Vesić i Đilas o o broju autobusa
MONDO, Jelena Stokić 

Vesić je time odbacio Đilasove tvrdnje u medijima da se na ulicama Beograda nalazi 300 autobusa manje nego kada je on bio gradonačelnik.

"Đilas je izrekao još jednu laž kada je u pitanju GSP. Izjavio je da se danas na ulicama Beograda nalazi 300 autobusa manje nego u vreme kada je on bio gradonačelnik, što naravno nije tačno s obzirom da je na dan kada je bio smenjen, u oktobru 2013. godine, na ulicama bilo 1.434 vozila, a poslednjeg dana 2017. godine na ulicama se nalazilo 1.582 vozila. Što znači da danas imamo 148 vozila više nego u vreme kada je on bio gradonačelnik", rekao je Vesić.

Pored toga, dodao je gradski menadžer, u prigradskom saobraćaju je 245 autobusa, dok je u Đilasovo vreme saobraćalo manje od 200 autobusa.

Naveo je i da je Đilas kupio 200 Solarisovih autobusa (iz Poljske) koji su, kaže, bili za 60.000 evra skuplji po autobusu, što je šteta od 12 miliona evra naneta direktno budžetu.

"Za te pare smo mogli da kupimo novih 50 zglobnih autobusa od Ikarbusa i da imamo bolju situaciju kada je u pitanju gradski prevoz", kaže Vesić.

Takođe, rekao je i da je Đilas izrekao još jednu laž kada je govoreći o vrtićima obećao da će pokušati da obezbedi da sva deca idu u vrtiće.

Novi busevi u Beogradu, vozači dobijaju uniforme

Gradski menadžer je naznačio da danas u Beogradu u vrtiće ide oko 70.000 dece, od čega 12.300 dece ide u privatne, dok je na dan kada je Đilas bio smenjen, u vrtićima bilo upisano 47.500 dece.

To, kaže, govori da je više od 40 odsto dece više danas u vrtićima nego u Đilasovo vreme.

"Građani koji imaju decu se jako dobro sećaju da je u vreme kad je Đilas bio gradonačelnik, deo boravka koji plaćaju roditelji, prvo bio 8.700 dinara, da bi kasnije bio 9.700. Danas roditelji plaćaju 5.590 dinara. Plaćaju skoro duplo manje i imamo za skoro 40 odsto dece više u vrtićima", rekao je Vesić.