan – za 97 litara (18% više) i ima zapreminu od 625 litara.

Kod obe karoserijske verzije, dno prtljažnika, ali i visina ruba su mnogo niži, što olakšava lakši utovar stvari u prtljažnik.

Što se motora tiče, osim pomenutog, tu su i dva turbo-benzinca – 1.0 sa 120 KS i novi 1.4 sa 140 KS.

Za ljubitelje dizelaša, na raspolaganju je novi 1,6-litarski CDRi motor u dve verzije – od 115 i 136 konjskih snaga.

Ovde se mora napomenuti da je cena modela sa ovim motorima značajno viša od modela sa osnovnim benzincem - od 4.300 evra pa naviše.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.