Bosanski taksista prešao milion kilometara bez kvara

"Osećaj kada se na instrument tabli nakon mnogobrojnih devetki pokažu samo crtice je jedinstven"

Sedamdesetih i osamdesetih godina modeli Škode su bili predmet podsmeha. Ali od kada je privatizovana 1991, a posebno nakon što je 2000. zvanično postala deo Folksvagen grupe, češki automobili su postali respektabilni učesnici globalne automobilske trke, čak toliko da su počeli da ugrožavaju modele iz sopstvene grupacije.

Njihov kvalitet je takođe rastao, pa smo tako pisali o jednoj Oktaviji u Britaniji koja je prešla 700.000 kilometara, a njen, odnosno Folksvagenov TDI motor je izgledao kao da ima "maksimalno 200.000 kilometara", barem je tako tvrdio majstor kad ga je otvorio.

Sada nam stiže još bolja priča i to iz komšiluka.

Reč je Škoda Fabiji 1.9 SDI koja je prešla MILION KILOMETARA.

"Kada sam se 2003. godine odlučio za kupovinu novog auta, odabrao sam Škodu Fabiju. Otišao sam u ovlašćeni prodajni salon u Sarajevu i ispunio svoj san. Sve što mi je bilo bitno u tom momentu je da kupim proveren, kvalitetan i pristupačan automobil, tada nisam mogao ni da slutim koliko će me služiti. Nakon toliko godina se ispostavilo da je ta odluka bila ispravna jer redovnim održavanjem u ovlašćenom servisu u Tuzli, krajem 2018. došli smo do milionitog kilometra u zahtevnim uslovima gradske vožnje. Prvo, jedinstven je i prelep osećaj kupovina novog auta, a osećaj kada se na instrument tabli nakon mnogobrojnih devetki pokažu samo crtice je jedinstven, jednostavno se ne može opisati rečima", rekao je njen vlasnik Mirsad Ćosič i dodao da od kupovine vozila do danas nikada nije zabeležen veći kvar.

Svi servisni poduhvati su podrazmevali samo redovno održavanje vozila u skladu sa servisnim intervalima i to u ovlašćenom Škoda servisu.

Dakle, 1.9 litarski SDI motor je i dalje netaknut. Iz tog razloga prvi i jedini vlasnik ovog unikatnog primera Škode Fabije, koja je prevalila više od milion kilometara, ne razmišlja o zameni automobila.

"Za ovaj auto sam se itekako vezao. Star jeste, prešao jeste nezamislivu kilometražu, ali i dalje služi svrsi i odgovara na sve zadatke. Milion kilometara je prevalila u gradskim uslovima, u režimu stani-kreni, na taksiju", istakao je Mirsad.

Nakon pređenog milionitog kilometra Škoda je vlasniku poklonila novu instrument tablu, koja je ugrađena u Fabiju u ovlašćenom servisnom centru.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Sedamdesetih i osamdesetih godina modeli Škode su bili predmet podsmeha. Ali od kada je privatizovana 1991, a posebno nakon što je 2000. zvanično postala deo Folksvagen grupe, češki automobili su postali respektabilni učesnici globalne automobilske trke, čak toliko da su počeli da ugrožavaju modele iz sopstvene grupacije.

Njihov kvalitet je takođe rastao, pa smo tako pisali o jednoj Oktaviji u Britaniji koja je prešla 700.000 kilometara, a njen, odnosno Folksvagenov TDI motor je izgledao kao da ima "maksimalno 200.000 kilometara", barem je tako tvrdio majstor kad ga je otvorio.

Sada nam stiže još bolja priča i to iz komšiluka.

Reč je Škoda Fabiji 1.9 SDI koja je prešla MILION KILOMETARA.

"Kada sam se 2003. godine odlučio za kupovinu novog auta, odabrao sam Škodu Fabiju. Otišao sam u ovlašćeni prodajni salon u Sarajevu i ispunio svoj san. Sve što mi je bilo bitno u tom momentu je da kupim proveren, kvalitetan i pristupačan automobil, tada nisam mogao ni da slutim koliko će me služiti. Nakon toliko godina se ispostavilo da je ta odluka bila ispravna jer redovnim održavanjem u ovlašćenom servisu u Tuzli, krajem 2018. došli smo do milionitog kilometra u zahtevnim uslovima gradske vožnje. Prvo, jedinstven je i prelep osećaj kupovina novog auta, a osećaj kada se na instrument tabli nakon mnogobrojnih devetki pokažu samo crtice je jedinstven, jednostavno se ne može opisati rečima", rekao je njen vlasnik Mirsad Ćosič i dodao da od kupovine vozila do danas nikada nije zabeležen veći kvar.

Svi servisni poduhvati su podrazmevali samo redovno održavanje vozila u skladu sa servisnim intervalima i to u ovlašćenom Škoda servisu.

Dakle, 1.9 litarski SDI motor je i dalje netaknut. Iz tog razloga prvi i jedini vlasnik ovog unikatnog primera Škode Fabije, koja je prevalila više od milion kilometara, ne razmišlja o zameni automobila.

"Za ovaj auto sam se itekako vezao. Star jeste, prešao jeste nezamislivu kilometražu, ali i dalje služi svrsi i odgovara na sve zadatke. Milion kilometara je prevalila u gradskim uslovima, u režimu stani-kreni, na taksiju", istakao je Mirsad.

Nakon pređenog milionitog kilometra Škoda je vlasniku poklonila novu instrument tablu, koja je ugrađena u Fabiju u ovlašćenom servisnom centru.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Sedamdesetih i osamdesetih godina modeli Škode su bili predmet podsmeha. Ali od kada je privatizovana 1991, a posebno nakon što je 2000. zvanično postala deo Folksvagen grupe, češki automobili su postali respektabilni učesnici globalne automobilske trke, čak toliko da su počeli da ugrožavaju modele iz sopstvene grupacije.

Njihov kvalitet je takođe rastao, pa smo tako pisali o jednoj Oktaviji u Britaniji koja je prešla 700.000 kilometara, a njen, odnosno Folksvagenov TDI motor je izgledao kao da ima "maksimalno 200.000 kilometara", barem je tako tvrdio majstor kad ga je otvorio.

Sada nam stiže još bolja priča i to iz komšiluka.

Reč je Škoda Fabiji 1.9 SDI koja je prešla MILION KILOMETARA.

"Kada sam se 2003. godine odlučio za kupovinu novog auta, odabrao sam Škodu Fabiju. Otišao sam u ovlašćeni prodajni salon u Sarajevu i ispunio svoj san. Sve što mi je bilo bitno u tom momentu je da kupim proveren, kvalitetan i pristupačan automobil, tada nisam mogao ni da slutim koliko će me služiti. Nakon toliko godina se ispostavilo da je ta odluka bila ispravna jer redovnim održavanjem u ovlašćenom servisu u Tuzli, krajem 2018. došli smo do milionitog kilometra u zahtevnim uslovima gradske vožnje. Prvo, jedinstven je i prelep osećaj kupovina novog auta, a osećaj kada se na instrument tabli nakon mnogobrojnih devetki pokažu samo crtice je jedinstven, jednostavno se ne može opisati rečima", rekao je njen vlasnik Mirsad Ćosič i dodao da od kupovine vozila do danas nikada nije zabeležen veći kvar.

Svi servisni poduhvati su podrazmevali samo redovno održavanje vozila u skladu sa servisnim intervalima i to u ovlašćenom Škoda servisu.

Dakle, 1.9 litarski SDI motor je i dalje netaknut. Iz tog razloga prvi i jedini vlasnik ovog unikatnog primera Škode Fabije, koja je prevalila više od milion kilometara, ne razmišlja o zameni automobila.

"Za ovaj auto sam se itekako vezao. Star jeste, prešao jeste nezamislivu kilometražu, ali i dalje služi svrsi i odgovara na sve zadatke. Milion kilometara je prevalila u gradskim uslovima, u režimu stani-kreni, na taksiju", istakao je Mirsad.

Nakon pređenog milionitog kilometra Škoda je vlasniku poklonila novu instrument tablu, koja je ugrađena u Fabiju u ovlašćenom servisnom centru.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.