Sve je spremno za novu "dačiju"

"Daster" s pogonom na sva četiri točka dobija novu karoserijsku verziju

MONDO/Stefan Stojanović 
Dačija Daster pikap pickup proizvodnja
MONDO/Stefan Stojanović 

Tokom prošlogodišnjeg sajma komercijalnih vozila u Hanoveru bila je izložena i jedna posebna verzija popularnog rumunskog terenca "dačije daster" i to u pikap verziji.

Iza ovog rešenja stoji kompanija Romturingia koja se u svojoj istoriji već bavila brojnim prepravkama "dačija", pa je tako izbacila oko 500 "dastera" prve generacije u ovakvoj verziji.

Kako pišu rumunski mediji, slična "sudbina" očekuje i aktuelnu generaciju "dastera". Od marta bi stotinak radnika ove firme trebalo da počne sa ručnim sastavljanjem "dačije daster pikap".

Prednja polovina vozila, koja uključuje i vozačevo i suvozačevo sedište, u potpunosti je nepromenjena, dok je zadnji deo Romturingia-ovih zaposlenih ruku delo.

Kako pojašnjavaju u ovoj tjuning kući, iz Dačijine fabrije stiže polugotov automobil, bez zadnjih vrata i klupe. Zadnji deo, od B stuba, se odseca i dodaje tovarni prostor dužine 170 centimetara i širine 99-127 cm. Nosivost iznosi oko 500 kilograma.

Ceo taj deo se izrađuje od fiberglasa.

Ovde možete pogledati detaljne slike prototipa, koji je pod haubom imao poznati Renoov turbodizelaš od 110 konja. Na serijskom modelu trebalo bi da se nađe njegova unapređena verzija, koja razvija 5 konjskih snaga više i u skladu je sa aktuelnim ekološkim propisima.

Svim ljubiteljima ovakvih vozila svideće se i podatak da je pogon pikapa na sva četiri točka.

Prema neproverenim informacijama, "daster pikap" bi trebalo da košta oko 17 hiljada evra. Ne znamo da koliko je realna procena, s obzirom da je toliko košta običan "daster 4x4" sa dizel motorom.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

MONDO/Stefan Stojanović 
Dačija Daster pikap pickup proizvodnja
MONDO/Stefan Stojanović 

Tokom prošlogodišnjeg sajma komercijalnih vozila u Hanoveru bila je izložena i jedna posebna verzija popularnog rumunskog terenca "dačije daster" i to u pikap verziji.

Iza ovog rešenja stoji kompanija Romturingia koja se u svojoj istoriji već bavila brojnim prepravkama "dačija", pa je tako izbacila oko 500 "dastera" prve generacije u ovakvoj verziji.

Kako pišu rumunski mediji, slična "sudbina" očekuje i aktuelnu generaciju "dastera". Od marta bi stotinak radnika ove firme trebalo da počne sa ručnim sastavljanjem "dačije daster pikap".

Prednja polovina vozila, koja uključuje i vozačevo i suvozačevo sedište, u potpunosti je nepromenjena, dok je zadnji deo Romturingia-ovih zaposlenih ruku delo.

Kako pojašnjavaju u ovoj tjuning kući, iz Dačijine fabrije stiže polugotov automobil, bez zadnjih vrata i klupe. Zadnji deo, od B stuba, se odseca i dodaje tovarni prostor dužine 170 centimetara i širine 99-127 cm. Nosivost iznosi oko 500 kilograma.

Ceo taj deo se izrađuje od fiberglasa.

Ovde možete pogledati detaljne slike prototipa, koji je pod haubom imao poznati Renoov turbodizelaš od 110 konja. Na serijskom modelu trebalo bi da se nađe njegova unapređena verzija, koja razvija 5 konjskih snaga više i u skladu je sa aktuelnim ekološkim propisima.

Svim ljubiteljima ovakvih vozila svideće se i podatak da je pogon pikapa na sva četiri točka.

Prema neproverenim informacijama, "daster pikap" bi trebalo da košta oko 17 hiljada evra. Ne znamo da koliko je realna procena, s obzirom da je toliko košta običan "daster 4x4" sa dizel motorom.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

MONDO/Stefan Stojanović 
Dačija Daster pikap pickup proizvodnja
MONDO/Stefan Stojanović 

Tokom prošlogodišnjeg sajma komercijalnih vozila u Hanoveru bila je izložena i jedna posebna verzija popularnog rumunskog terenca "dačije daster" i to u pikap verziji.

Iza ovog rešenja stoji kompanija Romturingia koja se u svojoj istoriji već bavila brojnim prepravkama "dačija", pa je tako izbacila oko 500 "dastera" prve generacije u ovakvoj verziji.

Kako pišu rumunski mediji, slična "sudbina" očekuje i aktuelnu generaciju "dastera". Od marta bi stotinak radnika ove firme trebalo da počne sa ručnim sastavljanjem "dačije daster pikap".

Prednja polovina vozila, koja uključuje i vozačevo i suvozačevo sedište, u potpunosti je nepromenjena, dok je zadnji deo Romturingia-ovih zaposlenih ruku delo.

Kako pojašnjavaju u ovoj tjuning kući, iz Dačijine fabrije stiže polugotov automobil, bez zadnjih vrata i klupe. Zadnji deo, od B stuba, se odseca i dodaje tovarni prostor dužine 170 centimetara i širine 99-127 cm. Nosivost iznosi oko 500 kilograma.

Ceo taj deo se izrađuje od fiberglasa.

Ovde možete pogledati detaljne slike prototipa, koji je pod haubom imao poznati Renoov turbodizelaš od 110 konja. Na serijskom modelu trebalo bi da se nađe njegova unapređena verzija, koja razvija 5 konjskih snaga više i u skladu je sa aktuelnim ekološkim propisima.

Svim ljubiteljima ovakvih vozila svideće se i podatak da je pogon pikapa na sva četiri točka.

Prema neproverenim informacijama, "daster pikap" bi trebalo da košta oko 17 hiljada evra. Ne znamo da koliko je realna procena, s obzirom da je toliko košta običan "daster 4x4" sa dizel motorom.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.