Najjača verzija će imati hibridni pogon od 180 konjskih snaga.
Tojota je prošle godine nakon desetak godina ponovo ujedinila "korolu". Sedanu su ponovo pripojeni hecbek i karavanska verzija, koja od 2006. bili poznati pod imenom "auris".
Na ovogodišnjem ženevskom sajmu, Tojota je "koroli" dodala još dva modela. I to kakav par! U pitanju je "korola GR sport", koja je razvijena u saradnji sa sportskim ogrankom najveceg japanskog proizvodaca, Tojota Gazo Rejsing (Toyota Gazoo Racinga).
Bice dostupan u hecbek i karavanskoj verziji, a kupcima ce od pocetka sledece godine, kada pocinje prodaja, na raspolaganju biti dve samopunjive hibridne opcije sa benzinskim motorima od 1,8 i 2 litra.
Iako proizvodac zvanicno ne navodi detaljnije karakteristike ovih pogona, oni su trebalo da razvijaju 122, odnosno 180 konjskih snaga, a bice opremljeni CVT automatskim menjacem. Do "stotke" ce trebati 10,9, odnosno 7,9 sekundi.
Pre "korole", GR Sport verziju je prošle godine dobio i "jaris".
Vizuelno gledano, "korola GR Sport" se razlikuje od klasicne pre svega masivnom rešetkom hladnjaka, LED svetlima, kao i aerodinamicnim paketom. Tu su je 18-incne alu-felne, kao i trendovska dvobojna karoserija.
Unutra dominira crna tkanina proštepana crvenim koncem.
Cena i druge informacije bice poznate tokom godine.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobracaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.