Folksvagenu i Fijatu opet kazne zbog dimljenja?

Velikim automobilskim koncernima, Folksvagenu i Fijat-Krajsleru, preti kazna od 1,83 milijarde evra, odnosno 746 miliona evra, ukoliko ne smanje emisiju izduvnih gasova u skladu sa zacrtanim ciljevima EU.

MONDO/Stefan Stojanović ilustracija
Kazne za emisiju gasova prete Folksvagenu i Fijat-Krajsleru
MONDO/Stefan Stojanović ilustracija

Kako pokazuje studija konsultantske firme Aliks partners, ovi proizvođači automobila ne mogu da zadovolje evropska pravila o smanjenju prosečne emisije gasova putničkih automobila na 95 grama ugljen-dioksida po kilometru, i to do 2021. godine.

Do sada su veliki proizvođači automobila smanjili prosečnu emisiju ugljen-dioksida većom prodajom električnih i hibridnih vozila.

Nova kazna za Folksvagen, sledeći – Mercedes

U nemačkom Folksvagenu planiraju usklađivanje sa evropskim pravilima, dok u italijansko-američkom Fijat-Krajsleru najavljuju da će se poslužiti najjeftinijom opcijom kako bi ispoštovali pravila, što može uključivati i plaćanje kazni.

Jedine dve velike automobilske kompanije kojima ne prete kazne su švedski Volvo (vlasnik kineski Geely) i japanska Tojota.

Poršeu kazna od pola milijarde evra

One mogu da prodaju neiskorištene kredite za emisiju štetnih gasova drugim proizvođačima, pokazalo je istraživanje Aliks partnersa.

Veliki proizvođači u svetu već su platili ogromne kazne u okviru afere "Dizelgejt", kada je otkriveno da su manipilisali softverom za merenje izduvnih gasova i lažirali rezultate kako bi se uklopili u nametnute ekološke standarde.

MONDO/Stefan Stojanović ilustracija
Kazne za emisiju gasova prete Folksvagenu i Fijat-Krajsleru
MONDO/Stefan Stojanović ilustracija

Kako pokazuje studija konsultantske firme Aliks partners, ovi proizvođači automobila ne mogu da zadovolje evropska pravila o smanjenju prosečne emisije gasova putničkih automobila na 95 grama ugljen-dioksida po kilometru, i to do 2021. godine.

Do sada su veliki proizvođači automobila smanjili prosečnu emisiju ugljen-dioksida većom prodajom električnih i hibridnih vozila.

Nova kazna za Folksvagen, sledeći – Mercedes

U nemačkom Folksvagenu planiraju usklađivanje sa evropskim pravilima, dok u italijansko-američkom Fijat-Krajsleru najavljuju da će se poslužiti najjeftinijom opcijom kako bi ispoštovali pravila, što može uključivati i plaćanje kazni.

Jedine dve velike automobilske kompanije kojima ne prete kazne su švedski Volvo (vlasnik kineski Geely) i japanska Tojota.

Poršeu kazna od pola milijarde evra

One mogu da prodaju neiskorištene kredite za emisiju štetnih gasova drugim proizvođačima, pokazalo je istraživanje Aliks partnersa.

Veliki proizvođači u svetu već su platili ogromne kazne u okviru afere "Dizelgejt", kada je otkriveno da su manipilisali softverom za merenje izduvnih gasova i lažirali rezultate kako bi se uklopili u nametnute ekološke standarde.

MONDO/Stefan Stojanović ilustracija
Kazne za emisiju gasova prete Folksvagenu i Fijat-Krajsleru
MONDO/Stefan Stojanović ilustracija

Kako pokazuje studija konsultantske firme Aliks partners, ovi proizvođači automobila ne mogu da zadovolje evropska pravila o smanjenju prosečne emisije gasova putničkih automobila na 95 grama ugljen-dioksida po kilometru, i to do 2021. godine.

Do sada su veliki proizvođači automobila smanjili prosečnu emisiju ugljen-dioksida većom prodajom električnih i hibridnih vozila.

Nova kazna za Folksvagen, sledeći – Mercedes

U nemačkom Folksvagenu planiraju usklađivanje sa evropskim pravilima, dok u italijansko-američkom Fijat-Krajsleru najavljuju da će se poslužiti najjeftinijom opcijom kako bi ispoštovali pravila, što može uključivati i plaćanje kazni.

Jedine dve velike automobilske kompanije kojima ne prete kazne su švedski Volvo (vlasnik kineski Geely) i japanska Tojota.

Poršeu kazna od pola milijarde evra

One mogu da prodaju neiskorištene kredite za emisiju štetnih gasova drugim proizvođačima, pokazalo je istraživanje Aliks partnersa.

Veliki proizvođači u svetu već su platili ogromne kazne u okviru afere "Dizelgejt", kada je otkriveno da su manipilisali softverom za merenje izduvnih gasova i lažirali rezultate kako bi se uklopili u nametnute ekološke standarde.