"Prvi pravi premijum električni mališan" (FOTO, VIDEO)

Početna cena električnog Minija 32.500 evra

undefined mini cooper se

Mini Kuper SE je "prvi pravi električni premijum mali automobil", kako ga opisuje proizvođač.

 Dizajnom se ne razlikuje preterano od svoje braće, osim po nekim detaljima jarko žute boje, kao i prilično futurističkim felnama.

Unutrašnjost se takođe bitno se razlikuje od klasičnih modela. Tu je veliki centralni 8,8-inčni ekran osetljiv na dodir, info-zabavni sistem sa podrškom za Apple CarPlay, dvozonska klima, mogućnost bežičnog punjenja telefona, kao i kožne presvlake.

Električni motor razvija 181 konjsku snagu i 270 Nm obrtnog momenta, a snaga se prenosi na prednju osovinu. Do "stotke" ubrzava za 7,3 sekunde, a maksimalna brzina iznosi 150 km/h, što je postao standard za kompaktne elektromobile.

Autonomija iznosi između 235 i 270 kilometara što je za 15-30 odsto više od Honde e.

Zbog baterija, koje se nalaze u podu, SE je viši za 18 milimetara i teži za 145 kilograma od Coopera S sa Steptronic menjačem.

Proizvođač je saopštio da ima više od 40 hiljada zainteresovanih kupaca za ovaj model, koji će u Nemačkoj koštati od 32.500 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

undefined mini cooper se

Mini Kuper SE je "prvi pravi električni premijum mali automobil", kako ga opisuje proizvođač.

 Dizajnom se ne razlikuje preterano od svoje braće, osim po nekim detaljima jarko žute boje, kao i prilično futurističkim felnama.

Unutrašnjost se takođe bitno se razlikuje od klasičnih modela. Tu je veliki centralni 8,8-inčni ekran osetljiv na dodir, info-zabavni sistem sa podrškom za Apple CarPlay, dvozonska klima, mogućnost bežičnog punjenja telefona, kao i kožne presvlake.

Električni motor razvija 181 konjsku snagu i 270 Nm obrtnog momenta, a snaga se prenosi na prednju osovinu. Do "stotke" ubrzava za 7,3 sekunde, a maksimalna brzina iznosi 150 km/h, što je postao standard za kompaktne elektromobile.

Autonomija iznosi između 235 i 270 kilometara što je za 15-30 odsto više od Honde e.

Zbog baterija, koje se nalaze u podu, SE je viši za 18 milimetara i teži za 145 kilograma od Coopera S sa Steptronic menjačem.

Proizvođač je saopštio da ima više od 40 hiljada zainteresovanih kupaca za ovaj model, koji će u Nemačkoj koštati od 32.500 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

undefined mini cooper se

Mini Kuper SE je "prvi pravi električni premijum mali automobil", kako ga opisuje proizvođač.

 Dizajnom se ne razlikuje preterano od svoje braće, osim po nekim detaljima jarko žute boje, kao i prilično futurističkim felnama.

Unutrašnjost se takođe bitno se razlikuje od klasičnih modela. Tu je veliki centralni 8,8-inčni ekran osetljiv na dodir, info-zabavni sistem sa podrškom za Apple CarPlay, dvozonska klima, mogućnost bežičnog punjenja telefona, kao i kožne presvlake.

Električni motor razvija 181 konjsku snagu i 270 Nm obrtnog momenta, a snaga se prenosi na prednju osovinu. Do "stotke" ubrzava za 7,3 sekunde, a maksimalna brzina iznosi 150 km/h, što je postao standard za kompaktne elektromobile.

Autonomija iznosi između 235 i 270 kilometara što je za 15-30 odsto više od Honde e.

Zbog baterija, koje se nalaze u podu, SE je viši za 18 milimetara i teži za 145 kilograma od Coopera S sa Steptronic menjačem.

Proizvođač je saopštio da ima više od 40 hiljada zainteresovanih kupaca za ovaj model, koji će u Nemačkoj koštati od 32.500 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.