FRANKENŠTAJN: Ford spaja Mondeo, S-Maks i Galaksi

U narednih godinu Ford će u Evropi ugasiti proizvodnju modela B-Maks, C-Maks, Grand C-Maks, Mondeo, Galaksi i S-Maks

Ford priprema radikalno preoblikovanje svoje evropske linije velikih porodičnih automobila. Mondeo, S-Maks i Galaksi se ipak gase, a zameniće ih jedan jedini model.

Novo vozilo, čije ime još nije poznato, označava Fordov izlaz iz klasičnog sedan i MPV sektora. Iako nema vesti o konačnom datumu lansiranja, očekuje se da će automobil stići u roku od godinu i po dana.

Za razliku od većine evropskih Fordova, model će se prodavati globalno, a američki insajderi ga porede sa Subaru Autbekom, piše britanski Autokar.

Ovaj japanski model, ne naročito popularan u Evropi, u SAD postiže već dve decenije odlične rezultate i ima prodaju od više od 200.000 jedinica godišnje.

Prošle godine Džim Farlei, Fordov predsednik sektora za novi biznis, tehnologiju i strategiju, nagovestio je prelazak sa konvencionalnih drumskih automobila na ono što je nazvao "praktičnijim" oblicima karoserije. On je rekao da bi prelazak na veće krosover modele korisnicima doneo praktičnija vozila koja neće više trošiti.

Kupcima će na raspolaganju biti benzinske i dizel varijante sa 48-voltnim "blagim" hibridnim opcijama. Očekuje se da će osnovni motor biti Fordov 1,5-litarski trocilindrični turbo benzinac, koji će imati blagu električnu asistenciju.

Fordov prelazak na ovakve velike krosovere u Evropi je takođe delimično priznanje da će ispunjavanje budućih EU propisa o potrošnji goriva biti veoma teško sa linijom konvencionalnih SUV vozila.

Iz sličnog razloga, još nije poznato da li će nov automobil biti ponuđen sa pogonom na sva četiri točka u Evropi. Umesto toga, moguće je da će imati neku vrstu elektronskog sistema za kontrolu proklizavanja.

Ford se nada da će model privući sve veći broj "avanturističkih porodica" koje ne žele "kabasti" SUV, ali žele prostrani tovarni prostor i viši vozački položaj.

Pretpostavlja se da će ovaj "frankenštajn" nadmašiti po prodaji Mondeo, S-Maks i Galaksi zajedno. Prošle godine Ford je u Evropi prodao oko 50.000 Mondea, 24.000 S-Maks modela i 12.000 Galaksija – brojke koje su premale da bi modeli bili dovoljno profitabilni.

Ford će do lansiranja ovog modela prekinuti proizvodnju četiri modela MPV modela.

Krajem leta se gase B-maks, C-Maks i Grand C-Maks, a tokom sledeće godine će izaći poslednji primerci Galaksija i S-Maksa.

B-Maks će biti zamenjen novim krosoverom Puma, dok se ljubiteljima C-Maksa već nudi Kuga.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

Ford priprema radikalno preoblikovanje svoje evropske linije velikih porodičnih automobila. Mondeo, S-Maks i Galaksi se ipak gase, a zameniće ih jedan jedini model.

Novo vozilo, čije ime još nije poznato, označava Fordov izlaz iz klasičnog sedan i MPV sektora. Iako nema vesti o konačnom datumu lansiranja, očekuje se da će automobil stići u roku od godinu i po dana.

Za razliku od većine evropskih Fordova, model će se prodavati globalno, a američki insajderi ga porede sa Subaru Autbekom, piše britanski Autokar.

Ovaj japanski model, ne naročito popularan u Evropi, u SAD postiže već dve decenije odlične rezultate i ima prodaju od više od 200.000 jedinica godišnje.

Prošle godine Džim Farlei, Fordov predsednik sektora za novi biznis, tehnologiju i strategiju, nagovestio je prelazak sa konvencionalnih drumskih automobila na ono što je nazvao "praktičnijim" oblicima karoserije. On je rekao da bi prelazak na veće krosover modele korisnicima doneo praktičnija vozila koja neće više trošiti.

Kupcima će na raspolaganju biti benzinske i dizel varijante sa 48-voltnim "blagim" hibridnim opcijama. Očekuje se da će osnovni motor biti Fordov 1,5-litarski trocilindrični turbo benzinac, koji će imati blagu električnu asistenciju.

Fordov prelazak na ovakve velike krosovere u Evropi je takođe delimično priznanje da će ispunjavanje budućih EU propisa o potrošnji goriva biti veoma teško sa linijom konvencionalnih SUV vozila.

Iz sličnog razloga, još nije poznato da li će nov automobil biti ponuđen sa pogonom na sva četiri točka u Evropi. Umesto toga, moguće je da će imati neku vrstu elektronskog sistema za kontrolu proklizavanja.

Ford se nada da će model privući sve veći broj "avanturističkih porodica" koje ne žele "kabasti" SUV, ali žele prostrani tovarni prostor i viši vozački položaj.

Pretpostavlja se da će ovaj "frankenštajn" nadmašiti po prodaji Mondeo, S-Maks i Galaksi zajedno. Prošle godine Ford je u Evropi prodao oko 50.000 Mondea, 24.000 S-Maks modela i 12.000 Galaksija – brojke koje su premale da bi modeli bili dovoljno profitabilni.

Ford će do lansiranja ovog modela prekinuti proizvodnju četiri modela MPV modela.

Krajem leta se gase B-maks, C-Maks i Grand C-Maks, a tokom sledeće godine će izaći poslednji primerci Galaksija i S-Maksa.

B-Maks će biti zamenjen novim krosoverom Puma, dok se ljubiteljima C-Maksa već nudi Kuga.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

Ford priprema radikalno preoblikovanje svoje evropske linije velikih porodičnih automobila. Mondeo, S-Maks i Galaksi se ipak gase, a zameniće ih jedan jedini model.

Novo vozilo, čije ime još nije poznato, označava Fordov izlaz iz klasičnog sedan i MPV sektora. Iako nema vesti o konačnom datumu lansiranja, očekuje se da će automobil stići u roku od godinu i po dana.

Za razliku od većine evropskih Fordova, model će se prodavati globalno, a američki insajderi ga porede sa Subaru Autbekom, piše britanski Autokar.

Ovaj japanski model, ne naročito popularan u Evropi, u SAD postiže već dve decenije odlične rezultate i ima prodaju od više od 200.000 jedinica godišnje.

Prošle godine Džim Farlei, Fordov predsednik sektora za novi biznis, tehnologiju i strategiju, nagovestio je prelazak sa konvencionalnih drumskih automobila na ono što je nazvao "praktičnijim" oblicima karoserije. On je rekao da bi prelazak na veće krosover modele korisnicima doneo praktičnija vozila koja neće više trošiti.

Kupcima će na raspolaganju biti benzinske i dizel varijante sa 48-voltnim "blagim" hibridnim opcijama. Očekuje se da će osnovni motor biti Fordov 1,5-litarski trocilindrični turbo benzinac, koji će imati blagu električnu asistenciju.

Fordov prelazak na ovakve velike krosovere u Evropi je takođe delimično priznanje da će ispunjavanje budućih EU propisa o potrošnji goriva biti veoma teško sa linijom konvencionalnih SUV vozila.

Iz sličnog razloga, još nije poznato da li će nov automobil biti ponuđen sa pogonom na sva četiri točka u Evropi. Umesto toga, moguće je da će imati neku vrstu elektronskog sistema za kontrolu proklizavanja.

Ford se nada da će model privući sve veći broj "avanturističkih porodica" koje ne žele "kabasti" SUV, ali žele prostrani tovarni prostor i viši vozački položaj.

Pretpostavlja se da će ovaj "frankenštajn" nadmašiti po prodaji Mondeo, S-Maks i Galaksi zajedno. Prošle godine Ford je u Evropi prodao oko 50.000 Mondea, 24.000 S-Maks modela i 12.000 Galaksija – brojke koje su premale da bi modeli bili dovoljno profitabilni.

Ford će do lansiranja ovog modela prekinuti proizvodnju četiri modela MPV modela.

Krajem leta se gase B-maks, C-Maks i Grand C-Maks, a tokom sledeće godine će izaći poslednji primerci Galaksija i S-Maksa.

B-Maks će biti zamenjen novim krosoverom Puma, dok se ljubiteljima C-Maksa već nudi Kuga.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama