Novi V6 TDI u Audijima: Dizel je živ - i te kako (FOTO)

Do "stotke" za 5 sekundi, a prosečna potrošnja 6,5 litara.

Audijevi veliki sportski modeli S6 u sedan i karavanskoj verziji i S7 dobili su nov motor u ponudi - V6 TDI.

Reč je o trolitarskom agregatu koji razvija 349 konjskih snaga uz 700 Nm obrtnog momenta, koji ove modeli šalje do "stotke" za ravno 5 sekundi (S6 Sedan), odnosno 5,1 sekund (S6 Avant i A7 Sportback). Maksimalna brzina je svima ograničena na 250 km/h.

Audi S6 Sedan:

undefined Audi S6 Sedan

I pored ovakvih performansi, prosečna potrošnja je, prema fabričkim podacima, "smešna": S6 Sedan - 6,3 litara, S6 Avant i S7 - 6,5 litara na 100 kilometara.

Svi modeli su imaju čuveni Audijev Quattro pogon, osmostepeni S-tronic automatski menjač, električnog kompresora, namenjen za minimalizuje efekat "turbo rupe", kao i blagu hibridnu 48-voltnu asistenciju (MHEV) i set litijum-jonskih baterija kapaciteta 10 Ah.

I dok električni kompresor služi da poboljša performanse, sistem MHEV omogućava uštedu goriva od 0,4 litara na 100 pređenih kilometara, što predstavlja uštedu od nekih 7 odsto. Prilikom vožnje konstantnom brzinom, sistem gasi TDI motor i elektro-motor u maksimalnom trajanju od 40 sekundi.

Audi S6 Avant:

undefined Audi S6 Avant

Pored Quattro pogona, ovi modeli imaju i dinamički upravljanje na svim točkovima, osnovno sva četiri točka se po potrebi okreću i omogućavaju daleko preciznije upravljanje i brži prolazak kroz krivine.

Tu je i atraktivni aerodinamični paket, sportsko oslanjaje sa adaptivnim amortizerima, kao i posebno kočioni sistem sa velikim diskovima na svim točkovima (napred 400 mm, nazad 350 mm). Moguće je poručiti i keramičke disk kočnice.

Audi S7 Sportback:

undefined audi s7 sportback

Sportskom doživljaju doprinose i 20-inčne felne (u ponudi su i točkovi od 21 inča), četiri izduvne cevi, a unutra se nalaze sportske "kadice" presvučene alkantarom. Unutrašnjost se odlikuje i prisustvom velikih ekrana, koji su deo MMI info-zabavnog sistema.

Prodaja ova tri modela sa novim motorom počinje na leto, a objavljenje su i cene. U Nemačkoj će koštati – S6 Sedan TDI: 76.500 evra, S6 Avant TDI: 79.000 evra i S7 Sportback TDI: 82.750 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Audijevi veliki sportski modeli S6 u sedan i karavanskoj verziji i S7 dobili su nov motor u ponudi - V6 TDI.

Reč je o trolitarskom agregatu koji razvija 349 konjskih snaga uz 700 Nm obrtnog momenta, koji ove modeli šalje do "stotke" za ravno 5 sekundi (S6 Sedan), odnosno 5,1 sekund (S6 Avant i A7 Sportback). Maksimalna brzina je svima ograničena na 250 km/h.

Audi S6 Sedan:

undefined Audi S6 Sedan

I pored ovakvih performansi, prosečna potrošnja je, prema fabričkim podacima, "smešna": S6 Sedan - 6,3 litara, S6 Avant i S7 - 6,5 litara na 100 kilometara.

Svi modeli su imaju čuveni Audijev Quattro pogon, osmostepeni S-tronic automatski menjač, električnog kompresora, namenjen za minimalizuje efekat "turbo rupe", kao i blagu hibridnu 48-voltnu asistenciju (MHEV) i set litijum-jonskih baterija kapaciteta 10 Ah.

I dok električni kompresor služi da poboljša performanse, sistem MHEV omogućava uštedu goriva od 0,4 litara na 100 pređenih kilometara, što predstavlja uštedu od nekih 7 odsto. Prilikom vožnje konstantnom brzinom, sistem gasi TDI motor i elektro-motor u maksimalnom trajanju od 40 sekundi.

Audi S6 Avant:

undefined Audi S6 Avant

Pored Quattro pogona, ovi modeli imaju i dinamički upravljanje na svim točkovima, osnovno sva četiri točka se po potrebi okreću i omogućavaju daleko preciznije upravljanje i brži prolazak kroz krivine.

Tu je i atraktivni aerodinamični paket, sportsko oslanjaje sa adaptivnim amortizerima, kao i posebno kočioni sistem sa velikim diskovima na svim točkovima (napred 400 mm, nazad 350 mm). Moguće je poručiti i keramičke disk kočnice.

Audi S7 Sportback:

undefined audi s7 sportback

Sportskom doživljaju doprinose i 20-inčne felne (u ponudi su i točkovi od 21 inča), četiri izduvne cevi, a unutra se nalaze sportske "kadice" presvučene alkantarom. Unutrašnjost se odlikuje i prisustvom velikih ekrana, koji su deo MMI info-zabavnog sistema.

Prodaja ova tri modela sa novim motorom počinje na leto, a objavljenje su i cene. U Nemačkoj će koštati – S6 Sedan TDI: 76.500 evra, S6 Avant TDI: 79.000 evra i S7 Sportback TDI: 82.750 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Audijevi veliki sportski modeli S6 u sedan i karavanskoj verziji i S7 dobili su nov motor u ponudi - V6 TDI.

Reč je o trolitarskom agregatu koji razvija 349 konjskih snaga uz 700 Nm obrtnog momenta, koji ove modeli šalje do "stotke" za ravno 5 sekundi (S6 Sedan), odnosno 5,1 sekund (S6 Avant i A7 Sportback). Maksimalna brzina je svima ograničena na 250 km/h.

Audi S6 Sedan:

undefined Audi S6 Sedan

I pored ovakvih performansi, prosečna potrošnja je, prema fabričkim podacima, "smešna": S6 Sedan - 6,3 litara, S6 Avant i S7 - 6,5 litara na 100 kilometara.

Svi modeli su imaju čuveni Audijev Quattro pogon, osmostepeni S-tronic automatski menjač, električnog kompresora, namenjen za minimalizuje efekat "turbo rupe", kao i blagu hibridnu 48-voltnu asistenciju (MHEV) i set litijum-jonskih baterija kapaciteta 10 Ah.

I dok električni kompresor služi da poboljša performanse, sistem MHEV omogućava uštedu goriva od 0,4 litara na 100 pređenih kilometara, što predstavlja uštedu od nekih 7 odsto. Prilikom vožnje konstantnom brzinom, sistem gasi TDI motor i elektro-motor u maksimalnom trajanju od 40 sekundi.

Audi S6 Avant:

undefined Audi S6 Avant

Pored Quattro pogona, ovi modeli imaju i dinamički upravljanje na svim točkovima, osnovno sva četiri točka se po potrebi okreću i omogućavaju daleko preciznije upravljanje i brži prolazak kroz krivine.

Tu je i atraktivni aerodinamični paket, sportsko oslanjaje sa adaptivnim amortizerima, kao i posebno kočioni sistem sa velikim diskovima na svim točkovima (napred 400 mm, nazad 350 mm). Moguće je poručiti i keramičke disk kočnice.

Audi S7 Sportback:

undefined audi s7 sportback

Sportskom doživljaju doprinose i 20-inčne felne (u ponudi su i točkovi od 21 inča), četiri izduvne cevi, a unutra se nalaze sportske "kadice" presvučene alkantarom. Unutrašnjost se odlikuje i prisustvom velikih ekrana, koji su deo MMI info-zabavnog sistema.

Prodaja ova tri modela sa novim motorom počinje na leto, a objavljenje su i cene. U Nemačkoj će koštati – S6 Sedan TDI: 76.500 evra, S6 Avant TDI: 79.000 evra i S7 Sportback TDI: 82.750 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.