• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Vesić: Đilas obmanjuje, autobusa je više

Izvor Tanjug

Gradski menadžer Goran Vesić demantuje bivšeg gradonačelnika i kaže da je u Beogradu danas skoro 150 autobusa više na ulicama nego što je bilo vreme Dragana Đilasa.

 Vesić i Đilas o o broju autobusa Izvor: MONDO, Jelena Stokić
Izvor: MONDO, Jelena Stokić

Vesić je time odbacio Đilasove tvrdnje u medijima da se na ulicama Beograda nalazi 300 autobusa manje nego kada je on bio gradonačelnik.

Beograd platio skuplje od Debrecina

Vesić je spomenuo i KAF-ove tramvaje (iz Španije), od kojih je jedan na popravci, jer je pukla oplata, što kaže, nije posledica sudara, već "posledica kvaliteta". "Ovi tramvaji su kupljeni za 2,8 miliona evra po tramvaju i kupljeni su za 300.000 evra skuplje nego što je ista kompanija iste tramvaje prodala mađarskom gradu Debrecinu, koji imaju više vrata, dve kabine... I to je još jedan dokaz kako se poslovalo u njegovo vreme", rekao je Vesić.

"Đilas je izrekao još jednu laž kada je u pitanju GSP. Izjavio je da se danas na ulicama Beograda nalazi 300 autobusa manje nego u vreme kada je on bio gradonačelnik, što naravno nije tačno s obzirom da je na dan kada je bio smenjen, u oktobru 2013. godine, na ulicama bilo 1.434 vozila, a poslednjeg dana 2017. godine na ulicama se nalazilo 1.582 vozila. Što znači da danas imamo 148 vozila više nego u vreme kada je on bio gradonačelnik", rekao je Vesić.

Pored toga, dodao je gradski menadžer, u prigradskom saobraćaju je 245 autobusa, dok je u Đilasovo vreme saobraćalo manje od 200 autobusa.

Naveo je i da je Đilas kupio 200 Solarisovih autobusa (iz Poljske) koji su, kaže, bili za 60.000 evra skuplji po autobusu, što je šteta od 12 miliona evra naneta direktno budžetu.

"Za te pare smo mogli da kupimo novih 50 zglobnih autobusa od Ikarbusa i da imamo bolju situaciju kada je u pitanju gradski prevoz", kaže Vesić.

Takođe, rekao je i da je Đilas izrekao još jednu laž kada je govoreći o vrtićima obećao da će pokušati da obezbedi da sva deca idu u vrtiće.

Novi busevi u Beogradu, vozači dobijaju uniforme

Gradski menadžer je naznačio da danas u Beogradu u vrtiće ide oko 70.000 dece, od čega 12.300 dece ide u privatne, dok je na dan kada je Đilas bio smenjen, u vrtićima bilo upisano 47.500 dece.

To, kaže, govori da je više od 40 odsto dece više danas u vrtićima nego u Đilasovo vreme.

"Građani koji imaju decu se jako dobro sećaju da je u vreme kad je Đilas bio gradonačelnik, deo boravka koji plaćaju roditelji, prvo bio 8.700 dinara, da bi kasnije bio 9.700. Danas roditelji plaćaju 5.590 dinara. Plaćaju skoro duplo manje i imamo za skoro 40 odsto dece više u vrtićima", rekao je Vesić.

Komentari 84

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

B 91

Koliko botova....Ajmo malo o jelci i kicenju grada botine, nije Djilas cvece al je za naprednu bandu koja popravlja most po tri meseca,zatvara istvremeno glavne ulice i popravlja ih pola godine primer postenja.Pa on (djilas) pre napravi petlju na Adi nego ovi deo ulice od autokomande do slavije,ima tu jos puno toga npr smanjene naknade porodiljama smanjen popust ucesnica rata na infostan ss 50% na 30% itd nikad gora vlast nije bila u bg

Serbia forever

Djilas nije slagao, a to najbolje znaju oni koji se voze gradskim prevozom!

Mina

prevoz u gradu nikada gori, pitajte koga hoćete, ne zanimaju nas njihova prepucavanja. nemamo deset zivota da se vozimo sto sati od tacke a do b i smrzavamo po pola sata za prevoz koji ne dolazi, pa i dva sata!!! nema svako bogatstvo za auto i preskupo taksiranje.

special image