STRPLJENJE: Kreću radovi na Brankovom mostu | Mondo Portal

  • Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Beograd

STRPLJENJE: Kreću radovi na Brankovom mostu

Izvor mondo.rs
Izvor mondo.rs

Brankovom mostu neophodna je rekonstrukcija i ona počinje, a to znači i velike gužve. Zato, samo staloženo, bez nervoze... Radovi "do kraja godine", kažu predstavnici Grada.

Izvor: MONDO/Goran Sivački

Zbog radova na rekonstrukciji Brankovog mosta u Beogradu od danas će na tom mostu za saobraćaj biti zatvorene dve od tri saobraćajne trake na uzvodnoj strani mosta.

Saobraćaj preko Brankovog mosta će tokom dana teći u po dve saobraćajne trake u svakom smeru, jer će dve desne trake u smeru od Novog Beograda ka Brankovoj ulici biti zatvorene.

Zbog toga će saobraćajnom smeru ka centru grada biti "dodata" i jedna traka sa nizvodne strane mosta. Ali, PAŽNJA, tako će biti samo tokom dana.

Pogledajte

00:00
Rekonstrukcija Brankovog mosta
Rekonstrukcija Brankovog mosta
Izvor: Tanjug
Izvor: Tanjug

Peške s obe strane mosta

Kada se most obnovi, konačno će i uzvodna strana mosta, leva gledano ka Novom Beogradu, koja je zbog bezbednosti građana zatvorena 2013. godine, ponovo biti otvorena za pešake.

Tokom noći režim saobraćaja se menja, za saobraćaj će dvosmerno biti otvorena samo desna, nizvodna strana mosta, odnosno tri trake, iz pravca Brankove ulice ka Novom Beogradu. Njih će "deliti" vozači iz oba smera saobraćaja.

Leva, brža traka namenjena je za autobuse i taksi-vozila, a traka u obrnutom smeru će biti za vozila koja idu od Novog Beograda ka gradu, kažu gradski oci.



ŠTA SE REKONSTRUIŠE?

Zamenik gradonačelnika Andreja Mladenović kaže da se menjaju čelične konzole na pešačkoj stazi, što je, naglašava, "komplikovan proces" i da bi radovi trajali bar dve sezone da na ovaj način nije preusmeren saobraćaj.

"Na rekonstrukciju pešačkih i biciklističkih staza čekalo se gotovo 10 godina i nadam se da će ceo posao biti završen što pre. Radovi su vredni više od 200 miliona dinara i vrlo je važno da se taj posao uradi jer, podsetiću, Brankov most je izgrađen 1956. godine na temeljima starog mosta, a novi deo mosta je napravljen dvadesetak godina kasnije. Od tada nije rađena detaljna rekonstrukcija, naročito čeličnih konzola koje se u međuvremenu potpuno propale, zbog čega je pešacima bilo onemogućeno da prolaze jednom stranom mosta", rekao je Mladenović.

Brankov most Izvor: MONDO/Mario Milojević - ilustracija Brankov most Izvor: MONDO/Mario Milojević - ilustracija



On je zamolio Beograđane i posetioce glavnog grada Srbije za strpljenje.

Kako je ranije rekao gradski menadžer Goran Vesić vrednost poslа je 210 milionа dinаrа.

Plаnirаno je dа se rekonstrukcijа zаvrši krаjem godine, jer se, kako je rekao, rаdi o zаhtevnoj zаmeni čeličnih delovа konstrukcije mosta, čije tаčno stаnje može biti utvrđeno tek po skidаnju svаke pojedinаčne čelične konzole.

most, Brankov most, Beograd, mostovi, reka Izvor: MONDO/Predrag Vujić

SADA BRANKOV, NEKAD KRALJEV

Brаnkov most, kako ga dugo po Brankovoj ulici na koju izlazi zovu Beograđani iako se u vreme Jugoslavija zvanično zvao Most bratstva i jedinstva, obnovljen je 1956. godine nа stubovimа rаnijeg Mostа krаljа Aleksаndrа (Karađorđevića), koji je srušen u Drugom svetskom rаtu.

Zbog rаzvojа grаdа nа levoj obаli Sаve, od 1974. do 1978. godine izgrаđenа je novа konstrukcijа nа nizvodnoj strаni mostа kojа je imаlа istu siluetu i stаtički sistem.

Nа tаj nаčin Beogrаd je dobio moderаn most sа po tri sаobrаćаjne trаke u svаkom smeru аli tаj most je sаgrаđen od delovа tri rаzličitа mostа koji su grаđeni u rаzmаcimа od više od 20 godinа.

RUZVELTOVA/BULEVAR OSLOBOĐENJA


Govoreći o rekonstrukciji Ruzveltove ulice, zamenik gradonačelnika istakao je da je u toku treća faza radova.

"Radove smo započeli od Bogoslovije i Ulice Mije Kovačevića, a sada je na redu deo od Kraljice Marije do Bulevara. Ruzveltova takođe nije rađena od devedesetih godina, kao ni Bulevar oslobođenja, koji nije rekonstruisan od osamdesetih", kaže Mladenović i nastavlja:

"U Bulevaru oslobođenja završena je leva strana i puštena je u saobraćaj, a sada se radi desna strana. Na Slaviji su napravljeni koridori iz Nemanjine u Bulevar oslobođenja, kao i iz Makenzijeve u Kralja Milana. Radi se i na zameni kanalizacione i vodovodne mreže u Ulici kralja Milana i očekujemo da ti radovi za nekoliko dana budu završeni, tako da će i trenutna gužva na Slaviji
biti manja".

SLAVIJA


Rok za završetak radove na Slaviji je oktobar, ali očekujemo da radovi budu završeni brže od najavljenog roka, kaže Mladenović.

"Izmenom režima rada semafora u sporednim ulicama doprinećemo da gužve budu manje i da ne bude većih zastoja. Zato sugrađane molimo za razumevanje i strpljenje tokom trajanja radova,
apelujemo na njih da se o svim promenama režima saobraćaja informišu preko sajta Beokom servisa, a mi ćemo nastojati da u saradnji sa svim nadležnim režim saobraćaja bude organizovan tako da gužve budu što manje", rekao je zamenik gradonačelnika. 

Inicijalizacija u toku...

Komentari 28

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Serbia forever

Vide da će da odu sa vlasti, posle gradskih izbora, pa su počeli sve projekte odjednom, da pokupe sve pare!?

RVI

Samo da se gradi novo i popravlja staro. Gledao sam na tv, prolaze svi normalno, ali buka se dize bez veze.

Bogoljub

@RVI gledao si u 2 ujutru Bajo moj?

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU