Nova Opel Astra dobila krila i nove motore (FOTO)

Nemački proizvođač kod osvežene Astre naglasak stavlja na novim još čistijim i štedljivijim motorima

Četiri godine nakon promocije Astre K, Opel je predstavio njenu podmlađenu verziju.

Spolja su razlike vrlo neznatne. Prednja maska je dobila "krila", a nov je i dizajn zadnjih svetala.

Popularni Opelov hečbek je dobio novu digitalno-analognu instrument tablu, koja na odličan način spaja tradicionalne pokazivače s novim digitalnim dobom.

Unapređen je i info-zabavni sistem Multimedia Navi Pro, koji se kontroliše preko 8-inčnog ekrana osetljivog na dodir, kao i glasom.

Nova prednja kamera sada, osim vozila i znakova, sada prepoznaje i pešake, dok zadnja kamera pruža jasniji i precizniji snimak, a iz Opela posebno naglašavaju da su kontrasti bolje vidljivi u mraku.

Gde će se proizvoditi nova Astra?

Nova Astra je i dalje jedan od najaerodinamičnijih kompaktnih automobila na tržištu. Sa 0,25 Cd, Sports Tourer verzija pripada karavanima sa najnižim koeficijentom otpora vazduha na svetu, dok je verzija sa petoro vrata lider u hečbek klasi sa koeficijentom od 0,26 Cd.

Ova aerodinamička svojstva su postignuta brojnim merama, uključujući zatvaranje protoka vazduha, kao i poklopcem motora i ramena zadnje osovine koja su u obliku deflektora. Gornji i donji delovi nove rešetke hladnjaka se automatski otvaraju i zatvaraju nezavisno jedan od drugog, što dodatno poboljšava protok vazduha. Optimizacija podvozja je poboljšala koeficijent otpora vazduha smanjujući turbulencije.

undefined opel astra 2019

Ipak, najveće promene se nalaze ispod haube.

Kupci mogu da biraju između benzinaca i dizaleša raspona snage od 105 do 145 "konja".

Benzinski motor kreću od 1,2-litarskog trocilindraša sa tri stepena snage – 110, 130 i 145 KS i mogu se upariti sa 6-stepenom ručnim. Tu je i benzinac zapremine 1,4 litara koji 145 konjskih snaga prenosi na prednje točkove preko CVT menjača.

Predviđena prosečna potrošnja prema novom WLTP standardu biće ispod šest litara.

Što se dizelaša tiče, na raspolaganju je jedan motor, zapremine 1,5 litara, koji se kupcima nudi u opcijama od 105 i 122 konjske snage. Osim 6-stepenog ručnog, tu je i 9-stepeni automatski menjač.

Prosečna potrošnja iznosi između 4,5 i 5 litara na 100 pređenih kilometara.

Zahvaljujući ovim agregatima, u poređenju sa prethodnim modelom, emisija CO2 je smanjena za čak 19 procenata, što Astru stavlja na vrh klase kompaktnih automobila.

Nova Opel Astra će biti dostupna za poručivanje u narednih nekoliko nedelja.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Četiri godine nakon promocije Astre K, Opel je predstavio njenu podmlađenu verziju.

Spolja su razlike vrlo neznatne. Prednja maska je dobila "krila", a nov je i dizajn zadnjih svetala.

Popularni Opelov hečbek je dobio novu digitalno-analognu instrument tablu, koja na odličan način spaja tradicionalne pokazivače s novim digitalnim dobom.

Unapređen je i info-zabavni sistem Multimedia Navi Pro, koji se kontroliše preko 8-inčnog ekrana osetljivog na dodir, kao i glasom.

Nova prednja kamera sada, osim vozila i znakova, sada prepoznaje i pešake, dok zadnja kamera pruža jasniji i precizniji snimak, a iz Opela posebno naglašavaju da su kontrasti bolje vidljivi u mraku.

Gde će se proizvoditi nova Astra?

Nova Astra je i dalje jedan od najaerodinamičnijih kompaktnih automobila na tržištu. Sa 0,25 Cd, Sports Tourer verzija pripada karavanima sa najnižim koeficijentom otpora vazduha na svetu, dok je verzija sa petoro vrata lider u hečbek klasi sa koeficijentom od 0,26 Cd.

Ova aerodinamička svojstva su postignuta brojnim merama, uključujući zatvaranje protoka vazduha, kao i poklopcem motora i ramena zadnje osovine koja su u obliku deflektora. Gornji i donji delovi nove rešetke hladnjaka se automatski otvaraju i zatvaraju nezavisno jedan od drugog, što dodatno poboljšava protok vazduha. Optimizacija podvozja je poboljšala koeficijent otpora vazduha smanjujući turbulencije.

undefined opel astra 2019

Ipak, najveće promene se nalaze ispod haube.

Kupci mogu da biraju između benzinaca i dizaleša raspona snage od 105 do 145 "konja".

Benzinski motor kreću od 1,2-litarskog trocilindraša sa tri stepena snage – 110, 130 i 145 KS i mogu se upariti sa 6-stepenom ručnim. Tu je i benzinac zapremine 1,4 litara koji 145 konjskih snaga prenosi na prednje točkove preko CVT menjača.

Predviđena prosečna potrošnja prema novom WLTP standardu biće ispod šest litara.

Što se dizelaša tiče, na raspolaganju je jedan motor, zapremine 1,5 litara, koji se kupcima nudi u opcijama od 105 i 122 konjske snage. Osim 6-stepenog ručnog, tu je i 9-stepeni automatski menjač.

Prosečna potrošnja iznosi između 4,5 i 5 litara na 100 pređenih kilometara.

Zahvaljujući ovim agregatima, u poređenju sa prethodnim modelom, emisija CO2 je smanjena za čak 19 procenata, što Astru stavlja na vrh klase kompaktnih automobila.

Nova Opel Astra će biti dostupna za poručivanje u narednih nekoliko nedelja.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Četiri godine nakon promocije Astre K, Opel je predstavio njenu podmlađenu verziju.

Spolja su razlike vrlo neznatne. Prednja maska je dobila "krila", a nov je i dizajn zadnjih svetala.

Popularni Opelov hečbek je dobio novu digitalno-analognu instrument tablu, koja na odličan način spaja tradicionalne pokazivače s novim digitalnim dobom.

Unapređen je i info-zabavni sistem Multimedia Navi Pro, koji se kontroliše preko 8-inčnog ekrana osetljivog na dodir, kao i glasom.

Nova prednja kamera sada, osim vozila i znakova, sada prepoznaje i pešake, dok zadnja kamera pruža jasniji i precizniji snimak, a iz Opela posebno naglašavaju da su kontrasti bolje vidljivi u mraku.

Gde će se proizvoditi nova Astra?

Nova Astra je i dalje jedan od najaerodinamičnijih kompaktnih automobila na tržištu. Sa 0,25 Cd, Sports Tourer verzija pripada karavanima sa najnižim koeficijentom otpora vazduha na svetu, dok je verzija sa petoro vrata lider u hečbek klasi sa koeficijentom od 0,26 Cd.

Ova aerodinamička svojstva su postignuta brojnim merama, uključujući zatvaranje protoka vazduha, kao i poklopcem motora i ramena zadnje osovine koja su u obliku deflektora. Gornji i donji delovi nove rešetke hladnjaka se automatski otvaraju i zatvaraju nezavisno jedan od drugog, što dodatno poboljšava protok vazduha. Optimizacija podvozja je poboljšala koeficijent otpora vazduha smanjujući turbulencije.

undefined opel astra 2019

Ipak, najveće promene se nalaze ispod haube.

Kupci mogu da biraju između benzinaca i dizaleša raspona snage od 105 do 145 "konja".

Benzinski motor kreću od 1,2-litarskog trocilindraša sa tri stepena snage – 110, 130 i 145 KS i mogu se upariti sa 6-stepenom ručnim. Tu je i benzinac zapremine 1,4 litara koji 145 konjskih snaga prenosi na prednje točkove preko CVT menjača.

Predviđena prosečna potrošnja prema novom WLTP standardu biće ispod šest litara.

Što se dizelaša tiče, na raspolaganju je jedan motor, zapremine 1,5 litara, koji se kupcima nudi u opcijama od 105 i 122 konjske snage. Osim 6-stepenog ručnog, tu je i 9-stepeni automatski menjač.

Prosečna potrošnja iznosi između 4,5 i 5 litara na 100 pređenih kilometara.

Zahvaljujući ovim agregatima, u poređenju sa prethodnim modelom, emisija CO2 je smanjena za čak 19 procenata, što Astru stavlja na vrh klase kompaktnih automobila.

Nova Opel Astra će biti dostupna za poručivanje u narednih nekoliko nedelja.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.