On je rekao da je ta stranka jedina vodila pozitivnu kampanju.

"Srpski radikali će voditi Beograd na srpski način, domaćinski, onako kako ćemo zastupati interese svih građana Beograda, bez obzira da li oni žive u krugu dvojke ili na periferiji. Moramo pomoći privredi i poljoprivredi", kazao je Damjanović u sali Skupštine gradske opštine Stari grad.

Dodao je i da "na samo šest i po kilometara od Knez Mihailove ulice, mnoge opštine nemaju kanalizacionu mrežu", kao i da niko ranije nije razmišljao o integraciji saobraćaja do najudaljenijih opština Beograda.

"Prvog dana imamo zadatak da raskinemo najsramniji ugovor sa firmom 'Apeks' koji je sklopljen za vreme vlasti Dragana Đilasa, jer je taj ugovor doveo do kraha Gradskog saobraćajnog preduzeća, time što od celog prihoda tog preduzeća na godišnjem nivou čak 91,2 odsto ide toj firmi, a ostatak Sekretarijatu za saobraćaj", kazao je Damjanović.

Drugi veliki problem, kako je naveo, je problem legalizacije i istakao da je potrebno vratiti tu nadležnost opštinama, jer bi se  "time ostvarila efikasnost rešavanja tog problema, a i 70 odsto sredstava od legalizovanja objekata opštinama bi se ostavljalo za budžet, da rešavaju svoje komunalne probleme".

On je kazao da ta stranka predlaže da se formira zaseban sekretarijat za predškolske ustanove, kao i nova mreža tih ustanova i da se plaćanje vrši po tome koliko roditelji zaista imaju prihode.

"Nezaposlenim i samohranim roditeljima moramo obezbediti da njihova deca idu u vrtiće, da oni ne plaćaju, već da grad to finansira, kao i da se deca predškolskog uzrasta premeste u škole, kako bi se oslobodio prostor u vrtićima", rekao je Damjanović.

"Srpska radikalna stranka je u kampanji ponudila rešenje - dovešćemo Rusiju u Beograd, da se Beograd pobratimi sa Sankt Peterburgom i da zajedno sa njima reši svoje velike probleme. Želimo da razvijamo tradicionalno prijateljstvo i bratstvo, da kroz kulturu finansiramo ono što je patriotski, a ne raznorazne antisprske nevladine organizacije", kazao je Damjanović.

SRS: Prvo egzistencija, pa metro